Regulator putere de franare Audi A6 Avant (4B, C5) 2.8 - 193 cai benzina ACK, ALG, AMX, APR, AQD - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A6 Avant (4B, C5)
Audi A6 Avant (4B, C5)
193 cp - benzina
12.1997 - 01.2005
Marca: Audi Model: A6 Avant (4B, C5) Modif.: 2.8 - benzina
Sasiu: combi An: 12.1997 - 01.2005 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2771 cmc Putere: 193 cp / 142 kW Codul motorului: ACK, ALG, AMX, APR, AQD Ulei motor Motor ACK: 5,50 litru cu filtru Ulei motor Motor ALG: 6,00 litru cu filtru Ulei motor Motor AMX: 5,70 litru cu filtru Ulei motor Motor APR: 5,70 litru cu filtru Ulei motor Motor AQD: 5,70 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Aplica

    Toate piesele auto pentru Audi A6 Avant (4B, C5) 2.8

    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.8
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.8
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    6000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    3200 1/min
    Cuplu maxim
    280 Nm
    Ridicare
    86,40 mm
    Alezaj
    82,50 mm
    Supapă per cilindru
    5
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    12°-/42°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    38°-/8°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,960 - 5,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,940 - 5,950 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-4-3-6-2-5
    Presiune de compresie
    7,50 - 14,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    Motor ACK
    10,60 :1
    Rată de compresie
    Motor ALG
    10,30 :1
    Rată de compresie
    Motor AMX
    10,30 :1
    Rată de compresie
    Motor APR
    10,30 :1
    Rată de compresie
    Motor AQD
    10,10 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,50 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    139,25 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,20 - 1,50 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 91°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    91° - 98°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    92° - 97°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    99° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,36 x 1760
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    21,36 x 1882
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Rezistenţă maximă cablu de aprindere
    7000 Ohm
    Cu ştecher
    Distanţă electrozi
    1,00±0,10 mm
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    Motor ACK
    F 7 LTCR
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    BKR6EKUB
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    Motor ACK
    BKUR6ET10
    Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
    11000±3000 Ohm
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 98 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    Motronic
    Presiune sistem
    cu subpresiune
    3,20 - 3,80 bar
    Presiune sistem
    fără subpresiune
    3,80 - 4,20 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor ACK
    640 - 760 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor ALG
    660 - 780 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor AMX
    630 - 770 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor APR
    650 - 750 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor AQD
    670 - 770 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor ACK
    640 - 760 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor ALG
    660 - 780 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor AMX
    630 - 770 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor APR
    650 - 750 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor AQD
    670 - 770 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    Turaţie la ralanti mărită
    Motor AMX
    2500 - 3200 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    2500 - 2800 1/min
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    Motor AMX
    2500 - 3200 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Motor AMX
    Sondă cu salt de semnal
    Spannungshub la turaţia de verificare
    Motor AMX
    >0,30 Volţi
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    Motor AMX
    630 - 770 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor ACK
    540 - 860 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor ALG
    560 - 880 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor APR
    550 - 850 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor AQD
    570 - 870 1/min
    Procedură alternativă
    Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,80 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 195/65 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,90 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 205/60 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 205/60 R 15
    2,80 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 215/55 R 16
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 215/55 R 16
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 235/45 R 17
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 235/45 R 17
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    3,10 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 195/65 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    3,10 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 205/60 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/60 R 15
    3,10 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 215/55 R 16
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 215/55 R 16
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 235/45 R 17
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 235/45 R 17
    2,20 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2762 - 2767 mm
    Ecartament faţă
    1536 - 1545 mm
    Ecartament spate
    1569 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
    23,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
    23,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    8,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    7,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
    288,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
    321,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
    321,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
    245,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C43, Număr PR. 1KE
    255,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C43, Număr PR. 1KE, Frâna cu disc este ventilată în interior
    269,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C43, Număr PR. 1KZ
    355,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
    60,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
    42,80 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C38
    36,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C43
    40,80 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C43, Număr PR. 1KZ
    41,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Rezistenţă - senzor arbore cotit
    730 - 1000 Ohm
    Rezistenţă - senzor arbore cotit
    Motor ACK
    1000 Ohm
    Rezistenţă - senzor arbore cotit
    Motor ALG
    1000 Ohm
    Rezistenţă - injectoare
    13,50 - 15,50 Ohm
    la 20°C
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    72 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    380 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător generator
    Variantă 1
    BOSCH
    Producător generator
    Variantă 2
    VALEO
    Curent de încărcare a generatorului
    90 - 120 Amperi
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    1,40 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Motor ACK
    5,50 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor ALG
    6,00 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor AMX
    5,70 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor APR
    5,70 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor AQD
    5,70 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 500 00
    0W-40, 5W-30, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01W
    2,25 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze 01X
    3,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01W
    G 052 911 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze 01X
    G 052 911 A2
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    Multitronic 01J, Cu reumplare
    7,50 litru
    Ulei transmisie automată
    Multitronic 01J, Cantitate de schimb
    5,00 litru
    specificat de producător 4.50 - 5,00 litri
    Ulei transmisie automată
    5 treapta 01V, Cu reumplare
    9,00 litru
    Ulei transmisie automată
    5 treapta 01V, Cantitate de schimb
    3,00 litru
    specificat de producător 2,60 - 3,00 litri
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Multitronic 01J
    G 052 180 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie automată
    5 treapta 01V
    G 052 162 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    Multitronic 01J
    1,30 litru
    Ulei diferenţial osie faţă
    5 treapta 01V
    0,80 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    Multitronic 01J
    G 052 190 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei punte faţă
    5 treapta 01V
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,85 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    8,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1998/08, până la 1999/03
    750 - 800 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1999/04, până la 2001/04
    650 - 700 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 2001/05
    550 - 600 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 1998/07
    850 - 900 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor de climatizare cu cuplaj magnetic
    250 - 300 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor de climatizare cu supapă de reglare
    220 - 240 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    70 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    până la 2001, cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază scurtă
    de la 2002, cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    Variantă 1
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    Variantă 2
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
    photoicon
    Far de ceaţă
    până la 2001
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 2002
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Variantă 1
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Variantă 2
    PY21W 12V 21W BAU15s interference
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    spate
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Iluminat interior
    faţă
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Festoon 12V 6W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă torpedo
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2000
    toate 120.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 1999
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    toate 120.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    nu este prevăzută de producător
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    Multitronic 01J
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
    Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
    la fiecare 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A6 Avant (4B, C5) 2.8 - 193 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024