Regulator putere de franare Kia Opirus (GH) 3.8 V6 - 267 cai benzina G6DA - magazin online
Kia Opirus (GH)
267 cp - benzina
10.2006 - 10.2012
267 cp - benzina
10.2006 - 10.2012
Marca: Kia
Model: Opirus (GH)
Modif.: 3.8 V6 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 10.2006 - 10.2012
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 3778 cmc
Putere: 267 cp / 196 kW
Codul motorului: G6DA
Ulei motor: 5,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Atentie! In categoria pentru vehiculul selectat inca nu au fost adaugate produse.
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Cele mai vandute piese auto pentru Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Toate piesele auto pentru Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Franare - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Suspensie - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Directie - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Angrenare roata - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Transmisie cu curea - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Piese motor - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Piese bloc motor - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Garnituri - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Sistem de aer conditionat - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Incalzire si ventilatie - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Filtre - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Uleiuri si lichide - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Senzori - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Sistem alimentare - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Sistem pornire - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Curatare parbriz - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Caroserie - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Lumini - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Interior - Kia Opirus (GH) 3.8 V6
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3500
1/min
Cuplu maxim
298
Nm
Ridicare
87,00
mm
Alezaj
96,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,17 - 0,23
mm
la 20°C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,27 - 0,33
mm
la 20° C temperatura agentului de răcire
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
10°+/62°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
42°-/6°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,465 - 5,480
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,458 - 5,470
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-6-5-4-3-2
Rată de compresie
10,40
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,30
bar
Motor la temperatura de funcţionare
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,86 - 1,25
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
IFR5G-11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
7000±1050
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,62±0,06
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
550 - 750
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Procedură de bază
Sondă cu salt de semnal
Procedură alternativă
Sondă de bandă largă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,10
bar
Presiune pneuri spate
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2800
mm
Ecartament faţă
1570
mm
Ecartament spate
1560
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,40
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
303,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
284,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
60,00
mm
Diametru piston frână osie spate
34,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5790
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450±140
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
590
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
320
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
1,00±0,50
mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
630 - 770
Ohm
Coloană de aer a senzorului arborelui cu came în mm
1,00±0,50
mm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
80
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
660
Amperi
Putere demaror
1,40
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,20
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
SAE 5W-20
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze A5HF1, Cu reumplare
10,90
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF SP-III
Agent de răcire
8,70
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
625 - 675
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
140 - 160
cm³
Specificaţie ulei de răcire
FD46XG
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină intermitentă faţă
LED
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 160.000 km / 10 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aerisire/dezarerare a rezervorului de combustibil
toate 45.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024