Regulator putere de franare NK 894702 pentru Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 - 90 cai benzina
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3)
90 cp - benzina
08.1983 - 07.1989
90 cp - benzina
08.1983 - 07.1989
Marca: Audi
Model: 100 Avant (44, 44Q, C3)
Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: combi
An: 08.1983 - 07.1989
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: DS, NP, SH
Ulei motor: 3,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Motor:
90 cai - 66 kW - benzina
Cod producator:
894702
Producator:
NK
Echipament vehicul:
vehicule fara reglaj al gardei la sol
Restrictiile producatorului:
ATE
Material:
aluminiu
Greutate neta [kg]:
0,43 kg
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Suspensie - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Directie - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Angrenare roata - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Cutie viteze - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Transmisie cu curea - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Piese motor - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Piese bloc motor - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Garnituri - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistem de racire - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Filtre - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistem de aprindere - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Senzori - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistem alimentare - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Electrice - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistem pornire - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Curatare parbriz - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistemul de esapament - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Caroserie - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Lumini - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Interior - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3300
1/min
Cuplu maxim
150
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950
mm
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,0 - 12,0
bar
Rată de compresie
10,00
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
Motor JW
-6°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 95
-13°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95
-13°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 95 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Carburator
Producător carburaţie
Motor DS
Zenith
Producător carburaţie
Motor PH
Bosch
Tip carburaţie
26 - 30 DC
Presiune sistem
0,20 - 0,25
bar
în cazul turaţiei motorului 4000/min
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor JW
800 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, fără catalizator
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, cu catalizator nereglat
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, cu catalizator reglat
825 - 975
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor NP, fără catalizator
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor NP, cu catalizator reglat
825 - 975
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor JW
800 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, fără catalizator
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, cu catalizator nereglat
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, cu catalizator reglat
825 - 975
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor NP, fără catalizator
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor NP, cu catalizator reglat
825 - 975
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor JW
la
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor DS
la
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor NP
la
Moment aprindere
Motor JW
-6°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 95
-13°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95
-13°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor JW
0,50 - 1,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, fără catalizator
0,50 - 1,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, cu catalizator nereglat
0,01 - 1,01
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, cu catalizator reglat
0,00 - 0,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor NP, fără catalizator
0,50 - 1,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor NP, cu catalizator reglat
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
Motor DS, cu catalizator reglat
2500 - 2800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor NP, cu catalizator reglat
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor DS, cu catalizator reglat
0,00 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor NP, cu catalizator reglat
0,00 - 0,30
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor DS, cu catalizator reglat
120
Secundă(secunde)
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor NP, cu catalizator reglat
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor DS, cu catalizator reglat
2500
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor NP, cu catalizator reglat
2500
1/min
Valoarea lambda
Motor DS, cu catalizator reglat
0,97 - 1,03
λ
Valoarea lambda
Motor NP, cu catalizator reglat
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
Motor DS, cu catalizator reglat
0,03
λ
Delta Lambda
Motor NP, cu catalizator reglat
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor DS, cu catalizator reglat
725 - 1025
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor NP, cu catalizator reglat
725 - 1075
1/min
Date privind trenul de rulare
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 4 cu cutie de viteze automată
1,70
litru
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 087
1,00
litru
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 089
0,75
litru
Specificaţie ulei punte faţă
API GL5 SAE 90
Agent de răcire
7,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 60.000 km
numai curele trapezoidale pentru generator
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
(dacă este disponibil)
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Mercedes Sprinter 4-t Bus (904) 408 CDI (904.662, 904.663) - 82 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Suzuki Swift 4 (MZ,EZ) 1.3 DDiS (AZG 413D, ZC02S, ZC92S) - 75 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Renault Kangoo Express (FC0-1) 1.4 (FC0C, FC0B, FC0H, FC0M) - 75 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Mitsubishi Galant 4 Hatchback (E3 A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) - 105 cai benzinaIntroduceti sasiu
Salveaza
Renault Laguna 2 Grandtour (KG0-1) 2.0 16V Turbo (KG0S, KG1L, KG03) - 163 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Citroen C3 II Hatchback 1.4 HDi 70 (SC8HZC, SC8HR0, SC8HP4) - 68 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Renault Kangoo Express (FW0-1) 1.6 16V (FW03, FW09, FW0D, FW0U, FW0W, FW13) - 106 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Renault Laguna 3 (BT0-1) 2.0 dCi (BT07, BT0J, BT14, BT1A, BT1S) - 131 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Mercedes E-class Estate (s211) E 200 Kompressor (211.241) - 184 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Toyota Avensis Hatchback (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R) - 129 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
- Filtru, aer habitaclu DENCKERMANN M110039
- Pregatire pentru intretinerea filtrelor de aer spo PIPERCROSS TUC9000
- Bec, far principal PHILIPS 12972VPS2
- suport,trapez KAMOKA 8800437
- suport,trapez STC T402870
- suport,trapez BLUE PRINT ADN18006
- LEFT FRONT S BMW OE 31311139417
- Set articulatie, planetara DYS 77-VW-1025
- Turn signal indicator VAG 8K0949101
- Brat, suspensie roata DELPHI TC511
- Lambda Monit BMW OE 11787526262
- filtru combustibil UFI 24.436.00
- Articulatie directie, suspensie roata OPTIMAL KN-301667-01-L
- Flansa lichid racire AUTOMEGA 274669210
- Articulatie axiala, cap de bara MOOG VO-AX-7157
- set placute frana,frana disc CHAMPION 573060CH
- Furca decuplare, ambreiaj TOPRAN 117 294
- Etrier frana METZGER 6261059
- senzor,turatie roata ESEN SKV 06SKV059
- suport,trapez TALOSA 57-09899
- Oil Cooler VAG 078117021A
- Articulatie axiala, cap de bara MEYLE 116 031 8124
- Cap de bara MOOG CI-ES-0864
- Simering, suport diuza FA1 554.975.010
- Oglinda exterioara BLIC 5402-25-049337P
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024