Reparat cabluri Audi A3 (8L1) 1.9 TDI - 110 cai motor diesel AHF, ASV - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A3 (8L1)
Audi A3 (8L1)
110 cp - motor diesel
08.1997 - 07.2001
Marca: Audi Model: A3 (8L1) Modif.: 1.9 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 08.1997 - 07.2001 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc Putere: 110 cp / 81 kW Codul motorului: AHF, ASV Ulei motor Motor ASV: 4,30 litru cu filtru Ulei motor Motor AHF: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VEMO
    • MEAT & DORIA
    • TOPRAN
    • HOFFER
    • DEPO-LORO
    • ESEN SKV
    • VAG
    Aplica
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    Motor AHF
    4150 1/min
    Turaţie la putere maximă
    Motor ASV
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1900 1/min
    Cuplu maxim
    235 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    79,50 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    6,963 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    6,943 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    19,00 - 31,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    19,50 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    1,80 - 2,25 bar
    Cu presiune atmosferică
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,80 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,20 - 1,50 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 91°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    91° - 98°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    92° - 97°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    99° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,18 x 906
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    21,36 x 1660
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Pompă de distribuţie prin injecţie
    Producător carburaţie
    Bosch
    Producător pompă de injectare
    Bosch
    Tip pompă de injectare
    VE.
    Presiune injecţie Diesel
    de la 1999/08
    220 - 230 bar
    Presiune injecţie Diesel
    până la 1999/07
    190 - 200 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    de la anul de fabricaţie a modelului 2000
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Graficul de poziţie - ştecher
    până la anul modelului 1999
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală, în spatele unei măşti deasupra scrumierei.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    860 - 940 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    860 - 940 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare turaţie Diesel
    4800 - 5200 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    10
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    4800 - 5200 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    1 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    0,5 s
    Valoare maximă K
    2,00 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 195/65 R 15
    1,90 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,10 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,70 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 195/65 R 15
    1,90 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,80 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,10 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2513 mm
    Ecartament faţă
    1513 mm
    Ecartament spate
    1495 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    23,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    7,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LE
    288,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
    256,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FS III, Număr PR. 1LS
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KK
    232,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
    256,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C41
    239,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C38
    38,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C41
    41,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    72 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    380 Amperi
    Conform standardului DIN
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Motor ASV
    4,30 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor AHF
    4,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 505 00
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 506 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 505 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 506 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 02J
    2,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 02J
    G 052 726 A2
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01M, Cu reumplare
    5,30 litru
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01M, Cantitate de schimb
    3,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01M
    G 052 162 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    Cutie de viteze 01M
    0,75 litru
    Umplere pe termen lung
    Specificaţie ulei punte faţă
    Cutie de viteze 01M
    API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
    Ulei servodirecţie
    0,90 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    6,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    până la 2000, cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază scurtă
    de la 2001, cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2000, cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2000, cu far cu halogen, cu far de ceaţă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2001, cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu xenon
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu far cu xenon
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
    photoicon
    Far de ceaţă
    până la 2000, cu far cu halogen
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Far de ceaţă
    până la 2000, cu far cu xenon
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 2001
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu xenon
    PY21W 12V 21W BAU15s interference
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam galben de semnalizator
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam alb de semnalizator
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    de la 2000
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    până la 1999
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2000
    toate 90.000 km
    înlocuirea inclusiv a rolei de întindere
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2002
    toate 120.000 km
    înlocuirea inclusiv a rolei de întindere
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 1999
    toate 60.000 km
    înlocuirea inclusiv a rolei de întindere
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    de la 2000
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    până la 1999
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
    Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
    la fiecare 48 luni
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A3 (8L1) 1.9 TDI - 110 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024