Reparat cabluri VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4 - 60 cai benzina AEX, AKK, AKV, ANW, APQ, AUD - magazin online
VW Polo 3 Variant (6kv5)
60 cp - benzina
05.1997 - 09.2001
60 cp - benzina
05.1997 - 09.2001
Marca: VW
Model: Polo 3 Variant (6kv5)
Modif.: 1.4 - benzina
Sasiu: combi
An: 05.1997 - 09.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1390 cmc
Putere: 60 cp / 44 kW
Codul motorului: AEX, AKK, AKV, ANW, APQ, AUD
Ulei motor Motor AKK: 3,20
litru cu filtru
Ulei motor Motor AUD: 3,20
litru cu filtru
Ulei motor Motor ANW: 3,20
litru cu filtru
Ulei motor Motor AEX: 3,40
litru cu filtru
Ulei motor Motor AKV: 3,40
litru cu filtru
Ulei motor Motor APQ: 3,40
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Suspensie - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Directie - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Angrenare roata - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Cutie viteze - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Transmisie cu curea - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Piese motor - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Piese bloc motor - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Garnituri - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Sistem de racire - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Filtre - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Sistem de aprindere - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Senzori - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Sistem alimentare - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Electrice - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Sistem pornire - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Curatare parbriz - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Sistemul de esapament - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Caroserie - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Lumini - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Interior - VW Polo 3 Variant (6kv5) 1.4
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4700
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AEX
2800 - 3200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AKK
3000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AKV
2800 - 3200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor APQ
2800 - 3200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AUD
3000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor ANW
3000
1/min
Cuplu maxim
116
Nm
Ridicare
75,60
mm
Alezaj
76,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor AEX
10°+/27°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor ANW
15°+/22°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor AKK
15°+/22°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor AKV
10°+/27°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor APQ
10°+/27°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor AUD
15°+/22°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor AEX
27°-/10°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor AKV
27°-/10°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor APQ
27°-/10°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor AKK
17°-/9°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor ANW
17°-/9°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor AUD
17°-/9°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor AEX
6,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor AKV
6,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor APQ
6,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor AKK
5,973
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor ANW
5,973
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor AUD
5,973
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor AEX
6,943
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor AKV
6,943
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor APQ
6,943
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor AKK
5,953
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor ANW
5,953
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor AUD
5,953
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,0 - 15,0
bar
Rată de compresie
Motor AEX
10,20
:1
Rată de compresie
Motor AKK
10,40
:1
Rată de compresie
Motor AKV
10,20
:1
Rată de compresie
Motor APQ
10,20
:1
Rată de compresie
Motor AUD
10,40
:1
Rată de compresie
Motor ANW
10,40
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
135,60
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-6°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
7200
Ohm
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
PZFR5D-11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AKK
5000±1000
Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AUD
5000±1000
Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor ANW
5000±1000
Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AEX
3250±750
Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AKV
3250±750
Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor APQ
3250±750
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor AEX
1,00±0,50
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor AKV
1,00±0,50
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor APQ
1,00±0,50
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motor AEX
MP 9.0
Tip carburaţie
Motor AKK
ME 7.5.10
Tip carburaţie
Motor AKV
MP 9.0
Tip carburaţie
Motor APQ
MP 9.0
Tip carburaţie
Motor AUD
ME 7.5.10
Presiune sistem
2,90 - 3,10
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AEX
770 - 970
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AKK
740 - 940
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AKV
770 - 970
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor APQ
770 - 970
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AUD
710 - 940
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-6°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
70
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/55 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/55 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/55 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/55 R 15
2,50
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2440
mm
Ecartament faţă
1429
mm
Ecartament spate
1394
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână VW II
10,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână VW II, Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
LUCAS
18,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână VW II
12,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână VW II, Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
LUCAS
20,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
până la 1999/09
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
de la 1999/10
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
până la 1999/09
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
de la 1999/10
8,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 1
180,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 2
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Variantă 1
181,50
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Variantă 2
201,50
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 1
181,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 2
201,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână VW II
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână VW II, Frâna cu disc este ventilată în interior
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
LUCAS
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
până la 1999/09
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
de la 1999/10
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
7,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână VW II
239,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
LUCAS
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
până la 1999/09
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
de la 1999/10
226,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână VW II
48,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
LUCAS
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
până la 1999/09
34,00
mm
Diametru piston frână osie spate
de la 1999/10
38,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
17,46
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - injectoare
14,00 - 17,00
Ohm
Rezistenţă senzor - turaţii roată
1000 - 1300
Ohm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor AKK
3,20
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AUD
3,20
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor ANW
3,20
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AEX
3,40
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AKV
3,40
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor APQ
3,40
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 085
2,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 085
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,60
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
2,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
820 - 880
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2000
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1999
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1999
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024