Saiba arc Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6 - 272 cai benzina B 6284 T - magazin online
Volvo S80 Saloon (TS,XY)
272 cp - benzina
05.1998 - 12.2001
272 cp - benzina
05.1998 - 12.2001
Marca: Volvo
Model: S80 Saloon (TS,XY)
Modif.: T6 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 05.1998 - 12.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2783 cmc
Putere: 272 cp / 200 kW
Codul motorului: B 6284 T
Ulei motor: 6,60
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Suspensie - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Directie - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Angrenare roata - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Cutie viteze - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Transmisie cu curea - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Piese motor - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Garnituri - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Sistem de racire - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Sistem de aer conditionat - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Incalzire si ventilatie - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Filtre - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Uleiuri si lichide - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Sistem de aprindere - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Senzori - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Sistem alimentare - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Electrice - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Sistem pornire - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Curatare parbriz - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Sistemul de esapament - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Caroserie - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Lumini - Volvo S80 Saloon (TS,XY) T6
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4200
1/min
Cuplu maxim
280
Nm
Ridicare
90,00
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,17 - 0,23
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,37 - 0,43
mm
rece
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-5-3-6-2-4
Presiune de compresie
11,00 - 13,00
bar
Rată de compresie
8,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Temperatură de verificare 100° C
Retard maxim chiulasă
longitudinal
0,500
mm
Partea lungă
Retard maxim chiulasă
transversal
0,200
mm
Partea scurtă
Înălţime maximă a chiulasei
128,70
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
90° - 105°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME 7
Presiune sistem
3,75 - 3,95
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
550 - 750
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
550 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
215/55 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri spate
215/55 R 16
1,90
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 1
27,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 2
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 1
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 2
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5740
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
811
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
584
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
318
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
108 - 142
Ohm
Senzor de turaţie
Rezistenţă - injectoare
12,00
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Rezistenţă stator
0,06
Ohm
Rezistenţă rotor
2,60
Tensiune regulator
14,35 - 14,85
Volţi
la 25°C
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,70
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
6,60
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3|ACEA A3/B4
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 4T65EV
11,90
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron III
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron III
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4 Plus
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2000
mai întâi la 150.000 km / 10 ani, apoi odată la 160.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1999
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2000, până la 2001
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2002
la fiecare 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 1999
la fiecare 165.000 km / 11 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000
mai întâi la 150.000 km / 10 ani, apoi odată la 160.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 1999
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2000
mai întâi la 70.000 km / 4 ani, apoi odată la 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1999
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2000
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1999
la fiecare 165.000 km / 11 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000
mai întâi la 50.000 km / 3 ani, apoi odată la 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1999
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 1999
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2000
mai întâi la 30.000 km / 2 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
în condiţii grele de exploatare
o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
coform indicatorului de service
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 1999, la utilizarea drept taxi sau vehicul de tracţiune
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2000, la utilizarea drept taxi sau vehicul de tracţiune
mai întâi la 70.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
până la 1999
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
de la 2000
mai întâi la 70.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de ulei de la cutia de viteze automate
până la 1999, Cutie de viteze 4T65EV, la utilizarea drept taxi sau vehicul de tracţiune
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a filtrului de ulei de la cutia de viteze automate
de la 2000, până la 2001, Cutie de viteze 4T65EV, la utilizarea drept taxi sau vehicul de tracţiune
mai întâi la 70.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de ulei de la cutia de viteze automate
de la 2002, până la 2004, Cutie de viteze 4T65EV, la utilizarea drept taxi sau vehicul de tracţiune
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de ulei de la cutia de viteze automate
de la 2005
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de ulei de la cutia de viteze automate
Cutie de viteze 4T65EV
coform indicatorului de service
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2000, până la 2001
mai întâi la al 10.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2002
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2000, până la 2001
mai întâi la al 10.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2002
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
până la 1999
mai întâi la 90.000 km / 6 ani, apoi odată la 45.000 km / 3 ani
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
numai 2000
mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
de la 2001
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a termostatului lichidului de răcire
de la 2000
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a termostatului lichidului de răcire
până la 1999
la fiecare 165.000 km / 11 ani
Lucrări suplimentare de service
până la 1999
mai întâi la 90.000 km / 6 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Lucrări suplimentare de service
de la 2000
mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024