Saiba de reglare reglare supapa BMW 3 Sedan E46 320 i - 163 cai benzina M54 B22 (226S1) - magazin online
BMW 3 Sedan E46
163 cp - benzina
09.2000 - 02.2005
Marca: BMW
Model: 3 Sedan E46
Modif.: 320 i - benzina
Sasiu: limuzina
An: 09.2000 - 02.2005
Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 6 cil. / 2171 cmc
Putere: 163 cp / 120 kW
Codul motorului: M54 B22 (226S1)
Garaj+
-
mai mult
Partea de montare: chiuloasa
Partea de montare:
chiuloasa
Formă contact cu fișă:
plat
Numar comercial:
7473-11215
-
mai mult
Partea de montare: chiuloasa
Partea de montare:
chiuloasa
Numar comercial:
7473-11301
-
mai mult
-
mai mult
Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
Numar bucati necesare:
24
Cod motor:
M54 B22 (226S1)
Mod de operare:
hidraulic
Partea de montare:
Partea de admisie
Partea de montare:
Partea de evacuare
-
mai mult
Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
Cod motor:
M54 B22 (226S1)
Numar bucati necesare:
24
Partea de montare:
Partea de evacuare
Partea de montare:
Partea de admisie
Mod de operare:
hidraulic
-
mai mult
Cod motor:
M54 B22 (226S1)
Material:
Otel crom-siliciu
Articol completare/Info suplimentar 2:
Scaun supapa calit
Articol completare/Info suplimentar 2:
capat tija supapa intarit
Diametru taler ventil [mm]:
30 mm
Diametru ax ventil [mm]:
5,98 mm
Unghi scaun ventil [grade]:
45 °
-
mai mult
Cod motor:
M54 B22 (226S1)
Material:
Otel crom-mangan-nichel
Articol completare/Info suplimentar 2:
Tija supapa cromata
Articol completare/Info suplimentar 2:
capat tija supapa intarit
Diametru taler ventil [mm]:
27 mm
Diametru ax ventil [mm]:
5,96 mm
Unghi scaun ventil [grade]:
45 °
Material tija ventil:
Otel crom-siliciu
-
mai mult
-
mai mult
Mod de operare:
comandat electric
Tip supapa:
pentru supapa de admisie
Tip supapa:
pentru supapa de descarcare
-
mai mult
Partea de montare: Partea de admisie
Partea de montare:
Partea de admisie
Diametru taler ventil [mm]:
29,9 mm
Diametru ax ventil [mm]:
6,0 mm
Unghi scaun ventil [grade]:
45,0 °
Material taler ventil:
Otel crom-siliciu
Inaltime ambalaj [cm]:
14,00 cm
Lungime ambalaj [cm]:
4,2 cm
Latime ambalaj [cm]:
4,20 cm
-
mai mult
Partea de montare: Partea de evacuare
Partea de montare:
Partea de evacuare
Diametru taler ventil [mm]:
26,9 mm
Diametru ax ventil [mm]:
6,0 mm
Unghi scaun ventil [grade]:
45,0 °
Material taler ventil:
Otel crom-mangan-nichel
Material tija ventil:
Otel crom-siliciu
Articol completare/Info suplimentar 2:
scaun ventil tratat termic
-
mai mult
Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
Mod de operare:
comandat electric
Numărul conexiunilor cu mufă:
2 poli
Partea de montare:
Partea de admisie
Partea de montare:
Partea de evacuare
-
mai mult
Cod motor:
M54 B22 (226S1)
Diametru taler ventil [mm]:
30 mm
Diametru ax ventil [mm]:
6 mm
Material:
Otel crom-siliciu
Unghi scaun ventil [grade]:
45 °
Articol completare/Info suplimentar 2:
capat tija supapa intarit
-
mai mult
Cod motor:
M54 B22 (226S1)
Diametru taler ventil [mm]:
27 mm
Diametru ax ventil [mm]:
6 mm
Articol completare/Info suplimentar 2:
Tija supapa cromata
Unghi scaun ventil [grade]:
45 °
Articol completare/Info suplimentar 2:
scaun ventil tratat termic
Articol completare/Info suplimentar 2:
capat tija supapa intarit
Material taler ventil:
Bimetal
-
mai mult
Cod motor:
M54 B22 (226S1)
Numar crestaturi/gauri:
3
Diametru ax ventil [mm]:
6 mm
-
mai mult
Partea de montare: pe ambele parti
Cod motor:
M54 B22 (226S1)
Mod de operare:
hidraulic
Diametru exterior [mm]:
33 mm
Partea de montare:
pe ambele parti
-
mai mult
Mod de operare:
electro-hidraulic
Numărul conexiunilor cu mufă:
2 poli
-
mai mult
Информация:
A vital component of the valvetrain system
-
mai mult
Информация:
Also commonly called cam follower
-
mai mult
Информация:
Standard replacement intake valve
-
mai mult
-
mai mult
Информация:
Used to hold your valve springs in place
-
mai mult
Информация:
Standard replacement intake valve
-
mai mult
Информация:
Actuates the function of engine timing to improve efficiency, horsepower, and torque. Also known as the VANOS solenoid.
-
mai mult
-
mai mult
Информация:
Can start to stick over time
Franare
Franare -
BMW 3 Sedan E46 320 iSuspensie
Suspensie -
BMW 3 Sedan E46 320 iDirectie
Directie -
BMW 3 Sedan E46 320 iAngrenare roata
Angrenare roata -
BMW 3 Sedan E46 320 iCutie viteze
Cutie viteze -
BMW 3 Sedan E46 320 iTransmisie cu curea
Transmisie cu curea -
BMW 3 Sedan E46 320 iPiese motor
Piese motor -
BMW 3 Sedan E46 320 iPiese bloc motor
Piese bloc motor -
BMW 3 Sedan E46 320 iGarnituri
Garnituri -
BMW 3 Sedan E46 320 iSistem de racire
Sistem de racire -
BMW 3 Sedan E46 320 iSistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat -
BMW 3 Sedan E46 320 iIncalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie -
BMW 3 Sedan E46 320 iFiltre
Filtre -
BMW 3 Sedan E46 320 iUleiuri si lichide
Uleiuri si lichide -
BMW 3 Sedan E46 320 iSistem de aprindere
Sistem de aprindere -
BMW 3 Sedan E46 320 iSenzori
Senzori -
BMW 3 Sedan E46 320 iSistem alimentare
Sistem alimentare -
BMW 3 Sedan E46 320 iElectrice
Electrice -
BMW 3 Sedan E46 320 iSistem pornire
Sistem pornire -
BMW 3 Sedan E46 320 iCuratare parbriz
Curatare parbriz -
BMW 3 Sedan E46 320 iSistemul de esapament
Sistemul de esapament -
BMW 3 Sedan E46 320 iCaroserie
Caroserie -
BMW 3 Sedan E46 320 iLumini
Lumini -
BMW 3 Sedan E46 320 iInterior
Interior -
BMW 3 Sedan E46 320 i
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
BMW 3 Sedan E46 320 i - 163 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Stergeti intreaga istorie