Saiba de reglare reglare supapa Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A) - 90 cai motor diesel 192 B5.000 - magazin online

Fiat
Cumpara online 24/7
Fiat Bravo 198
Fiat Bravo 198
90 cp - motor diesel
04.2007 - 12.2008
Marca: Fiat Model: Bravo 198 Modif.: 1.9 D Multijet - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 04.2007 - 12.2008 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1910 cmc Putere: 90 cp / 66 kW Codul motorului: 192 B5.000 Ulei motor: 4,70 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • FEBI BILSTEIN
    • AE
    • FAI AutoParts
    • MAHLE
    • BLUE PRINT
    • WILMINK GROUP
    Aplica
    • culbutor supapa FEBI BILSTEIN 14868 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Grosime [mm]:
      30,5 mm
      Diametru exterior [mm]:
      37 mm
      Mod de operare:
      mecanic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Greutate [kg]:
      0,05 kg
      Atentie la informatii de service:
      Partea de admisie Partea de evacuare
      30 Lei cu TVA
    • culbutor supapa AE FOL104 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
      mai mult
      AE
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      192 B5.000
      Numar bucati necesare:
      8
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Mod de operare:
      mecanic
      Partea de evacuare Partea de admisie
      34 Lei cu TVA
    • Supapa admisie AE V94470 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
      Cod motor:
      192 B5.000
      Lungime [mm]:
      115 mm
      Material:
      Bimetal
      Material:
      Otel crom-mangan-nichel
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Tija supapa cromata
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      capat tija supapa intarit
      Diametru taler ventil [mm]:
      35,3 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      8 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      Material tija ventil:
      Otel crom-siliciu
      66 Lei cu TVA
    • culbutor supapa FAI AutoParts BFS100S Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
      mai mult
      FAI AutoParts
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      192 B5.000
      pt. cod original (OE):
      4152447
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Diametru [mm]:
      37 mm
      Înaltime [mm]:
      30,5 mm
      Mod de operare:
      mecanic
      Calitate:
      1
      Partea de evacuare Partea de admisie
      28 Lei cu TVA
    • Supapa admisie FAI AutoParts IV171061 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
      mai mult
      FAI AutoParts
      Partea de montare: admisie
      Cod motor:
      192 B5.000
      Partea de montare:
      admisie
      Lungime [mm]:
      115,2 mm
      Diametru taler ventil [mm]:
      35,5 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      8 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      Numar de striatii:
      3
      admisie
      28 Lei cu TVA
    • Supapa admisie MAHLE 007 VE 31026 000 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
      mai mult
      MAHLE
      Partea de montare: Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Diametru taler ventil [mm]:
      35,5 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      8,0 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45,0 °
      Lungime [mm]:
      115,2 mm
      Material taler ventil:
      Otel crom-mangan-nichel
      Suprafata:
      cromat
      Inaltime ambalaj [cm]:
      14,00 cm
      Lungime ambalaj [cm]:
      4,2 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      4,20 cm
      Greutate netă [g]:
      78 g
      Partea de admisie
      106 Lei cu TVA
    • culbutor supapa BLUE PRINT ADK86101C Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
      mai mult
      BLUE PRINT
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Grosime [mm]:
      31 mm
      Diametru exterior [mm]:
      37 mm
      Mod de operare:
      mecanic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Greutate [kg]:
      0,060 kg
      Partea de admisie Partea de evacuare
      47 Lei cu TVA
    • culbutor supapa WILMINK GROUP WG1052649 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
      mai mult
      WILMINK GROUP
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      192 B5.000
      Numar bucati necesare:
      8
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Mod de operare:
      mecanic
      Partea de evacuare Partea de admisie
      54 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
    Inchide
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A)
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Ridicare
    90,40 mm
    Alezaj
    82,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Joc supapă - supapă de admisie
    Motor rece
    0,30 mm
    Joc supapă - supapă de evacuare
    Motor rece
    0,35 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Rată de compresie
    18,00 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    140,85 mm
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Cu panou de siguranţe
    photoicon
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 195/65 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 225/40 R 18
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/40 R 18
    2,90 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 195/65 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/40 R 18
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/40 R 18
    2,90 bar
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    20,20 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    9,90 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    9,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    284,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    251,20 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    38,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    60 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    420 Amperi
    Curent de încărcare a generatorului
    50 - 90 Amperi
    Curent de încărcare a generatorului
    În ţările cu climă rece
    70 - 120 Amperi
    Tensiune regulator
    14,05 - 14,35 Volţi
    la 20°C
    Producător demaror
    Bosch
    Tip demaror
    R74
    Tip demaror
    În ţările cu climă rece
    R78
    Putere demaror
    2,00 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,70 litru
    Viscozitate ulei de motor
    FIAT 9.55535-S1
    5W-30
    Specificare ulei de motor
    FIAT 9.55535-S1
    SAE 5W-30
    Ulei cutie de viteze manuală
    1,80 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL4 PLUS SAE 75W-85
    Agent de răcire
    7,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    CUNA NC 596-16|ASTM D 3306
    Lichide de frâna la schimbare
    1,20 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    500 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    130 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Denso ND - OIL 12
    Conţinut rezervor
    58 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază lungă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    Spot de fază lungă, cu Bi-Xenon
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY24W 12V 24W PGU20/4
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate - lumini frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    Lumini spate - lumini frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 120.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    la fiecare 120.000 km / 8 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    cu filtru de particule
    după afişarea intervalului de / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la un nr. de km. parcurşi mai mic de 10.000 km pe an
    o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    cu filtru de particule, la un nr. de km. parcurşi mai mic de 10.000 km pe an
    conform unui interval afişat de / 12 luni
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 15 luni
    Mod de verificare-joc supapă
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Reglaţi jocul supapei.
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXE1A) - 90 cai Introduceti sasiu
    Fiat Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024