Saiba de reglare reglare supapa Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191) - 133 cai benzina 3S-FE - magazin online
Toyota Carina E Sedan (T19)
133 cp - benzina
01.1993 - 09.1997
133 cp - benzina
01.1993 - 09.1997
Marca: Toyota
Model: Carina E Sedan (T19)
Modif.: 2.0 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 01.1993 - 09.1997
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1998 cmc
Putere: 133 cp / 98 kW
Codul motorului: 3S-FE
Ulei motor: 3,90
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Suspensie - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Directie - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Piese motor - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Garnituri - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Filtre - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Senzori - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Electrice - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Caroserie - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Lumini - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Interior - Toyota Carina E Sedan (T19) 2.0 (ST191)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4600
1/min
Cuplu maxim
183
Nm
Ridicare
86,00
mm
Alezaj
86,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,19 - 0,29
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,28 - 0,38
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 - 5,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,0 - 13,0
bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,30
bar
Retard maxim chiulasă
La cot
0,080
mm
Retard maxim chiulasă
pe blocul motor
0,050
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
25000
Ohm
Distanţă electrozi
1,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6EYA11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K20R-U11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
rece
12200±3200
Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
cald
14750±3350
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
rece
0,44±0,08
Rezistenţă primară bobină de inducţie
cald
0,55±0,10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Tip carburaţie
ECCS EFI
Presiune sistem
2,70 - 3,00
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2300 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
180
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
600 - 900
1/min
Valoarea lambda
0,98 - 1,02
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
600 - 900
1/min
Număr de alternanţe
2
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/65 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/65 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/60 R 14
1,80
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/60 R 14
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/65 R 14
1,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/65 R 14
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/60 R 14
1,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/60 R 14
2,10
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 1
27,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 2
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Frână de exploatare, Frână cu tamburi
201,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
201,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5500±1500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,40 - 14,20
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
70
Amperi
Tensiune regulator
Bosch , rece
14,30 - 14,70
Volţi
la 25°C
Tensiune regulator
Bosch , cald
13,60 - 14,40
Volţi
la 130°C
Tensiune regulator
Denso, rece
13,90 - 15,10
Volţi
la 25°C
Tensiune regulator
Denso, cald
13,50 - 14,30
Volţi
la 115°C
Putere demaror
1,20
Kilowaţi
Putere demaror
Posibilitate alternativă:
1,40
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,90
litru
Viscozitate ulei de motor
API SG
10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SH
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SG|API SH
Ulei cutie de viteze manuală
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL3 SAE 75W-90|API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
3,10
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei servodirecţie
0,70
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată
7,00
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică
6,60
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3
Agent de răcire instalaţie de climatizare
900 - 1000
Grame
Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024