Semnalizare Hyundai Getz (TB) 1.3 i stanga si dreapta - 82 cai benzina G4EA - magazin online
Hyundai Getz (TB)
82 cp - benzina
09.2002 - 03.2004
82 cp - benzina
09.2002 - 03.2004
Marca: Hyundai
Model: Getz (TB)
Modif.: 1.3 i - benzina
Sasiu: hatchback
An: 09.2002 - 03.2004
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1341 cmc
Putere: 82 cp / 60 kW
Codul motorului: G4EA
Ulei motor: 3,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Suspensie - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Directie - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Angrenare roata - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Cutie viteze - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Transmisie cu curea - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Piese motor - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Piese bloc motor - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Garnituri - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Sistem de racire - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Sistem de aer conditionat - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Incalzire si ventilatie - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Filtre - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Uleiuri si lichide - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Sistem de aprindere - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Senzori - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Sistem alimentare - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Electrice - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Sistem pornire - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Curatare parbriz - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Sistemul de esapament - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Caroserie - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Lumini - Hyundai Getz (TB) 1.3 i
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3200
1/min
Cuplu maxim
117
Nm
Ridicare
83,50
mm
Alezaj
71,50
mm
Supapă per cilindru
3
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
12°-/52°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
52°-/12°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,955 - 5,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,935 - 5,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
12,00 - 15,00
bar
Diferenţă max. 1,5 bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,50
bar
Temperatură de verificare 90° C - 110° C
Retard maxim chiulasă
0,080
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,86 - 1,25
bar
Termostatul se deschide la temperatura
82° - 95°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
4PK900
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
4PK850
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±5°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,10
mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
FR 7 DPX
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
RC 9YXN4
Bujii/Bujii incadescente BERU
14FR-7 DUX
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5ES-11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
13000±1950
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,87±0,09
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Denumire carburaţie
Instalaţie de injecţie multipoint cu măsurare a volumului de aer
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
3,50
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
600 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
600 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-5°00'±5°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
600 - 800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 175/65 R 14
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 175/65 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 175/65 R 14
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 175/65 R 14
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2455
mm
Ecartament faţă
1450
mm
Ecartament spate
1440
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
19,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
17,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
fără ABS
180,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu ABS
203,20
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
fără ABS
182,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu ABS
205,20
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,00
mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,14
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
fără ABS
241,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
cu ABS
255,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5890±710
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±230
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1170±111
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
594±56
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
310±12
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
1,00±0,50
mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
486 - 594
Ohm
la 20°C
Rezistenţă - injectoare
15,55 - 16,25
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
45
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
410
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
90
Amperi
Tensiune regulator
14,35 - 14,75
Volţi
Tip demaror
Acţionare directă
Putere demaror
0,90
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,00
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M5AF3
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze M5AF3
API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze A4AF3
6,70
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze A4AF3
ATF Dexron II D
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
PSF-3
Agent de răcire
6,20
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,25
litru
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
475 - 525
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024