Senzor debit aer QUINTON HAZELL CI QM1275 pentru Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi 4x4 - 150 cai motor diesel

Ford
Cumpara online 24/7
Ford S-Max (CJ)
Ford S-Max (CJ)
150 cp - motor diesel
01.2015 - 06.2018
Marca: Ford Model: S-Max (CJ) Modif.: 2.0 TDCi 4x4 - motor diesel
Sasiu: microbus An: 01.2015 - 06.2018 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1997 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: T7CI, T7CJ, T7CK, T7CL Ulei motor Cantitate de schimb: 6,10 litru cu filtru Ulei motor Cu reumplare: 7,20 litru cu filtru
Garaj+Informatii

Senzor debit aer QUINTON HAZELL CI

cod producator: QM1275

Acest produs nu este disponibil. Sunati la telefon sau faceti o cerere online.
Pentru masina:
Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi 4x4
Motor:
150 cai - 110 kW - motor diesel
Cod producator:
QM1275
Producator:
QUINTON HAZELL
Serie:
CI
Tip carcasa:
fara carcasa
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu senzor temperatura aer integrat
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
Forma carcasa stecher:
dreptunghiular
Incarcare ...
Incarcare ...
QUINTON HAZELL CI
Senzor debit aer QUINTON HAZELL CI QM1275
Senzor debit aer QUINTON HAZELL CI QM1275
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi 4x4
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi 4x4
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi 4x4
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Electrice - Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi 4x4
Inchide
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi 4x4
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4600 1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000 1/min
Cuplu maxim
340 Nm
Ridicare
88,00 mm
Alezaj
85,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,969 - 5,987 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,969 - 5,987 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
17,00 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Turaţie motor 2000/min
2,00 bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Turaţie motor 4000/min
4,00 bar
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,38 bar
Termostatul se deschide la temperatura
82° - 86°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
235/55 R 17
2,10 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/55 R 17
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
235/50 R 18
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/50 R 18
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
245/45 R 19
2,10 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/45 R 19
2,40 bar
Presiune pneuri spate
235/55 R 17
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/55 R 17
2,40 bar
Presiune pneuri spate
235/50 R 18
2,10 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/50 R 18
2,60 bar
Presiune pneuri spate
245/45 R 19
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/45 R 19
2,40 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2850 mm
Ecartament faţă
1578 - 1588 mm
Ecartament spate
1595 - 1605 mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Cantitate de schimb
6,10 litru
Ulei de motor cu filtru
Cu reumplare
7,20 litru
Specificare ulei de motor
WSS-M2C950-A
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta MMT6
WSS-M2C200-D2
Agent de răcire
8,00 litru
Specificare lichid de răcire
WAS-M97B44-D
Lichide de frâna la schimbare
1,15 litru
Specificare lichid de frână
WSS-M6C65-A2
Agent de răcire instalaţie de climatizare
550 - 800 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
950 - 979 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
150 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
230 cm³
Specificaţie ulei de răcire
WSH-M1C231-B
Conţinut rezervor
70 litru
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 200.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 200.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
la fiecare 200.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 200.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de curăţare a filtrului de are
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 160.000 km / 6 ani, apoi odată la 80.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi 4x4 - 150 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Skoda Octavia Estate (1U5) 1.9 TDI 4x4 - 90 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Skoda Octavia Estate (1U5) 2.0 4x4 - 120 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Scania P,G,R,T Series P450 - 450 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024