Senzor impulsuri, arbore cotit HELLA 6PU 009 146-251 pentru Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0 - 116 cai benzina
Skoda Fabia Combi (6Y5)
116 cp - benzina
04.2000 - 12.2007
116 cp - benzina
04.2000 - 12.2007
Marca: Skoda
Model: Fabia Combi (6Y5)
Modif.: 2.0 - benzina
Sasiu: combi
An: 04.2000 - 12.2007
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc
Putere: 116 cp / 85 kW
Codul motorului: AZL
Ulei motor: 4,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Motor:
116 cai - 85 kW - benzina
Cod producator:
6PU 009 146-251
Producator:
HELLA
An fabricatie pana la:
09.2001
Serie șasiu (VIN)până la:
6Y_2_389395
Numarul gaurilor de fixare:
1
Tensiune [V]:
12 V
Rezistenta electrica [Ohm]:
900 Ohm
Toleranta [%]:
10 %
Lungime cablu [mm]:
570 mm
Tip senzor:
inductiv
Articol extins/Informatii de extindere:
cu etansare
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
Informatii scurte:
*** HELLA Electronics OE competence for over 60 years.
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Suspensie - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Directie - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Angrenare roata - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Cutie viteze - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Transmisie cu curea - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Piese motor - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Piese bloc motor - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Garnituri - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Sistem de racire - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Sistem de aer conditionat - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Incalzire si ventilatie - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Filtre - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Uleiuri si lichide - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Sistem de aprindere - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Senzori - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Sistem alimentare - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Electrice - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Sistem pornire - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Curatare parbriz - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Sistemul de esapament - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Caroserie - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Lumini - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Interior - Skoda Fabia Combi (6Y5) 2.0
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2400
1/min
Cuplu maxim
170
Nm
Ridicare
92,80
mm
Alezaj
82,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
6°-/43°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
36°-/0°
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,960
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,50 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
2,00
bar
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 926
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1032
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
8000
Ohm
Distanţă electrozi
1,00
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKUR6ET10
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
5000±1000
Ohm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
M 5.9.2
Presiune sistem
2,90 - 3,10
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AZL
680 - 880
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AZL
680 - 880
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor AZL
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
Motor AZL
2400 - 2600
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor AZL
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor AZL
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor AZL
2500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor AZL
Sondă de bandă largă
Valoarea lambda
Motor AZL
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
Motor AZL
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AZL
580 - 980
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/55 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/55 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/50 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/50 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/55 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/55 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/50 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/50 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,80
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2462
mm
Ecartament faţă
1419 - 1435
mm
Ecartament spate
1408 - 1424
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
18,60
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, cu frână cu disc
16,90
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
cu frână cu disc
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - injectoare
14,00 - 17,00
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
61
Ah
În funcţie de dotare
Capacitate baterie
Variantă 2
72
Ah
În funcţie de dotare
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
330
Amperi
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
380
Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
90
Amperi
Producător demaror
Bosch
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
cu interval de schimb fix
VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
cu interval de întreţinere flexibil
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02T
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02T
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
Pentosin CHF 11S
Agent de răcire
6,90
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,15
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
525 - 575
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 5 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024