Senzor nivel antigel Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182) - 156 cai benzina 3S-GE - magazin online
Toyota Celica Convertible (T18)
156 cp - benzina
10.1989 - 11.1993
156 cp - benzina
10.1989 - 11.1993
Marca: Toyota
Model: Celica Convertible (T18)
Modif.: 2.0 GTi - benzina
Sasiu: Cabriolet
An: 10.1989 - 11.1993
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1998 cmc
Putere: 156 cp / 115 kW
Codul motorului: 3S-GE
Ulei motor: 3,90
litru cu filtru
Viscozitate: 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Atentie! In categoria pentru vehiculul selectat inca nu au fost adaugate produse.
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Cele mai vandute piese auto pentru Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Toate piesele auto pentru Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Franare - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Suspensie - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Directie - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Piese motor - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Garnituri - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Filtre - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Senzori - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Electrice - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Caroserie - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Lumini - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Interior - Toyota Celica Convertible (T18) 2.0 GTi (ST182)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4800
1/min
Cuplu maxim
186
Nm
Ridicare
86,00
mm
Alezaj
86,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,19 - 0,29
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,28 - 0,38
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,960 - 5,975
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,955 - 5,970
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,0 - 13,0
bar
Rată de compresie
10,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29
bar
Retard maxim chiulasă
La cot
0,200 - 0,300
mm
Retard maxim chiulasă
pe blocul motor
0,200
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,75 - 1,05
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Variantă 1
83°
Ventilator electric 1
Radiatorul se decuplează la temperatura
Variantă 2
93°
Ventilator electric 2
Radiatorul se cuplează la temperatura
Variantă 1
93°
Ventilator electric 1
Radiatorul se cuplează la temperatura
Variantă 2
102°
Ventilator electric 2
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
25000
Ohm
Distanţă electrozi
0,80
mm
Distanţă electrozi
cu bujii din platină
1,00
mm
maxim
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6EYA
Bujii/Bujii incadescente NGK
cu bujii din platină
BKR6EP8
Bujii/bujii incandescente altele
Denso, cu bujii din platină
PK20R8
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K20R-U
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
12000±1800
Ohm
rece
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,45±0,05
rece
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Tip carburaţie
EFI
Presiune sistem
2,30 - 2,70
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2300 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
180
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
600 - 900
1/min
Număr de alternanţe
2
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/60 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
205/55 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
205/60 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
215/50 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
195/60 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
205/55 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
205/60 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
215/50 R 15
2,10
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5500±1500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,80
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
70
Amperi
Tensiune regulator
rece
13,90 - 15,10
Volţi
la 25°C
Tensiune regulator
cald
13,50 - 14,30
Volţi
la 115°C
Putere demaror
1,00
Kilowaţi
Putere demaror
Posibilitate alternativă:
1,40
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,90
litru
Viscozitate ulei de motor
API SD
20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SE
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
API SD|API SE
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze S54
2,60
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze E56
3,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze S54
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze E56
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
3,30
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei diferenţial punte spate
1,10
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 90
Hypoid
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată
6,50
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Mercedes Viano (w639) CDI 3.0 (639.811, 639.813, 639.815) - 224 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
- suport,trapez DYS 37-04137-5
- senzor,turatie roata TRW GBS127
- set placute frana,frana disc JURID 573312J
- Ring BMW OE 13541435626
- Set reparatie, etrier AUTOFREN SEINSA D4444
- senzor,nivel lichid de racire BIRTH 8352
- Tampon cauciuc, suspensie TOPRAN 110 246
- Planetara TrakMotive 30-0260
- Roata dintata, arbore cotit Metalcaucho 05350
- culbutor supapa FAI AutoParts BFS134S
- Cilindru receptor ambreiaj FERODO FHC6011
- Capac protectie/Burduf, amortizor MEYLE 100 743 0002
- Cilindru receptor ambreiaj BORG & BECK BES120
- Cap de bara SASIC 7676063
- Senzor presiune ulei HELLA 6ZL 009 600-271
- Bloc lumini de control VEMO V30-80-1733-1
- Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare BILSTEIN 48-218412
- Switch BMW OE 23147506637
- comutator,macara geam METZGER 09161108
- Fuel Filter Check Valve O-rings VAG 1J0198247
- Filtru ulei DENCKERMANN A210004-S
- Lanturi VERIGA PRO COMPACT 9-100
- Bec, far principal PHILIPS 12972LLECOC1
- Drain Plug Washer VAG N0138157
- Rulment sarcina suport arc ORIGINAL IMPERIUM 37055
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024