Senzor temperatura aer admisie VW Beetle (5C1) 2.0 TDI - 150 cai motor diesel CUUB, CVCA, DELA - magazin online
VW Beetle (5C1)
150 cp - motor diesel
07.2014 - 09.2018
150 cp - motor diesel
07.2014 - 09.2018
Marca: VW
Model: Beetle (5C1)
Modif.: 2.0 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 07.2014 - 09.2018
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: CUUB, CVCA, DELA
Ulei motor: 4,60
litru cu filtru
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Suspensie - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Directie - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Angrenare roata - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Cutie viteze - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Piese motor - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Garnituri - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Sistem de racire - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Filtre - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Senzori - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Electrice - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Sistem pornire - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Caroserie - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Lumini - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Interior - VW Beetle (5C1) 2.0 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3500 - 4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 3000
1/min
Cuplu maxim
380
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,975
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Poziţia cilindrului 1.
Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
15,80
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,00
bar
Presiunea uleiului în motor poate fi verificată doar cu un tester de diagnostic.
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Înălţime maximă a chiulasei
0,00
mm
Proiectarea chiulasei nu este permisă.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,60 - 1,80
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Presiune sistem
Pompă de prealimentare
4,50
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
80
°C
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/60 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
215/60 R 16
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/60 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
215/55 R 17
1,80
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/55 R 17
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
235/45 R 18
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/45 R 18
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
235/40 ZR 19
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/40 ZR 19
2,10
bar
Presiune pneuri spate
205/60 R 16
1,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
215/60 R 16
1,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/60 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri spate
215/55 R 17
1,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/55 R 17
1,90
bar
Presiune pneuri spate
235/45 R 18
1,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/45 R 18
2,00
bar
Presiune pneuri spate
235/40 ZR 19
1,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/40 ZR 19
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2540
mm
Ecartament faţă
1578
mm
Ecartament spate
1554
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZM
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZQ
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZE
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZP
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZM
19,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZQ
19,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZE
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZP
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZM
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZQ
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZP
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
272,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,60
litru
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare
7,20
litru
Specificaţie producător 6,9 - 7,2 litri
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb
5,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02Q
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Schimbător direct de viteze 02E
G 052 182 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02Q
G 052 512 A2
Ulei original
Agent de răcire
8,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 13
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze cu angrenaje
1,00
litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
100 - 120
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
80 - 100
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă lateral
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumini de ceaţă spate
LED
Piesă originală
Iluminat număr de înmatriculare
Variantă 2
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
Combustibil diesel diferit de DIN EN 590
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului uleiului transmisiei
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 210.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de înlocuire AdBlue®
Motor CVCA
numai la un nr. de km mai mic de 15.000 km parcurşi în 4 ani
Lucrare suplimentară pentru faruri cu Xenon
mai întâi la 30.000 km / 2 ani, apoi odată la 30.000 km / 1 ani
Lucrări suplimentare de inspecţie - service
mai întâi la 60.000 km / 3 ani, apoi odată la 60.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024