Senzor temperatura interioara Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1) - 125 cai benzina D17A2 - magazin online
Honda FR-V (BE)
125 cp - benzina
de 08.2004
125 cp - benzina
de 08.2004
Marca: Honda
Model: FR-V (BE)
Modif.: 1.7 - benzina
Sasiu: microbus
An: de 08.2004
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1668 cmc
Putere: 125 cp / 92 kW
Codul motorului: D17A2
Ulei motor Cantitate de schimb: 3,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Atentie! In categoria pentru vehiculul selectat inca nu au fost adaugate produse.
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Cele mai vandute piese auto pentru Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Toate piesele auto pentru Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Franare - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Suspensie - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Directie - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Angrenare roata - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Cutie viteze - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Transmisie cu curea - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Piese motor - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Piese bloc motor - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Garnituri - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Sistem de racire - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Filtre - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Uleiuri si lichide - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Senzori - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Sistem alimentare - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Electrice - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Sistem pornire - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Curatare parbriz - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Caroserie - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Lumini - Honda FR-V (BE) 1.7 (BE1)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
94,40
mm
Alezaj
75,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,18 - 0,22
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,23 - 0,27
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,50
bar
Diferenţă max. 2 bar
Rată de compresie
9,90
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,70
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
92,95
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,95 - 1,25
bar
Termostatul se deschide la temperatura
76° - 80°
Radiatorul se cuplează la temperatura
91° - 95°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
8°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
ZFR6K - 11
Bujii/bujii incandescente altele
KJ20DR - M11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Presiune sistem
2,80 - 3,30
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
8°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,10
%
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
21,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,10
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,10
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
170,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
171,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
105
Amperi
Putere demaror
1,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Cantitate de schimb
3,50
litru
Viscozitate ulei de motor
API SJ
0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SL
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SJ|API SL
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
1,80
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
MTF
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
PSF-2
Ulei original
Agent de răcire
Cu reumplare
5,50
litru
Agent de răcire
Cantitate de schimb
4,40
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
530 - 580
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
58
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 40.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 200.000 km / 10 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 1 ani
Mod de verificare-joc supapă
toate 40.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024