Senzor temperatura interioara Honda Stream (RN) 1.7 16V (RN1) - 125 cai benzina D17A2, D17A5 - magazin online

Honda
Cumpara online 24/7
Honda Stream (RN)
Honda Stream (RN)
125 cp - benzina
05.2001 - 09.2006
Marca: Honda Model: Stream (RN) Modif.: 1.7 16V - benzina
Sasiu: microbus An: 05.2001 - 09.2006 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1668 cmc Putere: 125 cp / 92 kW Codul motorului: D17A2, D17A5 Ulei motor cu cutie de viteze automată: 3,50 litru cu filtru Ulei motor cu cutie de viteze mecanică: 3,20 litru cu filtru Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Aplica

    Toate piesele auto pentru Honda Stream (RN) 1.7 16V (RN1)

    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Angrenare roata - Honda Stream (RN) 1.7 16V (RN1)
    Inchide
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat - Honda Stream (RN) 1.7 16V (RN1)
    Inchide
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Honda Stream (RN) 1.7 16V (RN1)
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Honda Stream (RN) 1.7 16V (RN1)
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Electrice - Honda Stream (RN) 1.7 16V (RN1)
    Inchide
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Honda Stream (RN) 1.7 16V (RN1)
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    6300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    4800 1/min
    Cuplu maxim
    154 Nm
    Ridicare
    94,40 mm
    Alezaj
    75,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Joc supapă - supapă de admisie
    Motor rece
    0,18 - 0,22 mm
    Joc supapă - supapă de evacuare
    Motor rece
    0,23 - 0,27 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    9,50 bar
    Diferenţă max. 2 bar
    Rată de compresie
    9,80 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,70 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    92,95 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    0,95 - 1,25 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    76° - 80°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    91° - 95°
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Moment aprindere
    -8°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    ZFR6J-11
    Bujii/bujii incandescente altele
    KJ20CR-L11
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Honda
    Tip carburaţie
    PGM FI
    Presiune sistem
    2,80 - 3,30 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    650 - 750 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    650 - 750 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    90 °C
    Valoare de emisie benzină
    Moment aprindere
    -8°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,30 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2300 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă cu salt de semnal
    Spannungshub la turaţia de verificare
    >0,30 Volţi
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    650 - 750 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    185/70 R 14
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    185/70 R 14
    2,20 bar
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    21,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    19,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,10 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    10,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
    0,10 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    Frână de parcare
    200,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    Frână de parcare
    201,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    10,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    9,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,60 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,60 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    cu cutie de viteze automată
    3,50 litru
    Ulei de motor cu filtru
    cu cutie de viteze mecanică
    3,20 litru
    Viscozitate ulei de motor
    API SH
    10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
    Viscozitate ulei de motor
    API SJ
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
    Specificare ulei de motor
    API SH|API SJ
    Ulei cutie de viteze manuală
    1,80 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    MTF
    Ulei transmisie automată
    Treaptă de viteză 4 cu transmisie automată, Cu reumplare
    6,00 litru
    Ulei transmisie automată
    Treaptă de viteză 4 cu transmisie automată, Cantitate de schimb
    2,70 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    ATF Z1
    Ulei servodirecţie
    0,60 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    Ulei original
    Agent de răcire
    Cu reumplare
    5,20 litru
    Agent de răcire
    Cantitate de schimb
    4,10 litru
    Specificare lichid de răcire
    Antigel pe bază de etilen-glicol
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 3|DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    500 - 550 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    130 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    SP 10
    Conţinut rezervor
    45 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    WY21W 12V 21W WX3x16d yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    W21W 12V 21W W3x16d
    photoicon
    Lumini spate
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de frână
    W21W 12V 21W W3x16d
    photoicon
    Lumină marşarier
    W21W 12V 21W W3x16d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    W21W 12V 21W W3x16d
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    Festoon 12V 8W SV8,5 (11x41)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 120.000 km / 8 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    la fiecare 40.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 40.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    la fiecare 120.000 km / 6 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    toate 40.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 3 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    mai întâi la 200.000 km / 10 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    la fiecare 120.000 km / 8 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    mai întâi la 120.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / o dată pe an
    Mod de verificare-joc supapă
    toate 40.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Honda Stream (RN) 1.7 16V (RN1) - 125 cai Introduceti sasiu
    Honda Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024