Senzor temperatura interioara Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200) - 116 cai benzina 7A-FE - magazin online
Toyota Celica Coupe (T20)
116 cp - benzina
11.1993 - 11.1999
116 cp - benzina
11.1993 - 11.1999
Marca: Toyota
Model: Celica Coupe (T20)
Modif.: 1.8 i 16V - benzina
Sasiu: cupe
An: 11.1993 - 11.1999
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1762 cmc
Putere: 116 cp / 85 kW
Codul motorului: 7A-FE
Ulei motor: 3,70
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Atentie! In categoria pentru vehiculul selectat inca nu au fost adaugate produse.
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Cele mai vandute piese auto pentru Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Toate piesele auto pentru Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Franare - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Suspensie - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Directie - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Piese motor - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Garnituri - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Filtre - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Senzori - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Electrice - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Caroserie - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Lumini - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Interior - Toyota Celica Coupe (T20) 1.8 i 16V (AT200)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4800
1/min
Cuplu maxim
154
Nm
Ridicare
85,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,15 - 0,25
mm
Motor rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,25 - 0,35
mm
Motor rece
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 - 5,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,0 - 13,0
bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,30
bar
Retard maxim chiulasă
La cot
0,100
mm
Retard maxim chiulasă
pe blocul motor
0,050
mm
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
25000
Ohm
Distanţă electrozi
0,80
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6EYA
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K20R-U
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
rece
12350±3350
Ohm
-10°C - 50°C
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
cald
14900±3500
Ohm
50°C - 100°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
rece
1,43±0,32
-10°C - 50°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
cald
1,73±0,32
50°C - 100°C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Tip carburaţie
ECCS EFI
Presiune sistem
2,65 - 3,04
bar
fără subpresiune
Presiune sistem
Posibilitate alternativă:
2,06 - 2,55
bar
cu subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
600 - 900
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/65 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
205/55 R 15
2,40
bar
Presiune pneuri spate
195/65 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
205/55 R 15
2,40
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Diametru tambur de frână punte spate
170,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
171,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de exploatare, Frână cu discuri
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de parcare, Frână cu tamburi
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5500±1500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,80
Ohm
Sistem electric general
Curent de încărcare a generatorului
70
Amperi
Tensiune regulator
rece
14,00 - 15,00
Volţi
la 25°C
Tensiune regulator
cald
13,50 - 14,30
Volţi
la 115°C
Putere demaror
Cu angrenaj planetar
0,80
Kilowaţi
Putere demaror
Cu angrenaj demultiplicator
1,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,70
litru
Viscozitate ulei de motor
API SG
10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SH
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SG|API SH
Ulei cutie de viteze manuală
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
3,10
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei diferenţial punte spate
1,10
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 80W-90
Agent de răcire
6,10
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3
Agent de răcire instalaţie de climatizare
600 - 700
Grame
Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
600 - 700
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km/3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1998
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1999
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1999
prima dată la 60.000 km / 3 ani, apoi odată la 30.000 km
Roşu/verde
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1998
mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 1999
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024