Senzor temperatura interioara Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R) - 72 cai motor diesel 2C - magazin online

Toyota
Cumpara online 24/7
Toyota Corolla Hatchback (E10)
Toyota Corolla Hatchback (E10)
72 cp - motor diesel
07.1992 - 04.1997
Marca: Toyota Model: Corolla Hatchback (E10) Modif.: 2.0 D - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 07.1992 - 04.1997 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1974 cmc Putere: 72 cp / 53 kW Codul motorului: 2C Ulei motor: 4,30 litru cu filtru Viscozitate: 30W, 10W-30, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Aplica

    Toate piesele auto pentru Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R)

    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Angrenare roata - Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R)
    Inchide
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese motor - Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R)
    Inchide
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat - Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R)
    Inchide
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R)
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Filtre - Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R)
    Inchide
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R)
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Electrice - Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R)
    Inchide
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R)
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz - Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R)
    Inchide
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4600 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2800 1/min
    Cuplu maxim
    132 Nm
    Ridicare
    85,00 mm
    Alezaj
    86,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Joc supapă - supapă de admisie
    0,20 - 0,30 mm
    Joc supapă - supapă de evacuare
    0,25 - 0,35 mm
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    7,975 - 7,990 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    7,960 - 7,975 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    25,0 - 30,0 bar
    Rată de compresie
    23,00 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,49 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,200 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    0,74 - 1,03 bar
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    83°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    93°
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Pompă de distribuţie prin injecţie
    Producător carburaţie
    Nippon Denso
    Tip duze de injecţie
    DN O PD 600
    Pornire alimentare cu combustibil statică
    0,55 - 0,61 mm
    Presiune injecţie Diesel
    duze folosite
    140 - 160 bar
    Presiune injecţie Diesel
    duze noi
    150 - 160 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    750 - 850 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    750 - 850 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    3
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    5250 - 5450 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    5 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    1,0 s
    Valoare maximă K
    2,50 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 165/70 R 14
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 165/70 R 14
    3,00 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 175/65 R 14
    3,00 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 175/65 R 14
    2,50 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 165/70 R 14
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 165/70 R 14
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 175/65 R 14
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 175/65 R 14
    2,40 bar
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    21,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,05 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    8,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
    0,15 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    200,00 mm
    1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
    201,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    1,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    1,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5500±1500 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2500±500 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1100±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    550±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    300±100 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Curent de încărcare a generatorului
    80 Amperi
    Tensiune regulator
    rece
    13,90 - 15,10 Volţi
    la 25°C
    Tensiune regulator
    cald
    13,50 - 14,30 Volţi
    la 115°C
    Putere demaror
    1,40 Kilowaţi
    Putere demaror
    Posibilitate alternativă:
    2,20 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,30 litru
    Viscozitate ulei de motor
    API CD
    30W, 10W-30, 15W-40, 20W-50
    Specificare ulei de motor
    API CD
    Ulei cutie de viteze manuală
    2,60 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL3 SAE 75W-90|API GL4 SAE 75W-90
    Ulei servodirecţie
    0,70 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    ATF Dexron II
    Agent de răcire
    7,30 litru
    Specificare lichid de răcire
    Antigel pe bază de etilen-glicol
    Lichide de frâna la schimbare
    1,20 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 3
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    650 - 750 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Specificaţie ulei de răcire
    Denso ND - OIL 9
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY2
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    Festoon 12V 10W SV8,5 (10,5x31)
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de citit
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 1996
    toate 100.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 1995
    toate 90.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 40.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    la fiecare 60.000 km / 3 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 40.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    mai întâi la 60.000 km / 3 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    la fiecare 40.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
    la fiecare 40.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 10.000 km / 6 luni
    Mod de verificare-joc supapă
    la fiecare 40.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Toyota Corolla Hatchback (E10) 2.0 D (CE100_, CE100R) - 72 cai Introduceti sasiu
    Toyota Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024