Senzor temperatura interioara Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_) - 72 cai benzina/elector 1NZ-FXE - magazin online
Toyota Prius Sedan (NHW11)
72 cp - benzina/elector
05.2000 - 01.2004
72 cp - benzina/elector
05.2000 - 01.2004
Marca: Toyota
Model: Prius Sedan (NHW11)
Modif.: 1.5 Hybrid - benzina/elector
Sasiu: limuzina
An: 05.2000 - 01.2004
Tractiune: задвижване на предните колелета
Cil./Capac.: 4 cil. / 1497 cmc
Putere: 72 cp / 53 kW
Codul motorului: 1NZ-FXE
Ulei motor: 3,70
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Suspensie - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Directie - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Piese motor - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Garnituri - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Filtre - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Senzori - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Electrice - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Caroserie - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Lumini - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Interior - Toyota Prius Sedan (NHW11) 1.5 Hybrid (NHW1_)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
4500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4200
1/min
Cuplu maxim
115
Nm
Ridicare
84,70
mm
Alezaj
75,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,17 - 0,23
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,27 - 0,33
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
La mers în gol
18°-/72°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
La sarcină maximă
25°-/115°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
34°-/2°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
4,970 - 4,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
4,965 - 4,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
5,30 - 7,30
bar
Diferenţă max. 0,98 bar
Rată de compresie
13,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,74 - 1,03
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
IFR5A-11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
SK16R11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Presiune sistem
3,00 - 3,40
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
550 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
550 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,40
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
550 - 800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
175/65 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri spate
175/65 R 14
2,30
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2550
mm
Ecartament faţă
1475
mm
Ecartament spate
1480
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,50
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
255,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
269,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,22
mm
Diametru piston frână osie spate
33,96
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
318±8
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
rece
985 - 1600
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
cald
1265 - 1890
Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
rece
2065 - 3225
Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
cald
1630 - 2740
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,45 - 14,15
Ohm
la 21°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,70
litru
Viscozitate ulei de motor
API SH
10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SJ
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SH|API SJ
Ulei transmisie automată
4,60
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF T-IV
Agent de răcire
4,90
litru
Specificare lichid de răcire
LLC
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
450 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
100 - 120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 8
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
de la 2003/08
la fiecare 150.000 km / 6 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
până la 2003/07
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2003
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2002
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2003/08
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 90.000 km
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2003/07
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024