Senzor turatie Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4 fata si spate - 190 cai motor diesel 276DT(TDV6) - magazin online
Land Rover Discovery 3 (TAA)
190 cp - motor diesel
07.2004 - 09.2009
190 cp - motor diesel
07.2004 - 09.2009
Marca: Land Rover
Model: Discovery 3 (TAA)
Modif.: 2.7 TD 4x4 - motor diesel
Sasiu: autoturism de teren, inchis
An: 07.2004 - 09.2009
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2720 cmc
Putere: 190 cp / 140 kW
Codul motorului: 276DT(TDV6)
Ulei motor: 6,55
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Suspensie - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Directie - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Angrenare roata - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Cutie viteze - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Transmisie cu curea - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Piese motor - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Piese bloc motor - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Garnituri - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Sistem de racire - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Sistem de aer conditionat - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Incalzire si ventilatie - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Filtre - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Uleiuri si lichide - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Senzori - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Sistem alimentare - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Electrice - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Sistem pornire - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Curatare parbriz - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Sistemul de esapament - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Caroserie - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Lumini - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Interior - Land Rover Discovery 3 (TAA) 2.7 TD 4x4
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900
1/min
Cuplu maxim
440
Nm
Ridicare
88,00
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-2-5-3-6
Rată de compresie
17,30
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,90
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,70
bar
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,10
bar
Termostatul se deschide la temperatura
88° - 95°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Presiune sistem
0,50
bar
Presiune injecţie Diesel
1650
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/70 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/70 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/55 R 19
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/55 R 19
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/70 R 17
2,50
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/70 R 17
2,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/55 R 19
2,50
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/55 R 19
2,90
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
30,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
27,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
17,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,09
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
3,00
mm
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
3,00
mm
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
Diametru disc de frână osie anterioară
320,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
325,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00
mm
Diametru piston frână osie spate
45,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
90
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
825
Amperi
Producător generator
DENSO
Tip generator
SC2
Curent de încărcare a generatorului
150
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
6,55
litru
Viscozitate ulei de motor
WSS-M2C913-B
5W-30
Specificare ulei de motor
WSS-M2C913-B
Ulei cutie de viteze manuală
1,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Castrol MTF BOT 338
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
9,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Shell ATF M-1375.4
Ulei diferenţial osie faţă
0,60
litru
Specificaţie ulei punte faţă
API GL5 SAE 75W-90
Ulei diferenţial punte spate
1,10
litru
Ulei diferenţial punte spate
cu blocaj electronic al diferenţialului
1,50
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 75W-90
Specificaţie ulei punte spate
cu blocaj electronic al diferenţialului
Ulei original
Ulei hidraulic diferenţial cu blocare osie spate
1,55
litru
Specificaţie ulei hidraulic diferenţial de blocare osie spate
Castrol BOT 720
Ulei cutia de distribuţie
1,50
litru
Specificaţie cutie distribuţie
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,89
litru
Specificare ulei servodirecţie
Texaco PSF 14315
Agent de răcire
8,40
litru
Agent de răcire
cu încălzire de fond
11,10
litru
Specificare lichid de răcire
Havoline XLC Long Life
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
550
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
810
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
spate
179
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
faţă
130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
84
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
LED
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină intermitentă faţă
P27/7W 12V 27/7W W2,5x16q
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 168.000 km / 7 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 96.000 km / 4 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 168.000 / 7 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 96.000 km / 4 ani
Curea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţie
nu este prevăzută de producător
Interval de schimbare roată dinţată pentru pompa de înaltă presiune.
la fiecare 168.000 / 7 ani
Interval de schimbare roată dinţată pentru pompa de înaltă presiune.
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 96.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 168.000 km / 7 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 72.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 72.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
la fiecare service B
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 48.000 km / 2 ani
Interval de drenaj al filtrului de combustibil
la fiecare 24.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 10 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Interval de schimbare a uleiului din cutia de distribuţie
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
cu blocaj electronic al diferenţialului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 24.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 24.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024