Senzor nivel presiune ulei Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI - 136 cai motor diesel BNA, BRF, CAGB - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A6 Avant (4F5, C6)
Audi A6 Avant (4F5, C6)
136 cp - motor diesel
06.2005 - 08.2011
Marca: Audi Model: A6 Avant (4F5, C6) Modif.: 2.0 TDI - motor diesel
Sasiu: combi An: 06.2005 - 08.2011 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc Putere: 136 cp / 100 kW Codul motorului: BNA, BRF, CAGB Ulei motor Motor BNA: 3,80 litru cu filtru Ulei motor Motor BRF: 3,80 litru cu filtru Ulei motor Motor CAGB: 4,30 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • ELRING
    • HERTH+BUSS ELPARTS
    • DELPHI
    • METZGER
    • FEBI BILSTEIN
    • AJUSA
    • MEYLE
    • SWAG
    • FACET
    • VEMO
    • KAVO PARTS
    • CALORSTAT by Vernet
    • ERA
    • FAE
    • MEAT & DORIA
    • TOPRAN
    • AUTOMEGA
    • HOFFER
    • MAXGEAR
    • EPS
    • DEPO-LORO
    • OSSCA
    • AUTLOG
    • Borsehung
    • ESEN SKV
    • VAG
    Aplica
    • Senzor presiune ulei HELLA 6ZL 008 280-031 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Moment strangere de [Nm]:
      20 Nm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Functie comutator combinat:
      Inchizator
      Amperaj [A]:
      0,150 A
      Toleranta [%]:
      15 %
      Dimensiune filet:
      M10x1
      Deschidere cheie:
      24
      Presiune de la:
      0,555 bar
      Presiune pâna la:
      0,85 bar
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Corespunde piesei originale- ca si culoare:
      maro
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      34 Lei cu TVA
    • Inel etansare, senzor nivel ulei motor ELRING 351.210 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Material:
      AEM (cauciuc etilen acrilat)
      Culoare:
      negru
      15 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei HERTH+BUSS ELPARTS 70541074 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Dimensiune filet:
      M10 x 1
      Intervalul de control [bar]:
      0,55 - 0,8 bar
      Culoare:
      maro
      Deschidere cheie:
      24
      Functie comutator combinat:
      Inchizator
      Nr. de cuplaje:
      1
      Specificatii de asamblare:
      Prindere prin inserare
      28 Lei cu TVA
    • Set reparație cabluri, senzor nivel ulei motor HERTH+BUSS ELPARTS 51277307 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Restrictiile producatorului:
      VAG
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Lungime cablu [mm]:
      200 mm
      Latime cuplare [mm]:
      1,5 mm
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu carcasa element contactor
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnituri
      Suprafata de contact:
      aurit
      Sectiunea cablului [mm²]:
      0,75 mm²
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Material izolare:
      Silicon
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa stecher
      Numar comercial:
      RepCon
      200 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, comutator presiune ulei HERTH+BUSS ELPARTS 51277365 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Culoare carcasa:
      negru
      Va rugam, respectati intructiunile de folosire:
      Restrictiile producatorului:
      VAG
      Latime cuplare [mm]:
      1,5 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Lungime cablu [mm]:
      500 mm
      Sectiunea cablului [mm²]:
      0,5 mm²
      Suprafata de contact:
      zincat
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu carcasa element contactor
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnituri
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Material izolare:
      Silicon
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa stecher
      Numar comercial:
      RepCon
      99 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei DELPHI SW90017 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Cod motor:
      BNA
      Cod motor:
      BRF
      Presiune [bar]:
      8,5 bar
      Culoare carcasa:
      maro inchis
      Dimensiune filet:
      M10×1-6g
      Diametru [mm]:
      24 mm
      Deschidere cheie:
      24
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      28 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor METZGER GREENPARTS 0901176 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Serie:
      GREENPARTS
      Cod motor:
      CAGB
      Calitate:
      IAM
      345 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei FEBI BILSTEIN 19018 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Cod motor:
      CAGB
      de la punctul de cuplare [bar]:
      0,55 bar
      Pana la punctul de contact [bar]:
      0,85 bar
      Dimensiune filet exterior:
      M10 x 1
      Deschidere cheie:
      22
      Nr. de cuplaje:
      1
      Marcaj culoare:
      maro
      Greutate [kg]:
      0,031 kg
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu inel etansare
      38 Lei cu TVA
    • Inel etansare, senzor nivel ulei motor AJUSA 01311200 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Grosime [mm]:
      3,7 mm
      pt. cod original (OE):
      12617604790
      Diametru interior [mm]:
      39,5 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47,5 mm
      51 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei MEYLE ORIGINAL: True to OE. 100 919 0042 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
      De la an model:
      2005
      Pana la an model:
      2008
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      4F-5-000 001
      Presiune de la:
      0,55 bar
      Presiune pâna la:
      0,85 bar
      Functie comutator combinat:
      Inchizator
      Culoare:
      maro
      Deschidere cheie:
      24
      Dimensiune filet:
      M10 x 1,0
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar comercial:
      MMX0496
      33 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei SWAG 30 91 9018 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Cod motor:
      CAGB
      de la punctul de cuplare [bar]:
      0,55 bar
      Pana la punctul de contact [bar]:
      0,85 bar
      Dimensiune filet exterior:
      M10 x 1
      Deschidere cheie:
      22
      Nr. de cuplaje:
      1
      Marcaj culoare:
      maro
      Greutate [kg]:
      0,031 kg
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu inel etansare
      50 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei FACET Made in Italy - OE Equivalent 7.0132 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      CAGB
      Culoare:
      maro
      Presiune pâna la:
      0,85 bar
      Presiune de la:
      0,55 bar
      Presiune [bar]:
      1 bar
      Dimensiune filet:
      M10x1
      Deschidere cheie:
      24
      Numar comercial:
      EPS 1.800.132, KW 500 132
      27 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei VEMO Green Mobility Parts V15-99-2000 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Serie:
      Green Mobility Parts
      Greutate [kg]:
      0,04136 kg
      27 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei KAVO PARTS EOP-5502 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Cod motor:
      CAGB
      Deschidere cheie:
      24
      Presiune de la:
      0,55 bar
      Presiune pâna la:
      0,85 bar
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      12 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei CALORSTAT by Vernet OS3568 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Presiune de actionare [bar]:
      0,7 bar
      Dimensiune filet:
      M10x1.0
      Tip senzor:
      tip senzor deschis
      40 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei ERA 330325 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Presiune [bar]:
      0,7 bar
      Dimensiune filet:
      M10 x 1
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar informatii tehnice:
      circuit N.O.
      19 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor ERA 550887A Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      135 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor ERA 551437A Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      pt. cod original (OE):
      03C 907 660 G
      pt. cod original (OE):
      04L 907 660 C
      Culoare:
      negru
      Material:
      plastic
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Numar gauri:
      3
      182 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei FAE 12890 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Dimensiune filet:
      M 10x1
      Culoare carcasa:
      maro
      Presiune [bar]:
      0,7 bar
      33 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei MEAT & DORIA 72028 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Corespunde piesei originale- ca si culoare:
      maro
      Presiune deschidere (21) [bar]:
      0,5 bar
      Dimensiune filet:
      M10X1
      Deschidere cheie:
      24
      18 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor MEAT & DORIA 72206 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Înaltime [mm]:
      106 mm
      Adancime montaj [mm]:
      90 mm
      pt. cod original (OE):
      06E 907 660
      pt. cod original (OE):
      948 606 150 00
      192 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor MEAT & DORIA 72222 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      pt. cod original (OE):
      04L 907 660 C
      830 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei TOPRAN 108 890 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Mod de operare:
      hidraulic
      Marcaj culoare:
      maro
      Dimensiune filet:
      M 10
      Pas filet [mm]:
      1 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Intervalul de control [bar]:
      0,55 - 0,85 bar
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu inel etansare
      Numar comercial:
      108 890 001, 108 890 002
      22 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor TOPRAN 114 246 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu inel etansare
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Tip carcasa:
      Carcasa platic
      Materialul carcasei:
      Poliamid 6.6
      Culoare carcasa:
      negru
      Echipament vehicul:
      pentru autoturisme cu senzor nivel ulei
      Respectati cantitatea de umplere sistem:
      Numar comercial:
      114 246 001
      238 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor TOPRAN 114 247 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu inel etansare
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Tip carcasa:
      Carcasa aluminiu
      Tip carcasa:
      Carcasa platic
      Materialul carcasei:
      Poliamid 6.6
      Culoare carcasa:
      negru
      Echipament vehicul:
      pentru autoturisme cu senzor nivel ulei
      Respectati cantitatea de umplere sistem:
      Numar comercial:
      114 247 001
      209 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei HOFFER 7532028 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Corespunde piesei originale- ca si culoare:
      maro
      Presiune deschidere (21) [bar]:
      0,5 bar
      Dimensiune filet:
      M10X1
      Deschidere cheie:
      24
      25 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor HOFFER 7532206 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Înaltime [mm]:
      106 mm
      Adancime montaj [mm]:
      90 mm
      pt. cod original (OE):
      06E 907 660
      pt. cod original (OE):
      948 606 150 00
      225 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor HOFFER 7532222 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      pt. cod original (OE):
      04L 907 660 C
      567 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor HOFFER 7532222E Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      pt. cod original (OE):
      04L 907 660 C
      Calitate:
      OE EQUIVALENT
      374 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei MAXGEAR 21-0112 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Cod motor:
      BNA
      Dimensiune filet:
      M10x1
      Deschidere cheie:
      24
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      22 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei MAXGEAR 21-0359 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Cod motor:
      CAGB
      Dimensiune filet:
      M10x1
      Deschidere cheie:
      22
      Marcaj culoare:
      maro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Presiune de la:
      0,55 bar
      Presiune pâna la:
      0,85 bar
      34 Lei cu TVA
    • senzor,temperatura ulei MAXGEAR 21-1047 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Cod motor:
      CAGB
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      54 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei EPS Made in Italy - OE Equivalent 1.800.132 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      CAGB
      Culoare:
      maro
      Presiune pâna la:
      0,85 bar
      Presiune de la:
      0,55 bar
      Presiune [bar]:
      1 bar
      Dimensiune filet:
      M10x1
      Deschidere cheie:
      24
      Numar comercial:
      Facet 7.0132, Kw 500 132
      38 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor DEPO-LORO 120-06-014 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      294 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei OSSCA 07827 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Dimensiune filet:
      M10×1
      Presiune [bar]:
      0,7 bar
      12 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor AUTLOG AS4747 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Adancime montaj [mm]:
      90 mm
      153 Lei cu TVA
    • Senzor presiune ulei Borsehung B13137 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Culoare:
      maro
      Intervalul de control [bar]:
      0.55/0.85BAR bar
      50 Lei cu TVA
    • senzor,nivel ulei motor ESEN SKV 17SKV388 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Greutate [kg]:
      0,11 kg
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      294 Lei cu TVA
    • Oil Level Sensor O-Ring VAG 038103196B Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Информация:
      Seals the oil level sensor on the oil pan
      51 Lei cu TVA
    • Oil pressure switch VAG 038919081C Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Informatii:
      75 Lei cu TVA
    • Oil Pressure Switch - Brown VAG 038919081K Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Информация:
      Pressure switch located on the oil cooler bracket. .55-.85 BAR
      119 Lei cu TVA
    • Oil Level Sensor VAG 06E907660 Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
      Информация:
      Mounted on the bottom of the oil pan
      724 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    Motor BNA
    4000 1/min
    Turaţie la putere maximă
    Motor BRF
    4000 1/min
    Turaţie la putere maximă
    Motor CAGB
    4200 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 - 2500 1/min
    Cuplu maxim
    Motor BNA
    320 Nm
    Cuplu maxim
    Motor BRF
    320 Nm
    Cuplu maxim
    Motor CAGB
    350 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    Motor BNA
    5,980 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    Motor BRF
    5,980 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    Motor CAGB
    5,975 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,965 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Rată de compresie
    Motor BNA
    18,50 :1
    Rată de compresie
    Motor BRF
    18,50 :1
    Rată de compresie
    Motor CAGB
    16,50 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,80 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    21,18 x 1613
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Motor BNA
    Duză pompă
    Denumire carburaţie
    Motor BRF
    Duză pompă
    Denumire carburaţie
    Motor CAGB
    Common Rail
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Stânga sub tabloul de bord:.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor BNA
    730 - 930 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor BRF
    800 - 1000 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor CAGB
    730 - 930 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor CAGB
    730 - 930 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare turaţie Diesel
    Motor BNA
    4800 - 5200 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare turaţie Diesel
    Motor BRF
    4800 - 5200 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare turaţie Diesel
    Motor CAGB
    2400 - 2600 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    10
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    Motor BNA
    4800 - 5200 1/min
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    Motor BRF
    4800 - 5200 1/min
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    Motor CAGB
    2400 - 2600 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    1 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    0,5 s
    Valoare maximă K
    Motor BNA
    2,00 1/m
    Valoare maximă K
    Motor BRF
    1,50 1/m
    Valoare maximă K
    Motor CAGB
    1,00 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 205/60 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 205/60 R 16
    2,70 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 225/50 R 17
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/50 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/55 R 16
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 225/55 R 16
    2,00 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 245/40 R 18
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 245/40 R 18
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 245/45 R 17
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 245/45 R 17
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 205/60 R 16
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/60 R 16
    3,10 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/50 R 17
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/50 R 17
    2,70 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/55 R 16
    2,70 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/55 R 16
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 245/40 R 18
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 245/40 R 18
    2,70 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 245/45 R 17
    2,50 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 245/45 R 17
    2,00 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2841 - 2853 mm
    Ecartament faţă
    1610 - 1616 mm
    Ecartament spate
    1617 - 1627 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LD, Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LG
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LH, Număr PR. 1ZL, Etrier frână FNR-G60
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LD, Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LG
    27,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LH, Număr PR. 1ZL, Etrier frână FNR-G60
    27,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2ED, Etrier frână C41, Număr PR. 1KD
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KW, Număr PR. 2EE, Etrier frână C43
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2ED, Etrier frână C41, Număr PR. 1KD
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KW, Număr PR. 2EE, Etrier frână C43
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    20,24 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
    19,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR. 2ED, Etrier frână C41, Număr PR. 1KD
    16,90 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR. 1KW, Număr PR. 2EE, Etrier frână C43
    17,46 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LT
    3,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    4,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    3,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LD, Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LG
    321,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LH, Număr PR. 1ZL, Etrier frână FNR-G60
    347,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
    314,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2ED, Etrier frână C41, Număr PR. 1KD
    302,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KW, Număr PR. 2EE, Etrier frână C43
    330,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    60,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    41,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    80 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    380 Amperi
    Producător generator
    VALEO
    Curent de încărcare a generatorului
    180 Amperi
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    1,70 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Motor BNA
    3,80 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor BRF
    3,80 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor CAGB
    4,30 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 505 01
    5W-30, 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 506 01
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 505 01
    Specificare ulei de motor
    cu filtru de particule
    VW 507 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 506 01|VW 507 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze 01X
    3,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze 01X
    G 052 911 A2
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    Multitronic 01J, Cu reumplare
    7,50 litru
    Ulei transmisie automată
    Multitronic 01J, Cantitate de schimb
    5,00 litru
    specificat de producător 4.50 - 5,00 litri
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Multitronic 01J
    G 052 180 A2
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,90 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    8,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze automată
    1,00 litru
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze mecanică
    1,15 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    510 - 550 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 140 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    70 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază scurtă
    până la 2008, cu Bi-Xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază scurtă
    de la 2009, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2008, cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2009, cu far cu halogen
    H15 12V 15/55 PGJ23t-1
    Fază lungă
    până la 2008, cu Bi-Xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2009, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2009, Spot de fază lungă, cu Bi-Xenon
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină adaptivă în curbă
    de la 2009, cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
    H8 12V 35W PGJ19-1
    photoicon
    Lumină de zi
    de la 2009, cu far cu halogen
    H15 12V 15/55 PGJ23t-1
    Piesă originală
    Lumină de zi
    până la 2008, cu Bi-Xenon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină de zi
    de la 2009, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    până la 2008, cu Bi-Xenon
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
    photoicon
    Lumină de parcare
    de la 2009, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    până la 2008
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 2009
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu Bi-Xenon
    PY21W 12V 21W BAU15s interference
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumină de frână
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumină marşarier
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă uşi
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Festoon 12V 6W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    LED
    Piesă originală
    Lampă de citit
    T5W 12V 5W BA9s
    photoicon
    Lampă torpedo
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    Motor BNA
    toate 120.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    Motor BRF
    toate 120.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2009, Motor CAGB
    toate 180.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2010, Motor CAGB
    toate 210.000 km
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    Motor BNA
    toate 240.000 km
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    Motor BRF
    toate 240.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    cu Biodiesel
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    până la 2006
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    de la 2007
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    Multitronic 01J
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    intervale variabile de service (Longlife)
    coform indicatorului de service
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    Motor BRF
    prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
    la atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    Motor CAGB
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    la atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI - 136 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024