Set cilindru inchidere Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro stanga si dreapta - 90 cai benzina NP - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3)
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3)
90 cp - benzina
10.1984 - 07.1988
Marca: Audi Model: 100 Avant (44, 44Q, C3) Modif.: 1.8 quattro - benzina
Sasiu: combi An: 10.1984 - 07.1988 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 90 cp / 66 kW Codul motorului: NP Ulei motor: 3,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • FEBI BILSTEIN
    • SWAG
    • AUTOMEGA
    Aplica
    • cilindru de inchidere,aprindere FEBI BILSTEIN 17004 Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro
      Cod motor:
      NP
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      44-J-200 100
      Serie șasiu (VIN)până la:
      44-M-050 000
      Greutate [kg]:
      0,142 kg
      Sistem de închidere:
      cu două chei
      52 Lei cu TVA
    • cilindru de inchidere,aprindere SWAG 99 91 7004 Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro
      Cod motor:
      NP
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      44-J-200 100
      Serie șasiu (VIN)până la:
      44-M-050 000
      Greutate [kg]:
      0,142 kg
      Sistem de închidere:
      cu două chei
      62 Lei cu TVA
    • cilindru de inchidere,aprindere AUTOMEGA 100035410 Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro
      Cod motor:
      NP
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      44-J-200 100
      Serie șasiu (VIN)până la:
      44-M-050 000
      Sistem de închidere:
      cu cilindru blocare
      Sistem de închidere:
      cu cheie
      pt. cod original (OE):
      893905855A
      58 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Angrenare roata - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro
    Inchide
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro
    Inchide
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    Motor NP
    5200 1/min
    Turaţie la putere maximă
    Motor PH
    5300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    Motor NP
    3300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    Motor PH
    3000 1/min
    Cuplu maxim
    Motor NP
    150 Nm
    Cuplu maxim
    Motor PH
    138 Nm
    Ridicare
    86,40 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    7,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    7,950 mm
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    9,0 - 12,0 bar
    Rată de compresie
    10,00 :1
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Moment aprindere
    Motor JW
    -6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
    -10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Motor NP
    Carburator
    Denumire carburaţie
    Motor PH
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Motor NP
    Keihin
    Producător carburaţie
    Motor PH
    Bosch
    Tip carburaţie
    26 - 30 DC
    Presiune sistem
    Motor NP
    0,20 - 0,25 bar
    în cazul turaţiei motorului 4000/min
    Presiune sistem
    Motor PH
    5,20 - 5,60 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor JW
    800 - 900 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor NP, fără catalizator
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor NP, cu catalizator reglat
    825 - 975 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor JW
    800 - 900 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor NP, fără catalizator
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor NP, cu catalizator reglat
    825 - 975 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
    Motor JW
    la
    Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
    Motor NP
    la
    Moment aprindere
    Motor JW
    -6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
    -10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor JW
    0,50 - 1,50 %
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor NP, fără catalizator
    0,50 - 1,50 %
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor NP, cu catalizator reglat
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    Motor NP, cu catalizator reglat
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    Motor NP, cu catalizator reglat
    0,00 - 0,30 %
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    Motor NP, cu catalizator reglat
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    Motor NP, cu catalizator reglat
    2500 1/min
    Valoarea lambda
    Motor NP, cu catalizator reglat
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    Motor NP, cu catalizator reglat
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor NP, cu catalizator reglat
    725 - 1075 1/min
    Date privind trenul de rulare
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    3,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 500 00
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    2,60 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL4 SAE 75W-80
    Ulei diferenţial punte spate
    1,60 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    API GL5 SAE 80W-90
    Agent de răcire
    7,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate - lumini frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de citit
    T5W 12V 5W BA9s
    photoicon
    Lampă torpedo
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lampă motor
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    toate 120.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    toate 60.000 km
    numai curele trapezoidale pentru generator
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    (dacă este disponibil)
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro - 90 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024