Set curea de distributie Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35) - 190 cai motor diesel A 20 DTR - magazin online
Opel Insignia Sports Tourer
190 cp - motor diesel
07.2008 - 03.2017
190 cp - motor diesel
07.2008 - 03.2017
Marca: Opel
Model: Insignia Sports Tourer
Modif.: 2.0 Biturbo CDTI - motor diesel
Sasiu: combi
An: 07.2008 - 03.2017
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1956 cmc
Putere: 190 cp / 140 kW
Codul motorului: A 20 DTR
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Suspensie - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Directie - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Angrenare roata - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Cutie viteze - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Transmisie cu curea - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Piese motor - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Piese bloc motor - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Garnituri - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Sistem de racire - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Filtre - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Uleiuri si lichide - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Senzori - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Sistem alimentare - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Electrice - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Sistem pornire - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Curatare parbriz - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Sistemul de esapament - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Caroserie - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Lumini - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Interior - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Biturbo CDTI (35)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
400
Nm
Ridicare
90,40
mm
Alezaj
83,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
16,50
:1
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
88°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Variantă 1
97°
la turaţie redusă
Radiatorul se decuplează la temperatura
Variantă 2
102°
la turaţie mare
Radiatorul se cuplează la temperatura
Variantă 1
100°
la turaţie redusă
Radiatorul se cuplează la temperatura
Variantă 2
105°
la turaţie mare
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC 17CP21
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
770 - 930
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
770 - 930
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
5100
1/min
Condiţionare injecţie gaz Diesel
5
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5000 - 5200
1/min
Valoare maximă K
1,30
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Eco
2,70
bar
Presiune pneuri spate
Eco
2,90
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2737
mm
Ecartament faţă
1585
mm
Ecartament spate
1587
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
30,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
27,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
RPO - cod J60
12,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
RPO - cod J61
23,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
RPO - cod J62
23,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
RPO - cod J60
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
RPO - cod J61
21,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
RPO - cod J62
21,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
RPO - cod J60
296,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
RPO - cod J61
321,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
RPO - cod J62
337,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
RPO - cod J60
292,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
RPO - cod J62
315,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
RPO - cod J61
315,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5887
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4707
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3075
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2511
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2063
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1432
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1009
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
851
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
612
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
329
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
186
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
54
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
600
Amperi
Producător generator
Variantă 1
VALEO
Producător generator
Variantă 2
DENSO
Tip generator
Producător Valeo
TG13
Tip generator
Denso
SC2
Curent de încărcare a generatorului
Producător Valeo
125
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
Denso
155
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
Dexos 2
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
GM-LL-B-025
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
GM-LL-B-025|DEXOS 2
Ulei cutie de viteze manuală
la cutia de viteze de schimb
1,70
litru
Noile transmisii sunt deja umplute cu 0,68 litri.
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
2,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Prima umplere
2,38
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
ATF AW-1
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze AF40-6
ATF AW-1
Ulei servodirecţie
1,40
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron VI
Agent de răcire
9,00
litru
Specificare lichid de răcire
B 040 1065
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4 Plus
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
600
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden PXE16
110
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Delphi
150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
PAG
Ulei original
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
de la 2014, cu far cu halogen
HIR2 12V 55W PX22D
Fază lungă
de la 2014, cu far cu halogen
HIR2 12V 55W PX22D
Lumină de zi
cu far cu halogen, cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Lumină de zi
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu halogen, cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă faţă
de la 2014, cu Bi-Xenon
PSY24W 12V 24W PG20/4
Faruri spate
Lumini spate
de la 2014
LED
Piesă originală
Lumină de frână
de la 2014
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2010
la fiecare 120.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2011
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 120.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
la fiecare 120.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2010
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2011
la fiecare 150.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Înlocuiţi bateria telecomenzii
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului cu cărbune activ pentru interior
la fiecare 60.000 km / 2 ani
(dacă este disponibil)
Interval de înlocuire a filtrului cu cărbune activ pentru interior
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024