Set placute frana,frana disc MEYLE -PD: Advanced performance and design. 025 210 5015/PD pentru Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i - 131 cai benzina
Saab 9-3 Hatchback (YS3D)
131 cp - benzina
02.1998 - 09.2002
131 cp - benzina
02.1998 - 09.2002
Marca: Saab
Model: 9-3 Hatchback (YS3D)
Modif.: 2.0 i - benzina
Sasiu: hatchback
An: 02.1998 - 09.2002
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1985 cmc
Putere: 131 cp / 96 kW
Codul motorului: B204I
Ulei motor cu răcitor de ulei, Cu reumplare: 5,40
litru cu filtru
Ulei motor Cu reumplare: 5,00
litru cu filtru
Ulei motor Cantitate de schimb: 4,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Motor:
131 cai - 96 kW - benzina
Set:
Placutele de frana sunt un set pentru ax
Cod producator:
025 210 5015/PD
Producator:
MEYLE
Serie:
-PD: Advanced performance and design.
Partea de montare:
puntea spate
Latime [mm]:
61,5 mm
Înaltime [mm]:
61 mm
Grosime [mm]:
15,7 mm
Contact indicator uzura:
fara contact avertizare uzura
Sistem de frânare:
ATE
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu tabla anti scartait
Calitate:
PREMIUM
Numar comercial:
MBP0068PD, 21050
Informatii generale:
Different chamfers on the leading and trailing edges of the brake pads support the silent performance of MEYLE-PD. To ensure this silent performance, slotting and chamfer are individually designed for each brake pad.
Informatii generale:
MEYLE-PD brake pads have a very short brake-in time, to ensure safe initial braking and high performance from the start. MEYLE-PD brake pads have a brake-in coating on the pad or are treated with scorching technology.
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Suspensie - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Directie - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Angrenare roata - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Cutie viteze - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Transmisie cu curea - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Piese motor - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Piese bloc motor - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Garnituri - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Sistem de racire - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Sistem de aer conditionat - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Incalzire si ventilatie - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Filtre - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Uleiuri si lichide - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Sistem de aprindere - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Senzori - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Sistem alimentare - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Electrice - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Sistem pornire - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Curatare parbriz - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Sistemul de esapament - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Caroserie - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Lumini - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Interior - Saab 9-3 Hatchback (YS3D) 2.0 i
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2300
1/min
Cuplu maxim
280
Nm
Ridicare
78,00
mm
Alezaj
90,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
14°-/46°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
44°-/16°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,960 - 6,975
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,965 - 6,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,0 - 13,0
bar
Rată de compresie
10,10
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,00
bar
Înălţime maximă a chiulasei
139,00
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
94° - 96°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
106° - 108°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
98° - 102°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
111° - 115°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
6PK1803
GATES
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
6PK2345
GATES
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
0,65±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BCP 5EV
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Saab
Tip carburaţie
Trionic T5
Presiune sistem
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
850 - 950
1/min
reglarea nu este posibilă
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
850 - 950
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
50
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
600 - 1200
1/min
Număr de alternanţe
2
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
205/50 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
215/45 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri spate
195/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
205/50 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri spate
215/45 R 17
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2605
mm
Ecartament faţă
1452
mm
Ecartament spate
1442
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,08
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,08
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
160,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
286,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
35,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±400
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
618±52
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
0,85±0,45
mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
770 - 950
Ohm
Rezistenţă senzor - turaţii roată
faţă
1440 - 1760
Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
spate
1015 - 1245
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
65 - 130
Amperi
Rezistenţă stator
0,05
Ohm
Rezistenţă rotor
2,60
Tensiune regulator
14,00
Volţi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,40
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
cu răcitor de ulei, Cu reumplare
5,40
litru
Ulei de motor cu filtru
Cu reumplare
5,00
litru
Ulei de motor cu filtru
Cantitate de schimb
4,00
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
API SH
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SJ
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Specificare ulei de motor
Posibilitate alternativă:
API SH|API SJ
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
400 108247
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
7,20
litru
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,30
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron III
Ulei servodirecţie
1,05
litru
Specificare ulei servodirecţie
Pentosin CHF 11S
Agent de răcire
8,50
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
16 4759 106
Ulei original
Conţinut rezervor
68
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
prima dată la 110.000 km,, apoi odată la 100.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
prima dată la 50.000 km,, apoi odată la 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
prima dată la 110.000 km,, apoi odată la 100.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
prima dată la 50.000 km,, apoi odată la 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 3 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
prima dată la 50.000 km,, apoi odată la 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
prima dată la 110.000 km,, apoi odată la 100.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
prima dată la 10.000 km,, apoi odată la 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
prima dată la 30.000 km,, apoi odată la 20.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024