Set placute frana,frana disc MEYLE ORIGINAL: True to OE. 025 209 6117 pentru VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI - 68 cai motor diesel
VW Golf 4 (1J1)
68 cp - motor diesel
08.1997 - 06.2005
68 cp - motor diesel
08.1997 - 06.2005
Marca: VW
Model: Golf 4 (1J1)
Modif.: 1.9 SDI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 08.1997 - 06.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc
Putere: 68 cp / 50 kW
Codul motorului: AGP, AQM
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Pentru masina:
VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Motor:
68 cai - 50 kW - motor diesel
Set:
Placutele de frana sunt un set pentru ax
Cod producator:
025 209 6117
Producator:
MEYLE
Serie:
ORIGINAL: True to OE.
pt. numar PR:
1KK
pt. numar PR:
1KS
Partea de montare:
puntea spate
Latime [mm]:
87,1 mm
Înaltime [mm]:
52,8 mm
Grosime [mm]:
17,2 mm
Contact indicator uzura:
exclus indicator avertizare
Sistem de frânare:
TRW
Articol extins/Informatii de extindere:
cu acceasorii
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu suruburi etrier
Numar comercial:
MBP0057, 23554, 20961, 16 172 501 80, 16 197 906 80, 16 230 631 80, E172204
Informatii generale:
With mounting materials, to fit most models. Please check fit accuracy before installation.
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Suspensie - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Directie - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Angrenare roata - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Cutie viteze - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Piese motor - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Garnituri - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Sistem de racire - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Filtre - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Senzori - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Electrice - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Sistem pornire - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Caroserie - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Lumini - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Interior - VW Golf 4 (1J1) 1.9 SDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2200 - 2600
1/min
Cuplu maxim
133
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
11°+/25°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
40°-/10°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,943
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,55 - 0,85
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
85° - 105°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 906
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1660
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Producător duze de injecţie
Bosch
Presiune injecţie Diesel
170 - 200
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AGP
875 - 1000
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AQM
825 - 950
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4950 - 5150
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4950 - 5150
1/min
Mod de măsurare
Motor AGP
A
Mod de măsurare
Motor AQM
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
Motor AGP
2,50
1/m
Valoare maximă K
Motor AQM
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 175/80 R 14
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 175/80 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 175/80 R 14
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 175/80 R 14
3,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
1,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,60
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2500
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508
mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1498
mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1494
mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1486
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LQ
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZF
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KK
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KS
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KV
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Număr PR 1KG
230,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Număr PR 1KN
230,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Număr PR 1KN
231,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Număr PR 1KG
231,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LQ
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZF
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 1KP, cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KT
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR 1KX, cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR 1KG
5,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR 1KN, cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LQ
256,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZF
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KK
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KS
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KV
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
Număr PR 1KN
19,05
mm
Diametru cilindru de frână roată
Număr PR 1KG
20,64
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
60
Ah
Capacitate baterie
Variantă 2
72
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
280
Amperi
Conform standardului DIN
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
380
Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,80
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 00|VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 01|VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02K
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
G 052 726 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
120 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Zexel
115 - 135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 200 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2002
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2003
toate 150.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2001
toate 90.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 2000
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
numai 2002, cu piesa de schimb nr. 038 109 244 H
o dată la 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2000
la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024