Set pompa apa + curea dintata GATES PowerGrip™ KP15557XS-1 pentru Audi A8 Limousine (4D2, 4D8) 2.5 TDI - 150 cai motor diesel

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A8 Limousine (4D2, 4D8)
Audi A8 Limousine (4D2, 4D8)
150 cp - motor diesel
01.1997 - 04.2000
Marca: Audi Model: A8 Limousine (4D2, 4D8) Modif.: 2.5 TDI - motor diesel
Sasiu: limuzina An: 01.1997 - 04.2000 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2496 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: AFB, AKN Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii

Set pompa apa + curea dintata GATES PowerGrip™

cod producator: KP15557XS-1

1547 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
Audi A8 Limousine (4D2, 4D8) 2.5 TDI
Motor:
150 cai - 110 kW - motor diesel
Cod producator:
KP15557XS-1
Producator:
GATES
Serie:
PowerGrip™
An fabricatie de la:
06.1997
Agregate angrenate:
Ax cu came
Agregate angrenate:
Pompă de injecție
Articol completare/Info suplimentar 2:
fara amortizor, rola intinzatoare
Cod articol al dispozitivului special recomandat:
GAT4450
Cod articol al dispozitivului special recomandat:
GAT4394
Cod articol al dispozitivului special recomandat:
GAT4848
Articol extins/Informatii de extindere:
cu pompa apa
Va rugam, respectati intructiunile de folosire:
Numar comercial:
5531XS, 5557XS, 7883-13152, K015557XS, KP35520XS, SET 27, T41095, T42159, T43036, WP0075
in set:
Curea de distributie
in set:
Curea de distributie
in set:
rola intinzator,curea distributie
in set:
rola intinzator,curea distributie
in set:
Rola ghidare/conducere, curea distributie
in set:
Set suruburi si piulite
in set:
Pompă de apă, răcire motor
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Incarcare ...
GATES PowerGrip™
Set pompa apa + curea dintata GATES PowerGrip™ KP15557XS-1
Set pompa apa + curea dintata GATES PowerGrip™ KP15557XS-1
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Audi A8 Limousine (4D2, 4D8) 2.5 TDI
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi A8 Limousine (4D2, 4D8) 2.5 TDI
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament - Audi A8 Limousine (4D2, 4D8) 2.5 TDI
Inchide
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1500 - 3200 1/min
Cuplu maxim
310 Nm
Ridicare
86,40 mm
Alezaj
78,30 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
12°+/8°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
34°-/12°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,958 - 5,972 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-3-6-2-5
Presiune de compresie
24,00 - 33,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50 :1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,96 - 2,16 bar
Cu presiune atmosferică
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,50 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Curea principală
21,36 x 2404
Mărime curea transmisie agregate
Curea suplimentară instalaţie de climatizare
14.24 x 1237
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Producător duze de injecţie
Bosch
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
+2°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
numai cu un aparat de testare special
Presiune injecţie Diesel
170 - 235 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală sub scrumieră.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
680 - 860 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
680 - 860 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4500 - 5500 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4500 - 5500 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5 s
Valoare maximă K
2,00 1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
cu tren de rulare pentru drumuri dificile
2872 - 2892 mm
Ampatamentul
cu tren de rulare pentru drumuri dificile, cu ampatament lung
3002 - 3022 mm
Ampatamentul
cu tren de rulare sport
2872 - 2892 mm
Ampatamentul
cu tren de rulare sport, cu ampatament lung
3002 - 3022 mm
Ampatamentul
tren de rulare
2868 - 2888 mm
Ampatamentul
tren de rulare, cu ampatament lung
2998 - 3018 mm
Ecartament faţă
cu tren de rulare pentru drumuri dificile, cu jantă 7J x 16 ET42
1593 - 1605 mm
Ecartament faţă
cu tren de rulare pentru drumuri dificile, cu jantă 7½J x 16 ET45
1587 - 1599 mm
Ecartament faţă
cu tren de rulare sport, cu jantă 7J x 16 ET42
1593 - 1605 mm
Ecartament faţă
cu tren de rulare sport, cu jantă 7½J x 16 ET45
1587 - 1599 mm
Ecartament faţă
cu tren de rulare sport, cu jantă 8J x 17 ET48
1581 - 1593 mm
Ecartament faţă
cu tren de rulare sport, cu jantă 8J x 18 ET48
1581 - 1593 mm
Ecartament faţă
tren de rulare, cu jantă 7½J x 16 ET45
1585 - 1597 mm
Ecartament faţă
tren de rulare, cu jantă 7J x 16 ET42
1591 - 1603 mm
Ecartament faţă
tren de rulare, cu jantă 8J x 17 ET48
1579 - 1591 mm
Ecartament faţă
tren de rulare, cu jantă 8J x 18 ET48
1579 - 1591 mm
Ecartament spate
cu tren de rulare pentru drumuri dificile, cu jantă 7J x 16 ET42
1582 - 1594 mm
Ecartament spate
cu tren de rulare pentru drumuri dificile, cu jantă 7½J x 16 ET45
1576 - 1588 mm
Ecartament spate
cu tren de rulare sport, cu jantă 7J x 16 ET42
1582 - 1594 mm
Ecartament spate
cu tren de rulare sport, cu jantă 7½J x 16 ET45
1576 - 1588 mm
Ecartament spate
cu tren de rulare sport, cu jantă 8J x 17 ET48
1570 - 1582 mm
Ecartament spate
cu tren de rulare sport, cu jantă 8J x 18 ET48
1570 - 1582 mm
Ecartament spate
tren de rulare, cu jantă 7½J x 16 ET45
1574 - 1586 mm
Ecartament spate
tren de rulare, cu jantă 8J x 17 ET48
1568 - 1580 mm
Ecartament spate
tren de rulare, cu jantă 8J x 18 ET48
1568 - 1580 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3
25,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână HP2
30,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3
23,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână HP2
28,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Variantă 1, Etrier frână C43
22,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Variantă 2, Etrier frână C43
20,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C38
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Variantă 1, Etrier frână C43
20,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Variantă 2, Etrier frână C43
18,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C38
8,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Cu placă spate
19,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână HP2, Cu placă spate
17,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
17,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
mit tren de rulare de 15 ţoli, Etrier frână FN3
288,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
mit tren de rulare de 16 ţoli, Etrier frână FN3
312,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
mit tren de rulare de 15 ţoli, Etrier frână HP2
314,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
mit tren de rulare de 16 ţoli, Etrier frână HP2
323,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38
245,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
57,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână HP2
42,80 mm
Diametru piston frână osie spate
Variantă 1, Etrier frână C38
38,10 mm
Diametru piston frână osie spate
Variantă 2, Etrier frână C38
36,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Variantă 1, Etrier frână C43
42,80 mm
Diametru piston frână osie spate
Variantă 2, Etrier frână C43
40,80 mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,50 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 00|VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 00
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01E
2,40 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01E
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cu reumplare
9,00 litru
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cantitate de schimb
3,00 litru
specificat de producător 2,60 - 3,00 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 01V
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
5 treapta 01V
0,85 litru
Specificaţie ulei punte faţă
5 treapta 01V
G 052 145 A1
Ulei original
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
10,00 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/11
800 - 850 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/10
750 - 800 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
250 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază scurtă
cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază scurtă
de la 1999, cu Bi-Xenon
D2R 85V 35W P32d-3
photoicon
Fază lungă
până la 1998
HB3 12V 65W P20d
photoicon
Fază lungă
de la 1999
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
până la 1998, cu far cu xenon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
de la 1999, cu far cu xenon
H6W 12V 6W BAX9s
photoicon
Lumină de parcare
de la 1999, cu Bi-Xenon
H6W 12V 6W BAX9s
photoicon
Far de ceaţă
până la 1998
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Far de ceaţă
de la 1999, Variantă 1
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Far de ceaţă
de la 1999, Variantă 2
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
până la 1998
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină intermitentă lateral
de la 1999
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate
R5W 12V 5W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
faţă
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Iluminat interior
spate
Festoon 12V 6W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă uşi
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W3W 12V 3W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumini de urcare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
spate
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
faţă
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de citit
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lampă torpedo
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
toate 30.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţie
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţie
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A8 Limousine (4D2, 4D8) 2.5 TDI - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Citroen Berlingo MF 1.6 HDI 92 - 92 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Seat Cordoba Saloon (6L2) 1.2 - 64 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
BMW 3 Touring E36 318 tds - 90 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 - 115 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Seat Toledo 2 Saloon (1M2) 1.9 TDI - 150 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Ford Focus 2 (da) 1.6 TDCi - 90 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI - 200 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford Focus 3 Turnier 1.6 TDCi ECOnetic - 105 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
CHRYSLER PT CRUISER 2.0 - 141 cai Introduceti sasiu
CHRYSLER Salveaza
Mercedes S-class Saloon (w220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) - 306 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
VW Golf 1 Cabriolet (155) 1.8 - 90 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Ford Fiesta VAN 2009 1.0 EcoBoost - 125 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Renault Clio 3 1.5 dCi (BR1C, CR1C) - 103 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Mercedes Vito BUS (w639) 123 (639.701) - 231 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Mercedes 190 (w201) E 2.6 (201.029) - 160 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
BMW 3 Touring E91 335 i - 306 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Mazda Premacy (CP) 2.0 (CP10S) - 131 cai Introduceti sasiu
Mazda Salveaza
Audi A3 Sportback (8PA) 1.2 TSI - 105 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Citroen C5 DE Estate 2.2 HDi (DE4HXB, DE4HXE) - 133 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Opel Vivaro Platform (E7) 2.0 ECOTEC - 117 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
BMW 3 Sedan E90 318 i - 143 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Renault Scenic 1 (JA0-1) 2.0 16V (JA1B, JA1D, JA0C) - 139 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Ford Mondeo 4 Turnier 2.0 TDCi - 163 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
VW Passat 5 Variant (3b6) 4.0 W8 4motion - 275 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Nissan X-Trail (t32) 2.0 dCi ALL MODE 4x4-i (NT32) - 177 cai Introduceti sasiu
Nissan Salveaza
Skoda Fabia Estate (NJ5) 1.4 TDI - 105 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
VW Polo 3 Classic (6kv2) 90 1.8 - 90 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Peugeot 406 Saloon 1.8 16V - 110 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
BMW 5 Sedan E60 530 i - 272 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Mercedes A-Class (w176) A 200 CDI / d (176.008) - 136 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Mercedes Sprinter 3.5-t Box (906) 315 CDI (906.633, 906.637) - 150 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Skoda Octavia Estate (1Z5) 1.4 - 80 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
MAN TGX 18.440 - 440 cai Introduceti sasiu
MAN Salveaza
Ford Fiesta VAN 2009 1.25 - 82 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Saab 9-3x Estate 2.0 t XWD - 209 cai Introduceti sasiu
Saab Salveaza
Citroen C3 II Hatchback 1.6 HDi - 92 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Citroen Xsara N1 2.0 16V - 163 cai benzinaIntroduceti sasiu
Citroen Salveaza
Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro - 225 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Renault Clio Box 1.9 RND - 54 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Alfa Romeo 156 (932) Sedan 2.4 JTD (932AXC) - 150 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
Citroen Xsara Break N2 1.9 D - 70 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Nissan Atleon 140.70 - 136 cai motor dieselIntroduceti sasiu
Nissan Salveaza
Peugeot 206 Hatchback 1.6 - 110 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Volvo V60 T5 - 241 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro - 170 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Opel Vectra A Hatchback 1.7 D (F68, M68) - 60 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Ford Fiesta 4 (ja,jb) 1.0 i - 65 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
BMW 3 Compact E36 318 ti - 140 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Ford Escort 5 Break (gal,avl) 1.6 i 16V - 90 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Audi A3 (8P1) 2.0 TFSI - 200 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Alfa Romeo 156 (932) Sedan 1.8 16V T.SPARK (932.A3100) - 140 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
Smart Cabrio (450) 0.7 (450.433) - 75 cai Introduceti sasiu
Smart Salveaza
Audi A4 Avant (8D5, B5) 2.4 quattro - 165 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Peugeot Boxer Box (244) 2.8 HDi - 128 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7) 1.8 T - 170 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW X5 E70 3.0 sd - 286 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Fiat Croma 194 1.9 D Multijet (194AXC1B, 194AXC12) - 150 cai Introduceti sasiu
Fiat Salveaza
Audi A5 (8T3) 1.8 TFSI - 170 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi 80 Sedan (8C, B4) 2.0 - 90 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Mercedes Sprinter 3.5-t Platform (906) 314 CDI (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233,... - 143 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Lancia Phedra (179) 2.0 JTD (179.AXE1A) - 107 cai Introduceti sasiu
Lancia Salveaza
Nissan Sunny Box (Y10) 1.7 D - 54 cai Introduceti sasiu
Nissan Salveaza
Skoda Superb (3T4) 1.6 TDI - 105 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
BMW 7 Limousine E38 730 d - 184 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Citroen Berlingo MF 1.6 HDI 75 (MF9HW, GJ9HWC, GF9HWC, GN9HWC) - 75 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Audi 90 Coupe (89, 8B) 2.8 quattro - 174 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
VW Multivan 5 VR6 3.2 - 231 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Skoda Superb (3T4) 1.8 TSI - 152 cai benzinaIntroduceti sasiu
Skoda Salveaza
Renault Kangoo (KW0-1) 1.5 dCi 75 (KW07, KW10, KW04) - 75 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Ford Kuga 2 (dm2) 1.5 EcoBoost - 120 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
BMW 5 Sedan E60 535 d - 272 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024