Set reparat cabluri, bujie incandescenta HERTH+BUSS ELPARTS 51277285 pentru Rover Maestro 2.0 TD - 82 cai motor diesel
Rover Maestro
82 cp - motor diesel
09.1990 - 01.1995
82 cp - motor diesel
09.1990 - 01.1995
Marca: Rover
Model: Maestro
Modif.: 2.0 TD - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 09.1990 - 01.1995
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1994 cmc
Putere: 82 cp / 60 kW
Codul motorului: BB
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Rover Maestro 2.0 TD
Motor:
82 cai - 60 kW - motor diesel
Cod producator:
51277285
Producator:
HERTH+BUSS ELPARTS
model drept:
Material izolare:
Silicon
Lungime cablu [mm]:
200 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
1 poli
Varianta scurta:
Lungime [mm]:
40 mm
Diametru [mm]:
4 mm
Articol extins/Informatii de extindere:
cu suport
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu carcasa stecher
Articol extins/Informatii de extindere:
cu etansare
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu legatura
Sectiunea cablului [mm²]:
2,5 mm²
Temperatura de la [°C]:
-25 °C
Pana la domeniul de temperatura [°C]:
+140 °C
Deconectare carcasa stecher:
Carcasa bucsa
Numar comercial:
RepCon
Informatii tehnice:
This repair kit can be used on almost all vehicles with a diesel engine.
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Suspensie - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Directie - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Cutie viteze - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Transmisie cu curea - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Piese motor - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Piese bloc motor - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Garnituri - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Sistem de racire - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Filtre - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Uleiuri si lichide - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Senzori - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Sistem alimentare - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Sistem pornire - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Curatare parbriz - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Sistemul de esapament - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Caroserie - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Lumini - Rover Maestro 2.0 TD
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2500
1/min
Cuplu maxim
121
Nm
Ridicare
89,00
mm
Alezaj
84,46
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,25 - 0,35
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,35 - 0,45
mm
rece
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,410 - 7,420
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,390 - 7,400
mm
Presiune de compresie
20,0 - 30,0
bar
Rată de compresie
20,00
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,60
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
VE.
Producător duze de injecţie
CAV
Tip duze de injecţie
JB
Pornire alimentare cu combustibil statică
1,17
mm
Presiune injecţie Diesel
205 - 225
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
900 - 950
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
70
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5150
1/min
Valoare maximă K
2,50
1/m
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024