Set reparatie, etrier FRENKIT 238985 pentru Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM) - 220 cai benzina
Lancia Kappa Coupe (838)
220 cp - benzina
06.1998 - 03.2001
220 cp - benzina
06.1998 - 03.2001
Marca: Lancia
Model: Kappa Coupe (838)
Modif.: 2.0 20V Turbo - benzina
Sasiu: cupe
An: 06.1998 - 03.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 1998 cmc
Putere: 220 cp / 162 kW
Codul motorului: 175 A3.000
Ulei motor: 5,40
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Motor:
220 cai - 162 kW - benzina
Cod producator:
238985
Producator:
FRENKIT
Partea de montare:
puntea spate
Diametru [mm]:
38 mm
Sistem de frânare:
TRW
Sistem de frânare:
Lucas
Sistem de frânare:
ATE (Teves)
Versiune:
Kit+Piston
Set complet:
in set:
Set reparatie, etrier
in set:
Piston, etrier frana
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Suspensie - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Directie - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Angrenare roata - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Cutie viteze - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Transmisie cu curea - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Piese motor - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Piese bloc motor - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Garnituri - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Sistem de racire - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Filtre - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Uleiuri si lichide - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Senzori - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Sistem alimentare - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Electrice - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Sistem pornire - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Curatare parbriz - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Sistemul de esapament - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Caroserie - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Lumini - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Interior - Lancia Kappa Coupe (838) 2.0 20V Turbo (838CM)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5750
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2500
1/min
Cuplu maxim
310
Nm
Ridicare
75,60
mm
Alezaj
82,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
8°+/54°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
40°-/0°
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,975 - 6,990
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,960 - 6,975
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
5
Secvenţă de aprindere
1-2-4-5-3
Presiune de compresie
9,0 - 15,0
bar
Rată de compresie
8,00
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,20
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
M 2.10
Presiune sistem
2,80 - 3,20
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,10 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2400 - 2600
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
90
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/55 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri spate
205/55 R 16
2,10
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,20
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
281,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
276,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,40
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei servodirecţie
1,30
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II
Agent de răcire
8,30
litru
Specificare lichid de răcire
CUNA NC 956-16
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso
800
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
730
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
140 - 170
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
Denso ND - OIL 8
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
SP 10
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - interval de înlocuire a arborelui de echilibrare
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a arborelui de echilibrare
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 80.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 40.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / 18 luni
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024