Set reparatie levier cutie de viteze Peugeot 807 2.0 HDi - 163 cai motor diesel RHH (DW10CTED4) - magazin online
Peugeot 807
163 cp - motor diesel
de 06.2009
163 cp - motor diesel
de 06.2009
Marca: Peugeot
Model: 807
Modif.: 2.0 HDi - motor diesel
Sasiu: microbus
An: de 06.2009
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1997 cmc
Putere: 163 cp / 120 kW
Codul motorului: RHH (DW10CTED4)
Ulei motor până la numărul de organizaţie 11918: 5,50
litru cu filtru
Ulei motor de la numărul de organizaţie 11919: 5,00
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Suspensie - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Directie - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Angrenare roata - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Cutie viteze - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Transmisie cu curea - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Piese motor - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Piese bloc motor - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Garnituri - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Sistem de racire - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Sistem de aer conditionat - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Incalzire si ventilatie - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Filtre - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Uleiuri si lichide - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Senzori - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Sistem alimentare - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Electrice - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Sistem pornire - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Curatare parbriz - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Sistemul de esapament - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Caroserie - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Lumini - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Interior - Peugeot 807 2.0 HDi
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3750
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
340
Nm
Ridicare
88,00
mm
Alezaj
85,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,900 - 5,940
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,900 - 5,940
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,80 - 2,20
bar
Retard maxim chiulasă
0,030
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
83°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2823
mm
Ecartament faţă
1570
mm
Ecartament spate
1548
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
32,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
30,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,07
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
310,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
272,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Piston mic, TRW
40,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Piston mare, TRW
45,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
până la numărul de organizaţie 11918
5,50
litru
Ulei de motor cu filtru
de la numărul de organizaţie 11919
5,00
litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2290
5W-30
Specificare ulei de motor
PSA B71 2290
Ulei cutie de viteze manuală
Carcasă cu nervuri de răcire, Cantitate de schimb
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Carcasă cu nervuri de răcire, Cu reumplare
2,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
2,60
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
2,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
ESSO 75W80 EZL 848
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze AM6, Cantitate de schimb
3,00
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze AM6, Cu reumplare
7,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ESSO JWS 3309
Ulei servodirecţie
1,30
litru
Agent de răcire
10,00
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Glysantin G33
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Revkogel 2000
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
540
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
80
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
în condiţii grele de exploatare
toate 20.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
prima dată la 120.000 km / 4 ani, apoi la fiecare service
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare service
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificare filtru de particule
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 20.000 km
Interval de înlocuirea aditivului ptr. regenerare
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de înlocuirea aditivului ptr. regenerare
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 80.000 km, apoi odată la 20.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 80.000 km, apoi odată la 20.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024