Set reparatie, rulment sarcina amortizor ORIGINAL IMPERIUM 35338 pentru BMW 1 Cabrio E88 118 d - 143 cai motor diesel
BMW 1 Cabrio E88
143 cp - motor diesel
09.2008 - 12.2013
143 cp - motor diesel
09.2008 - 12.2013
Marca: BMW
Model: 1 Cabrio E88
Modif.: 118 d - motor diesel
Sasiu: Cabriolet
An: 09.2008 - 12.2013
Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 4 cil. / 1995 cmc
Putere: 143 cp / 105 kW
Codul motorului: N47 D20 A, N47 D20 C
Ulei motor: 5,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
BMW 1 Cabrio E88 118 d
Motor:
143 cai - 105 kW - motor diesel
Cod producator:
35338
Producator:
ORIGINAL IMPERIUM
pt. cod original (OE):
31331094616
Partea de montare:
punte fata
Numar bucati necesare:
2
Masa [g]:
523 g
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu rulment cu bile
Diametru exterior [mm]:
128 mm
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Suspensie - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Directie - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Angrenare roata - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Cutie viteze - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Transmisie cu curea - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Piese motor - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Piese bloc motor - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Garnituri - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Sistem de racire - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Sistem de aer conditionat - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Incalzire si ventilatie - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Filtre - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Uleiuri si lichide - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Senzori - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Sistem alimentare - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Electrice - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Sistem pornire - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Curatare parbriz - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Sistemul de esapament - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Caroserie - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Lumini - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Interior - BMW 1 Cabrio E88 118 d
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 2500
1/min
Cuplu maxim
300
Nm
Ridicare
90,00
mm
Alezaj
84,00
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
16,00
bar
Rată de compresie
16,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,30
bar
La motorul cald.
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5000
1/min
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
la diametru disc de frână 338 mm
26,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
la diametru disc de frână 330 mm
24,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
la diametru disc de frână 300 mm
24,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
la diametru disc de frână 338 mm
24,40
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
la diametru disc de frână 330 mm
22,40
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
la diametru disc de frână 300 mm
22,40
mm
Grosime discuri de frână osie spate
la diametru disc de frână 324 mm
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
la diametru disc de frână 300 mm
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
la diametru disc de frână 324 mm
20,40
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
la diametru disc de frână 300 mm
18,40
mm
Diametru tambur de frână punte spate
160,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de exploatare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Variantă 1
338,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Variantă 2
330,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Variantă 3
300,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Variantă 1
324,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Variantă 2
300,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,20
litru
Viscozitate ulei de motor
BMW Longlife -04
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Specificare ulei de motor
BMW Longlife-04
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze GS6-17BG/DG, Cu reumplare
1,40
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze GS6-17BG/DG, Cantitate de schimb
1,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
MTF-LT-3
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze GA6HP19Z, Cu reumplare
9,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze GA6HP19Z
83 22 0 142 516
Ulei original
Agent de răcire
7,40
litru
Specificare lichid de răcire
83 19 2 211 191
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 2010/03
580 - 600
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 2010/04
610 - 630
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
81 22 9 407 724
Ulei original
Conţinut rezervor
53
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumini spate
LED
Piesă originală
Iluminat număr de înmatriculare
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2009/02
Schimbarea uleiului de motor la fiecare 3.
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2009/03
Schimbarea uleiului de motor la fiecare 2.
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2009/02
Schimbarea uleiului de motor la fiecare 3.
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2009/03
Schimbarea uleiului de motor la fiecare 2.
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2011/02
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2011/03
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare schimbare a uleiului de motor
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024