Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare BILSTEIN B14 PSS 47-080416 pentru Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro - 180 cai benzina
Audi A3 (8L1)
180 cp - benzina
10.1998 - 05.2003
180 cp - benzina
10.1998 - 05.2003
Marca: Audi
Model: A3 (8L1)
Modif.: 1.8 T quattro - benzina
Sasiu: hatchback
An: 10.1998 - 05.2003
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 180 cp / 132 kW
Codul motorului: AJQ, ARY
Ulei motor: 4,60
litru cu filtru
Ulei motor Motor ARY: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Motor:
180 cai - 132 kW - benzina
Cod producator:
47-080416
Producator:
BILSTEIN
Serie:
B14 PSS
Partea de montare:
punte fata
Sarcina punte pana la [kg]:
1110 kg
Coborare suspensie cca. [mm]:
30-50 mm
Separarea blocurilor:
Partea de montare:
puntea spate
Sarcina punte pana la [kg]:
1080 kg
Coborare suspensie cca. [mm]:
30-50 mm
Tip amortizor:
presiune gas
Tip inmatriculare:
Vezi omologare circulatie
Sasiu:
Suspensie cu filet (reglabila in inaltime)
Sasiu:
pentru vehicule fara amortizoare electronice
Numar comercial:
HE5-8041
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Suspensie - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Directie - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Angrenare roata - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Cutie viteze - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Piese motor - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Piese bloc motor - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Garnituri - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem de racire - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Filtre - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Senzori - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem alimentare - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Electrice - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem pornire - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Curatare parbriz - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Caroserie - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Lumini - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Interior - Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1950 - 4700
1/min
Cuplu maxim
235
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
18°-/28°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
28°-/8°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,950 - 5,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Cu canal de gaze
1,30 - 1,40
bar
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Fără canal de gaze
1,50 - 1,65
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,30
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1195
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6Q
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motronic
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AJQ
640 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ARY
700 - 840
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AJQ
640 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor ARY
640 - 760
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AJQ
540 - 1020
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ARY
540 - 940
1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,70
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2518
mm
Ecartament faţă
1513
mm
Ecartament spate
1489
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
20,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
256,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LS
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KK
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C41
239,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C41
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
730 - 1000
Ohm
la 20°C
Rezistenţă - injectoare
12,00 - 13,00
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
61
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
330
Amperi
Conform standardului DIN
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,60
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor ARY
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02Y
2,60
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02M, 6 treapta 02M
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02M, 6 treapta 02M
G 052 171 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02Y
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
5 treapta 09A, Cu reumplare
7,00
litru
Umplere pe termen lung
Ulei transmisie automată
5 treapta 09A, Cantitate de schimb
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 09A
G 052 990 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,00
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei pentru ambreiaj integral
Cu reumplare
0,42
litru
Ulei pentru ambreiaj integral
Cantitate de schimb
0,25
litru
Specificaţie ulei ambreiaj integral.
G 052 175 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,90
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2000
la fiecare 180.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2001
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 180.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 48 luni
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Mercedes S-class Saloon (w220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) - 306 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Mercedes Vito BOX (w639) 109 CDI (639.601, 639.603, 639.605) - 95 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
- RP REMAN out BMW OE 33217547070
- Regulator putere de franare LPR 9943
- supapa control,admisie aer DEPO-LORO 120-08-121
- Headlight Washer Pump VAG 3B7955681
- Cap de bara MEYLE 316 020 0025
- Expanding Nut VAG N90821401
- fisa bujii BOSCH 0 356 912 885
- Air cond.com BMW OE 64529223694
- Etrier frana ESEN SKV 42SKV761
- idler pulley VAG 06B109244
- Disc frana LPR A1045VR
- Comutator, lampa marsalier HOFFER 3600087
- chit reparatie,unitate pompa-diuza ENGITECH ENT280022
- set placute frana,frana disc DELPHI LP1514
- set placute frana,frana disc MEYLE 025 246 0617/W
- element reglaj,inchidere centralizata ESEN SKV 16SKV315
- Articulatie, cardan FEBI BILSTEIN 23959
- Senzor presiune ulei TOPRAN 206 957
- Set accesorii, placute frana QUICK BRAKE 109-1141
- culbutor supapa EUROCAMS ET9517
- Brat/bieleta suspensie, stabilizator REINHOCH RH06-5017
- Suport, sistem de esapament FA1 333-912
- Brake disc (vented) VAG 1K0615301AS
- Diesel Antifreeze 1L BARDAHL BAR-5580
- Semnalizator VAN WEZEL 8132915
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024