Simering, ax cu came BGA OS6389 pentru Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250) - 60 cai benzina
Fiat Punto 188
60 cp - benzina
09.1999 - 12.2010
60 cp - benzina
09.1999 - 12.2010
Marca: Fiat
Model: Punto 188
Modif.: 1.2 60 - benzina
Sasiu: hatchback
An: 09.1999 - 12.2010
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1242 cmc
Putere: 60 cp / 44 kW
Codul motorului: 188 A4.000
Ulei motor: 2,80
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Motor:
60 cai - 44 kW - benzina
Cod producator:
OS6389
Producator:
BGA
Înaltime [mm]:
7 mm
Diametru exterior 1 [mm]:
42 mm
Diametru interior 1 [mm]:
30 mm
Partea de montare:
fata
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Suspensie - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Directie - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Angrenare roata - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Cutie viteze - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Transmisie cu curea - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Piese motor - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Piese bloc motor - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Garnituri - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Sistem de racire - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Filtre - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Uleiuri si lichide - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Sistem de aprindere - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Senzori - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Sistem alimentare - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Electrice - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Sistem pornire - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Curatare parbriz - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Sistemul de esapament - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Caroserie - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Lumini - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Interior - Fiat Punto 188 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2500
1/min
Cuplu maxim
102
Nm
Ridicare
78,86
mm
Alezaj
70,80
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,30 - 0,40
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,40 - 0,50
mm
rece
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
2°-/32°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
30°-/4°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,982 - 7,000
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,982 - 7,000
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,0 - 14,0
bar
Rată de compresie
9,60
:1
Înălţime maximă a chiulasei
126,15 - 126,85
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
85° - 89°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
RC10YCC
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5EZ
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Magneti Marelli
Tip carburaţie
59.F
Presiune sistem
2,40 - 2,60
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
La vehicule cu EOBD
650 - 920
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
La vehicule cu EOBD
85
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,10 - 0,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
La vehicule cu EOBD
0,00 - 0,30
%
Turaţie la ralanti mărită
3200 - 3700
1/min
Turaţie la ralanti mărită
La vehicule cu EOBD
2000 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,10 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
La vehicule cu EOBD
0,00 - 0,30
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
La vehicule cu EOBD
240
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
3000
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
La vehicule cu EOBD
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
La vehicule cu EOBD
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
La vehicule cu EOBD
>0,30
Volţi
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
600 - 1000
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 165/70 R 14
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2460
mm
Ecartament faţă
1398
mm
Ecartament spate
1392
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
11,10
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
9,20
mm
Diametru tambur de frână punte spate
180,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
181,35
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
240,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
2,80
litru
Viscozitate ulei de motor
FIAT 9.55535-G2
10W-40
Specificare ulei de motor
FIAT 9.55535-G2
Ulei cutie de viteze manuală
1,65
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL5 SAE 75W-80
Agent de răcire
4,20
litru
Specificare lichid de răcire
Paraflu 11
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 2002/10
510 - 590
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 2002/11
460 - 540
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130 - 170
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 9
Conţinut rezervor
47
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 120.000 km / 3 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
mai întâi la 60.000 km,, apoi după înlocuire din nou odată la 60.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
toate 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 40.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
toate 80.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
toate 40.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024