Simering, diferential PAYEN NF825 pentru Peugeot 806 2.0 Turbo - 147 cai benzina
Peugeot 806
147 cp - benzina
06.1994 - 08.2002
147 cp - benzina
06.1994 - 08.2002
Marca: Peugeot
Model: 806
Modif.: 2.0 Turbo - benzina
Sasiu: microbus
An: 06.1994 - 08.2002
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1998 cmc
Putere: 147 cp / 108 kW
Codul motorului: RGX (XU10J2TE)
Ulei motor fără instalaţie de climatizare: 4,75
litru cu filtru
Ulei motor cu instalaţie de climatizare: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Peugeot 806 2.0 Turbo
Motor:
147 cai - 108 kW - benzina
Cod producator:
NF825
Producator:
PAYEN
Partea de montare:
dreapta
Înaltime [mm]:
10 mm
Material:
FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]:
32 mm
Diametru exterior [mm]:
50 mm
Tip turbulenta:
rasucire la dreapta
Configuratie etansare radiala arbore:
827S RD W
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Suspensie - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Directie - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Angrenare roata - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Cutie viteze - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Transmisie cu curea - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Piese motor - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Piese bloc motor - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Garnituri - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Sistem de racire - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Sistem de aer conditionat - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Incalzire si ventilatie - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Filtre - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Uleiuri si lichide - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Sistem de aprindere - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Senzori - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Sistem alimentare - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Electrice - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Sistem pornire - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Curatare parbriz - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Sistemul de esapament - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Caroserie - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Lumini - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Interior - Peugeot 806 2.0 Turbo
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5300
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2500
1/min
Cuplu maxim
235
Nm
Ridicare
86,00
mm
Alezaj
86,00
mm
Joc supapă - supapă de admisie
0,15 - 0,25
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,35 - 0,45
mm
rece
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,969 - 7,894
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,955 - 7,970
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
8,00
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,70
bar
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-15°00'±5°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
reglarea nu este posibilă
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
MP 3.2
Presiune sistem
2,80 - 3,20
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Variantă 2
Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
reglarea nu este posibilă
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
70
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-15°00'±5°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
reglarea nu este posibilă
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,10 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2600 - 2900
1/min
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
70
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/60 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
205/60 R 15
2,30
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 1
26,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 2
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 1
24,20
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 2
18,20
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
fără instalaţie de climatizare
4,75
litru
Ulei de motor cu filtru
cu instalaţie de climatizare
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2|ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL5 SAE 75W-80
Ulei servodirecţie
1,30
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron III
Specificare ulei servodirecţie
În ţările cu climă rece
Pentosin CHF 11S
Agent de răcire
7,80
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Glysantin G33
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Revkogel 2000
Specificare lichid de răcire
Variantă 3
9735 K0
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 2001
925 - 975
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 2000
950 - 1000
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1998/06, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 90.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 1998/07, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 80.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1995/07
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1995/06
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
toate 120.000 km
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1998/07
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1998/06
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 1998/07
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 1998/06
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024