Simeringuri Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI - 150 cai motor diesel CSUD, DDCB - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A6 Avant (4G5, C7)
Audi A6 Avant (4G5, C7)
150 cp - motor diesel
09.2014 - 09.2018
Marca: Audi Model: A6 Avant (4G5, C7) Modif.: 2.0 TDI - motor diesel
Sasiu: combi An: 09.2014 - 09.2018 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: CSUD, DDCB Ulei motor: 4,70 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VICTOR REINZ
    • ELRING
    • FEBI BILSTEIN
    • PAYEN
    • AJUSA
    • CORTECO
    • MEYLE
    • TOPRAN
    • BGA
    • VAG
    Aplica
    • Simering, arbore cotit VICTOR REINZ 81-42306-00 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      VICTOR REINZ
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Cod motor:
      CSUD
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      DDCB
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu cadru
      spre cutia de viteze
      352 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit VICTOR REINZ 81-90084-00 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      VICTOR REINZ
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Cod motor:
      CSUD
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      DDCB
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu cadru
      partea fata
      280 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came VICTOR REINZ 81-40538-00 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      VICTOR REINZ
      Partea de montare: chiuloasa
      Partea de montare:
      chiuloasa
      Cod motor:
      CSUD
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      DDCB
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      A
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      chiuloasa
      50 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit ELRING 340.280 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Diametru interior [mm]:
      85 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      IWD
      Tip turbulenta:
      rasucire la stanga
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Tip carcasa:
      Cu carcasa
      Respectati instructiunile de montaj:
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu bucsa de montaj
      spre cutia de viteze
      379 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit ELRING 340.290 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      35 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      SP
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Tip carcasa:
      Cu carcasa
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Respectati instructiunile de montaj:
      partea fata
      296 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ELRING 897.690 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      AW
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril)
      Protectie antipraf:
      fara protectie antipraf
      Respectati instructiunile de montaj:
      partea fata
      54 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit FEBI BILSTEIN 46749 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: partea fata
      Diametru interior [mm]:
      35 mm
      Diametru exterior [mm]:
      136 mm
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Partea de montare:
      partea fata
      Greutate [kg]:
      0,4 kg
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu flansa
      Atentie la informatii de service:
      partea fata
      366 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit PAYEN LK5017 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      PAYEN
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Cod motor:
      DDCB
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Înaltime [mm]:
      15,8 mm
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Diametru interior [mm]:
      85 mm
      Diametru exterior [mm]:
      130,9 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire la stanga
      Configuratie etansare radiala arbore:
      841S
      Tip carcasa:
      carcasa integrata
      Diametru exterior 1 [mm]:
      170 mm
      Respectati instructiunile de montaj:
      spre cutia de viteze
      183 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came PAYEN NA5361 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      PAYEN
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Configuratie etansare radiala arbore:
      RD
      Respectati instructiunile de montaj:
      partea fata
      21 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit AJUSA 71010300 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      AJUSA
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Cod motor:
      CSUD
      Cod motor:
      DDCB
      Diametru interior [mm]:
      85 mm
      Diametru exterior [mm]:
      177 mm
      Înaltime [mm]:
      16 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire la stanga
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      spre cutia de viteze
      615 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came AJUSA 15097400 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      AJUSA
      Partea de montare: partea fata
      Cod motor:
      CSUD
      Cod motor:
      DDCB
      Separarea blocurilor:
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Diametru exterior [mm]:
      47 mm
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      partea fata
      199 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit CORTECO 20037032B Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      CORTECO
      Partea de montare: partea fata
      Cod motor:
      CSUD
      Cod motor:
      DDCB
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior 1 [mm]:
      35 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      136,3 mm
      Diametru exterior 2 [mm]:
      217,5 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      14,7 mm
      Înaltime 2 [mm]:
      46,7 mm
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril)
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu flansa
      pt. cod original (OE):
      04L103151
      Numar comercial:
      82037032, CS POP 2° Gen
      partea fata
      159 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit MEYLE ORIGINAL: True to OE. 100 103 1007 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      MEYLE
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Diametru interior [mm]:
      85 mm
      Diametru exterior [mm]:
      131 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire la stanga
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu bucsa de montaj
      Tip carcasa:
      Carcasa platic
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Numar comercial:
      MMX1504
      spre cutia de viteze
      321 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit TOPRAN 116 726 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu bucsa de montaj
      Tip carcasa:
      Cu carcasa
      Materialul carcasei:
      plastic
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu roată generatoare de impulsuri
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara senzor de turatie
      Materialul buzei de etansare:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Numar comercial:
      116 726 001
      spre cutia de viteze
      377 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit TOPRAN 116 727 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Tip carcasa:
      Cu carcasa
      Materialul carcasei:
      plastic
      Materialul buzei de etansare:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Numar comercial:
      116 727 001, 91814100
      partea fata
      294 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came BGA OS7323 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      BGA
      Partea de montare: fata
      Înaltime [mm]:
      10 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      47 mm
      Diametru interior 1 [mm]:
      32 mm
      Partea de montare:
      fata
      fata
      73 Lei cu TVA
    • shaft oil seal (shaft rotation: to right) VAG 03L103085 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      Informatii:
      171 Lei cu TVA
    • Camshaft Seal VAG 03L103085C Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      Информация:
      Seals leaks and ensures they don't return
      186 Lei cu TVA
    • Sealing flange w/ sealing ring VAG 04L103151 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      Informatii:
      405 Lei cu TVA
    • Front Main Seal - with Flange VAG 04L103151A Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      Информация:
      Front crankshaft seal assembly bolts directly to engine block
      641 Lei cu TVA
    • Rear Crankshaft Seal VAG 04L103171 Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
      Информация:
      Also referred to as the rear main seal
      900 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4200 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 - 2500 1/min
    Cuplu maxim
    350 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,975 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,965 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Poziţia cilindrului 1.
    Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
    Presiune de compresie
    19,00 - 31,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    16,20 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,40 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    0,00 mm
    Proiectarea chiulasei nu este permisă.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,20 - 1,60 bar
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Presiune sistem
    Pompă de prealimentare
    6,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Reciclarea gazului de eşapament
    Da
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    225/60 R 16
    2,00 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/60 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/55 R 17
    2,00 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/55 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    245/45 R 18
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 245/45 R 18
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    225/60 R 16
    2,00 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/60 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri spate
    225/55 R 17
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/55 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    245/45 R 18
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 245/45 R 18
    2,30 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2912 mm
    Ecartament faţă
    1627 mm
    Ecartament spate
    1618 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR FM0
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR FM0
    32,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EE
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KY
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KW
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EA
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EE
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KY
    20,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    9,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate
    8,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    320,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    345,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    345,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR FM0
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    300,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    330,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EE
    330,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KY
    356,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,70 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 507 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 0CK
    3,80 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze 0CS
    2,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    G 052 549 A2
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0CK
    3,50 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0CK
    G 055 529 A2
    Ulei original
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze mecanică
    1,15 litru
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    VW 501 14
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    550 - 590 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    110 - 130 cm³
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    toate 210.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de verificare filtru de particule
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    Valoare limită 175 ml
    Interval de schimb al uleiului pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0CK
    toate 60.000 km
    Lucrări suplimentare pentru trapa glisantă panoramică
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI - 150 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024