Sistem roata libera, generator SKF VKM 03112 pentru Seat Toledo 4 (KG3) 1.6 TDI - 115 cai motor diesel

Seat
Cumpara online 24/7
Seat Toledo 4 (KG3)
Seat Toledo 4 (KG3)
115 cp - motor diesel
05.2015 - 04.2019
Marca: Seat Model: Toledo 4 (KG3) Modif.: 1.6 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 05.2015 - 04.2019 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc Putere: 115 cp / 85 kW Codul motorului: CXMA Ulei motor: 4,60 litru cu filtru
Garaj+Informatii

Sistem roata libera, generator SKF

cod producator: VKM 03112

268 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
Seat Toledo 4 (KG3) 1.6 TDI
Motor:
115 cai - 85 kW - motor diesel
Cod producator:
VKM 03112
Producator:
SKF
Cod articol al dispozitivului special recomandat:
VKN 350
ptr. numar producator:
F-551406.XX
Latime [mm]:
39,9 mm
Numar nervuri:
6
Diametru interior [mm]:
17 mm
Diametru exterior [mm]:
55 mm
Articol completare/Info suplimentar 2:
Pt. montaj necesita scula speciala
Numar comercial:
F-551406.XX, VKN 350
Incarcare ...
Incarcare ...
SKF
Sistem roata libera, generator SKF VKM 03112
Sistem roata libera, generator SKF VKM 03112
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Seat Toledo 4 (KG3) 1.6 TDI
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Materiale consumabile Materiale consumabile
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3500 - 4000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1500 - 3000 1/min
Cuplu maxim
250 Nm
Ridicare
80,50 mm
Alezaj
79,50 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,975 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Poziţia cilindrului 1.
Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
Presiune de compresie
19,00 - 31,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
16,20 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,40 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Partea lungă
Înălţime maximă a chiulasei
0,00 mm
Proiectarea chiulasei nu este permisă.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,60 litru
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
Combustibil diesel diferit de DIN EN 590
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
prima dată la 210.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Lucrări suplimentare de inspecţie - service
mai întâi la 60.000 km / 3 ani, apoi odată la 60.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Seat Toledo 4 (KG3) 1.6 TDI - 115 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.7 TDI quattro - 180 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (939BXC1B, 939BXC12) - 150 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
Honda CB 600 F Hornet (PC41) - 102 cai benzinaIntroduceti sasiu
Honda Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024