Sonda lambda MEAT & DORIA 81092 pentru CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0 - 67 cai benzina
CHEVROLET MATIZ Hatchback
67 cp - benzina
de 03.2005
67 cp - benzina
de 03.2005
Marca: Chevrolet
Model: CHEVROLET MATIZ Hatchback
Modif.: 1.0 - benzina
Sasiu: hatchback
An: de 03.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 995 cmc
Putere: 67 cp / 49 kW
Codul motorului: LQ4(61CUL4)
Ulei motor: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Pentru masina:
CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Motor:
67 cai - 49 kW - benzina
Cod producator:
81092
Producator:
MEAT & DORIA
Sonda lambda:
Sonda reglaj
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
Lungime cablu [mm]:
230 mm
Lungime totala [mm]:
380 mm
pt. cod original (OE):
96418965
pt. cod original (OE):
FSC1 18 861B
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Suspensie - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Directie - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Angrenare roata - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Cutie viteze - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Transmisie cu curea - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Piese motor - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Piese bloc motor - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Garnituri - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Sistem de racire - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Sistem de aer conditionat - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Filtre - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Uleiuri si lichide - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Sistem de aprindere - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Senzori - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Sistem alimentare - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Electrice - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Sistem pornire - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Curatare parbriz - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Sistemul de esapament - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Caroserie - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Lumini - CHEVROLET MATIZ Hatchback 1.0
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4200
1/min
Cuplu maxim
91
Nm
Ridicare
67,50
mm
Alezaj
68,50
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,13 - 0,17
mm
Joc supapă - supapă de admisie
Motor cald
0,23 - 0,27
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,18 - 0,22
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor cald
0,28 - 0,32
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,465 - 5,480
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,440 - 5,455
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
12,80
bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
9,50
:1
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
82°
Radiatorul se decuplează la temperatura
90°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
93°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
100°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-12°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
Bosch
1,15±0,05
mm
Distanţă electrozi
NGK
1,05±0,05
mm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
91 ROZ
Denumire carburaţie
Instalaţie de injecţie - multipoint
Presiune sistem
0,00 - 3,80
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
725 - 875
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
725 - 875
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-12°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Turaţie la ralanti mărită
2400 - 2700
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 145/70 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 155/65 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 155/70 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 145/70 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 155/65 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 155/70 R 13
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2340
mm
Ecartament faţă
1315
mm
Ecartament spate
1280
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
12,70
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Diametru tambur de frână punte spate
180,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
182,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
8,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
0,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
236,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
9420
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
7280
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
4450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
3520
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2796
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1802
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1459
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1188
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
973
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
667
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
332
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
177
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
35
Ah
Capacitate baterie
În ţările cu climă rece
45
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
275
Amperi
Curent de testare la rece a bateriei
În ţările cu climă rece
480
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
65
Amperi
Tensiune regulator
14,30 - 14,90
Volţi
Tip demaror
SD 80
Putere demaror
0,80
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,20
litru
Viscozitate ulei de motor
API SL
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40, 20W-50
Specificare ulei de motor
API SL
Ulei cutie de viteze manuală
2,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-85
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
4,20
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de fosfat
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
330
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
100 - 120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
ISU PAG 105
Conţinut rezervor
35
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie a compresorului de climatizare
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie a servodirecţiei
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 7.500 km / 6 luni
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a cablului aprinderii
de la 2006
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2006
mai întâi la 75.000 km / 5 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2005
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
mai întâi la 15.000 km / 1 an, apoi la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
în condiţii grele de exploatare
toate 75.000 km
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024