Sonda lambda VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion - 204 cai benzina AQP, AUE, BDE - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Golf 4 (1J1)
VW Golf 4 (1J1)
204 cp - benzina
03.1999 - 06.2005
Marca: VW Model: Golf 4 (1J1) Modif.: 2.8 VR6 4motion - benzina
Sasiu: hatchback An: 03.1999 - 06.2005 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2792 cmc Putere: 204 cp / 150 kW Codul motorului: AQP, AUE, BDE Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • PIERBURG
    • BOSCH
    • DENSO
    • DELPHI
    • METZGER
    • MAGNETI MARELLI
    • FEBI BILSTEIN
    • TRISCAN
    • VEMO
    • KAMOKA
    • CALORSTAT by Vernet
    • ERA
    • FAE
    • MEAT & DORIA
    • TOPRAN
    • HOFFER
    • MAXGEAR
    • MOBILETRON
    • ESEN SKV
    • NTK
    • NTY
    • VAG
    Aplica
    • Sonda Lambda HELLA 6PA 009 166-821 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      HELLA
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar bucati necesare:
      1
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Lungime cablu [mm]:
      1500 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      6 poli
      Sistem de esapament:
      inainte de catalizator
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      inainte de catalizator
      806 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda PIERBURG 7.05270.98.0 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      PIERBURG
      Partea de montare: dupa catalizator dreapta
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      1J-W-000 001
      Cod motor:
      AQP
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      Partea de montare:
      dreapta
      Separarea blocurilor:
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      1J-W-000 001
      Cod motor:
      AUE
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      Partea de montare:
      dreapta
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      BDE
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      Partea de montare:
      dreapta
      Sonda lambda:
      incalzit
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numar fire pe cablu:
      4 fire
      Lungime cablu [mm]:
      700 mm
      dupa catalizator dreapta
      643 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda PIERBURG 7.05271.24.0 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      PIERBURG
      Partea de montare: inainte de catalizator stanga dreapta
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      1J-W-000 001
      Cod motor:
      AQP
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Partea de montare:
      stanga
      Partea de montare:
      dreapta
      Separarea blocurilor:
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      1J-W-000 001
      Cod motor:
      AUE
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Partea de montare:
      stanga
      Partea de montare:
      dreapta
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Sonda lambda:
      incalzit
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numar fire pe cablu:
      5 fire
      Lungime cablu [mm]:
      1500 mm
      inainte de catalizator stanga dreapta
      580 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 982 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      BOSCH
      Partea de montare: dupa catalizator stanga
      An fabricatie de la:
      05.1999
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      Partea de montare:
      stanga
      Numar de legaturi:
      4
      Lungime totala [mm]:
      1720 mm
      disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.:
      0258986602
      Interval de schimb recomandat [km]:
      250000 km
      Cuplaj/clema:
      reglare conector
      Numar comercial:
      LS 6982, LSF-4.2
      dupa catalizator stanga
      345 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda BOSCH 0 258 007 057 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      BOSCH
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      An fabricatie de la:
      05.1999
      An fabricatie pana la:
      04.2001
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime totala [mm]:
      760 mm
      Interval de schimb recomandat [km]:
      160000 km
      Numar comercial:
      LS 7057, LSU-4.2
      inainte de catalizator
      418 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda BOSCH 0 258 007 361 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      BOSCH
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      BDE
      An fabricatie de la:
      05.2001
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime totala [mm]:
      1720 mm
      Interval de schimb recomandat [km]:
      250000 km
      Numar comercial:
      LS 7361, LSU-4.2
      inainte de catalizator
      494 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda BOSCH Universal 0 258 986 602 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      BOSCH
      Partea de montare: dupa catalizator stanga dreapta
      Serie:
      Universal
      An fabricatie de la:
      05.1999
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      Partea de montare:
      stanga
      Separarea blocurilor:
      An fabricatie de la:
      05.1999
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      Partea de montare:
      dreapta
      Numar de legaturi:
      4
      Interval de schimb recomandat [km]:
      160000 km
      Cuplaj/clema:
      reglare conector
      Numar comercial:
      LS 602, LSF-4.2
      dupa catalizator stanga dreapta
      242 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda DENSO DOX-0150 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      DENSO
      Partea de montare: dreapta
      Cod motor:
      BDE
      An fabricatie de la:
      05.2001
      An fabricatie pana la:
      04.2002
      Partea de montare:
      dreapta
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Calitate:
      OE
      Restrictiile producatorului:
      DENSO
      Dimensiune filet:
      M18x1.5
      Lungime cablu [mm]:
      750 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Masa [g]:
      93 g
      Sonda lambda:
      incalzit
      Sonda lambda:
      Sonda planara
      Sonda lambda:
      Filet gresat în prealabil
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Greutate brută [g]:
      140 g
      dreapta
      295 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda DENSO DOX-2023 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      DENSO
      Partea de montare: stanga
      Cod motor:
      BDE
      An fabricatie de la:
      05.2001
      An fabricatie pana la:
      04.2002
      Partea de montare:
      stanga
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      pt. cod original (OE):
      06A906262AQ
      Calitate:
      OE
      Restrictiile producatorului:
      DENSO
      Dimensiune filet:
      M18x1.5
      Lungime cablu [mm]:
      1525 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Masa [g]:
      117 g
      Sonda lambda:
      incalzit
      Sonda lambda:
      Sonda planara
      Sonda lambda:
      Filet gresat în prealabil
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Greutate brută [g]:
      150 g
      stanga
      374 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda DELPHI ES10921-12B1 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      DELPHI
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Calitate:
      1
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      Lungime cablu [mm]:
      950 mm
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Sonda lambda:
      incalzit
      inainte de catalizator
      805 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda DELPHI ES20168-12B1 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      DELPHI
      Partea de montare: fata dreapta dupa catalizator
      Partea de montare:
      fata dreapta
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      Cod motor:
      BDE
      Lungime cablu [mm]:
      700 mm
      Sonda lambda:
      Sonda planara
      Sonda lambda:
      incalzit
      fata dreapta dupa catalizator
      226 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda DELPHI ES20348-12B1 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      DELPHI
      Partea de montare: fata stanga dupa catalizator
      Partea de montare:
      fata stanga
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      Cod motor:
      BDE
      Lungime cablu [mm]:
      740 mm
      Sonda lambda:
      Sonda planara
      Sonda lambda:
      incalzit
      fata stanga dupa catalizator
      375 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda METZGER ORIGINAL ERSATZTEIL 0893173 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      METZGER
      Partea de montare: inainte de catalizator stanga dreapta
      Serie:
      ORIGINAL ERSATZTEIL
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      An fabricatie de la:
      05.1999
      An fabricatie pana la:
      04.2001
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Partea de montare:
      stanga
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      An fabricatie de la:
      05.1999
      An fabricatie pana la:
      04.2001
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      dreapta
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      5 poli
      Lungime totala [mm]:
      1510 mm
      Interval de schimb recomandat [km]:
      250000 km
      Numar comercial:
      0895173
      inainte de catalizator stanga dreapta
      1095 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda MAGNETI MARELLI 466016355150 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime [mm]:
      1510 mm
      Numar fire pe cablu:
      5 fire
      Lungime cablu [mm]:
      1510 mm
      Sonda lambda:
      incalzit
      Numar comercial:
      OSM150
      363 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda FEBI BILSTEIN 177248 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: dreapta
      Partea de montare:
      dreapta
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Sonda lambda:
      incalzit
      Dimensiune filet exterior:
      M18 x 1,5
      Deschidere cheie:
      22
      Numar de legaturi:
      4
      Lungime cablu [mm]:
      550 mm
      Greutate [kg]:
      0,095 kg
      dreapta
      376 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda TRISCAN 8845 29002 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Sistem de esapament:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Calitate:
      1
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      Lungime totala [mm]:
      1500 mm
      Numar de legaturi:
      5
      Nr. de cuplaje:
      6
      634 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda TRISCAN 8845 29008 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Sistem de esapament:
      dupa catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      Cod motor:
      BDE
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime [mm]:
      750 mm
      Nr. de cuplaje:
      6
      877 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda VEMO EXPERT KITS + V99-76-0002 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      VEMO
      Partea de montare: stanga dupa catalizator
      Serie:
      EXPERT KITS +
      An fabricatie de la:
      05.1999
      Partea de montare:
      stanga
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      Execuție izolație cablu:
      cu izolație din plasă de fibre acoperite cu silicon
      Sonda lambda:
      Sonda planara
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu element de contact
      Lungime cablu [mm]:
      210 mm
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu clema tip tub
      Sonda lambda:
      incalzit
      Numar de legaturi:
      4
      Greutate [kg]:
      0,09 kg
      Sonda lambda:
      Filet gresat în prealabil
      stanga dupa catalizator
      479 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda KAMOKA 17004 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Numar de legaturi:
      4
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      228 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda CALORSTAT by Vernet LS140156 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      CALORSTAT by Vernet
      Partea de montare: fata dreapta
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      Cod motor:
      BDE
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Sistem de esapament:
      dupa catalizator
      Partea de montare:
      fata dreapta
      Lungime [mm]:
      465 mm
      Nr. de cuplaje:
      4
      fata dreapta
      758 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda CALORSTAT by Vernet LS140278 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      CALORSTAT by Vernet
      Partea de montare: fata dreapta
      Partea de montare:
      fata dreapta
      Sistem de esapament:
      dupa catalizator
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      Cod motor:
      BDE
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Lungime [mm]:
      940 mm
      Nr. de cuplaje:
      4
      fata dreapta
      325 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ERA 570158A VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Lungime cablu [mm]:
      1530 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      6 poli
      Numar de legaturi:
      5
      399 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda FAE 75351 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      FAE
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      An fabricatie de la:
      05.1999
      An fabricatie pana la:
      04.2001
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      6 poli
      Lungime [mm]:
      1500 mm
      inainte de catalizator
      474 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda MEAT & DORIA 81519 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      MEAT & DORIA
      Partea de montare: Galerie evacuare
      Numar bucati necesare:
      2
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Lungime cablu [mm]:
      1360 mm
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      Galerie evacuare
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda de banda larga
      pentru numar articol:
      81519
      Galerie evacuare
      952 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda MEAT & DORIA 81549E VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      MEAT & DORIA
      Partea de montare: dreapta
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Partea de montare:
      dreapta
      Sistem de esapament:
      dupa catalizator
      Sonda lambda:
      fara incalzire
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Lungime cablu [mm]:
      630 mm
      Calitate:
      OE EQUIVALENT
      dreapta
      422 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda TOPRAN 114 230 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: Axa fata stanga Axa fata dreapta inainte de catalizator
      Partea de montare:
      Axa fata stanga
      Separarea blocurilor:
      Partea de montare:
      Axa fata dreapta
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda de banda larga
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Voltaj [V]:
      12 V
      Sonda lambda:
      incalzit
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      6 poli
      Sonda lambda:
      Sonda planara
      Forma carcasa stecher:
      oval
      Lungime cablu [mm]:
      1510 mm
      Lungime totala [mm]:
      1538 mm
      Deschidere cheie:
      22
      Dimensiune filet:
      M 18
      Pas filet [mm]:
      1,5 mm
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu colier cablu
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu camasa plastic
      Lubrifiere:
      cu ungere cu vaselina
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu conducta protectie caldura
      Set complet:
      Numar comercial:
      114 230 001
      Axa fata stanga Axa fata dreapta inainte de catalizator
      695 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481097 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      HOFFER
      Partea de montare: stanga
      Partea de montare:
      stanga
      An fabricatie de la:
      05.1999
      Sonda lambda:
      fara incalzire
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Lungime cablu [mm]:
      1050 mm
      pt. cod original (OE):
      058 906 265 B
      stanga
      584 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481097E VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      HOFFER
      Partea de montare: stanga
      Partea de montare:
      stanga
      An fabricatie de la:
      05.1999
      Sonda lambda:
      fara incalzire
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Lungime cablu [mm]:
      1050 mm
      Calitate:
      OE EQUIVALENT
      stanga
      321 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481519 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      HOFFER
      Partea de montare: Galerie evacuare
      Numar bucati necesare:
      2
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Lungime cablu [mm]:
      1360 mm
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      Galerie evacuare
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda de banda larga
      pentru numar articol:
      7481519
      Galerie evacuare
      736 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481519E VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      HOFFER
      Partea de montare: Galerie evacuare
      Numar bucati necesare:
      2
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      5 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Lungime cablu [mm]:
      1360 mm
      Partea de montare:
      Galerie evacuare
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda de banda larga
      pentru numar articol:
      7481519E
      Calitate:
      OE EQUIVALENT
      Galerie evacuare
      578 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481549 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      HOFFER
      Partea de montare: dreapta
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Partea de montare:
      dreapta
      Sistem de esapament:
      dupa catalizator
      Sonda lambda:
      fara incalzire
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Lungime cablu [mm]:
      630 mm
      dreapta
      668 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481549E VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      HOFFER
      Partea de montare: dreapta
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Partea de montare:
      dreapta
      Sistem de esapament:
      dupa catalizator
      Sonda lambda:
      fara incalzire
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Lungime cablu [mm]:
      630 mm
      Calitate:
      OE EQUIVALENT
      dreapta
      310 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481550 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      HOFFER
      Partea de montare: dupa catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda planara
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Lungime cablu [mm]:
      1630 mm
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      dupa catalizator
      356 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481562 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      HOFFER
      Partea de montare: stanga
      Partea de montare:
      stanga
      An fabricatie de la:
      05.1999
      Sonda lambda:
      Sonda planara
      Lungime cablu [mm]:
      1150 mm
      stanga
      483 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481564 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Lungime cablu [mm]:
      1510 mm
      521 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda MAXGEAR 59-0061 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      MAXGEAR
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      An fabricatie de la:
      05.1999
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      incalzit
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime [mm]:
      1500 mm
      inainte de catalizator
      663 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda MOBILETRON OS-15P VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      Cod motor:
      BDE
      Sistem de esapament:
      dupa catalizator
      Lungime [inch]:
      7,87 inch
      Lungime cablu [mm]:
      200 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara mufa
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Specificatie:
      Isolated Ground
      Specificatie:
      Planar Type
      Specificatie:
      Zirconia Type
      344 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV905 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Tensiune [V]:
      12 V
      Culoare:
      roșu
      Numar de legaturi:
      5
      Greutate [kg]:
      0,15 kg
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      535 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV907 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      An fabricatie de la:
      05.1999
      An fabricatie pana la:
      04.2001
      Sistem de esapament:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Tensiune [V]:
      12 V
      Greutate [kg]:
      0,16 kg
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      813 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV909 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numar de legaturi:
      4
      Greutate [kg]:
      0,09 kg
      Rezistenta electrica [Ohm]:
      9 Ohm
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      288 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV915 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Greutate [kg]:
      0,15 kg
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      Numar comercial:
      LSU-4.2, LSU-4.9
      748 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda NTK 94418 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      NTK
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      AQP
      Cod motor:
      AUE
      An fabricatie de la:
      05.1999
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime [mm]:
      1500 mm
      Numar comercial:
      UAR9000-EE017
      inainte de catalizator
      412 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda NTY ESL-AU-002 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      NTY
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Numar de legaturi:
      5
      Sonda lambda:
      Filet gresat în prealabil
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar fabricatie:
      ESL-AU-002
      inainte de catalizator
      388 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda NTY ESL-AU-004 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      mai mult
      NTY
      Partea de montare: fata fata dreapta dupa catalizator
      Partea de montare:
      fata
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Partea de montare:
      fata dreapta
      Sonda lambda:
      Filet gresat în prealabil
      Partea de montare:
      dupa catalizator
      Numar fabricatie:
      ESL-AU-004
      fata fata dreapta dupa catalizator
      456 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda NTY ESL-SK-000 VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Sonda lambda:
      Sonda diagnoza
      Sonda lambda:
      Filet gresat în prealabil
      Numar fabricatie:
      ESL-SK-000
      189 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 021906262B VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Informatii:
      1176 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 079906262E VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Informatii:
      1017 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 07C906262AC VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Informatii:
      1104 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 07C906262AD VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Informatii:
      1104 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 07C906262AE VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Informatii:
      840 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 07C906262AF VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Informatii:
      902 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 07C906262AG VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Informatii:
      902 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 07C906262AH VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Informatii:
      902 Lei cu TVA
    • Oxygen Sensor VAG 1K0998262B VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Информация:
      Located after the catalytic converter
      1428 Lei cu TVA
    • Oxygen Sensor VAG 1K0998262D VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Информация:
      Keep your engine running efficiently
      1347 Lei cu TVA
    • Oxygen Sensor VAG 1K0998262M VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
      Информация:
      Located before the catalytic converter
      1617 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Turaţie la putere maximă
    6200 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    3200 1/min
    Cuplu maxim
    270 Nm
    Ridicare
    90,30 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    19°-/24°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    22°-/7°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,960 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,940 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-5-3-6-2-4
    Presiune de compresie
    7,50 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    10,75 :1
    Rată de compresie
    Motor BDE
    10,50 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    139,90 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    80° - 105°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 91°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    91° - 98°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    92° - 97°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    99° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,36 x 1264
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    21,36 x 1320
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Rezistenţă maximă cablu de aprindere
    Motor AQP
    7000 Ohm
    Rezistenţă maximă cablu de aprindere
    Motor AUE
    7000 Ohm
    Distanţă electrozi
    1,10 mm
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    PZFR5D-11
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 98 ROZ
    Denumire carburaţie
    Bosch Motronic
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    ME 7.1
    Tip carburaţie
    Motor BDE
    ME 7.1.1
    Presiune sistem
    cu subpresiune
    2,50 bar
    Presiune sistem
    fără subpresiune
    3,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală, în spatele unei măşti deasupra scrumierei.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    650 - 750 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    Motor AQP
    2500 - 2800 1/min
    Turaţie la ralanti mărită
    Motor AUE
    2500 - 3000 1/min
    Turaţie la ralanti mărită
    Motor BDE
    2500 - 3000 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    Motor AQP
    0,00 - 0,30 %
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    Motor AUE
    0,00 - 0,20 %
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    Motor BDE
    0,00 - 0,20 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    Motor AQP
    2500 - 2800 1/min
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    Motor AUE
    2500 - 3000 1/min
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    Motor BDE
    2500 - 3000 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Motor AUE, Motor BDE
    Sondă de bandă largă
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    Motor AUE, Motor BDE
    650 - 750 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    Motor AQP
    0,02 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor AQP
    550 - 850 1/min
    Procedură alternativă
    Motor AQP
    Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    până la 2000/04, Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    până la 2000/04, încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    de la 2000/05, Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    de la 2000/05, încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    de la 2000/05, Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    de la 2000/05, încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,50 bar
    Presiune pneuri spate
    până la 2000/04, Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    până la 2000/04, încărcat în întregime, 205/55 R 16
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    de la 2000/05, Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    de la 2000/05, încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,80 bar
    Presiune pneuri spate
    de la 2000/05, Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    de la 2000/05, încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,80 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2513 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET36
    1520 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET38
    1516 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET42
    1508 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET36
    1485 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET38
    1481 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET42
    1473 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KU
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EE
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EL
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KU
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EE
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EL
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KU
    11,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR. 2EE, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    11,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR. 2EL, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    11,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LQ
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KU
    256,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EE
    256,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EL
    256,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    38,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    Variantă 1
    61 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 2
    72 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    Variantă 1
    330 Amperi
    Conform standardului DIN
    Curent de testare la rece a bateriei
    Variantă 2
    380 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător generator
    Variantă 1
    BOSCH
    Producător generator
    Variantă 2
    VALEO
    Curent de încărcare a generatorului
    70 - 120 Amperi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    5,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 504 00
    SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 505 01
    SAE 5W-30|SAE 5W-40
    Specificare ulei de motor
    VW 502 00|VW 505 01
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00|VW 504 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta 02M
    2,60 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta 02Y
    2,60 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta 02M
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta 02Y
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    1,00 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cu reumplare
    0,42 litru
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cantitate de schimb
    0,25 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj integral.
    G 052 175 A1
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    9,20 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,10 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden
    120 - 150 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Zexel
    115 - 135 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Zexel
    G 052 200 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu xenon
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu far cu xenon
    H6W 12V 6W BAX9s Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu xenon
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam galben de semnalizator
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam alb de semnalizator
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Variantă 1
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Variantă 2
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    Accesoriu
    Entry1
    Lampă de citit
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    de la 2000
    la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    până la 1999
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
    la fiecare 4 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    VW Golf 4 (1J1) 2.8 VR6 4motion - 204 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    VW Polo 3 (6n1) 60 1.4 - 60 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    Articolele vizualizate recent

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024