Supapa egr KAMOKA 19035 pentru VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI - 130 cai motor diesel
VW Transporter T5 Platform
130 cp - motor diesel
04.2003 - 11.2009
130 cp - motor diesel
04.2003 - 11.2009
Marca: VW
Model: Transporter T5 Platform
Modif.: 2.5 TDI - motor diesel
Sasiu: platou / sasiu
An: 04.2003 - 11.2009
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 2461 cmc
Putere: 130 cp / 96 kW
Codul motorului: AXD, BNZ
Ulei motor: 7,40
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Pentru masina:
VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Motor:
130 cai - 96 kW - motor diesel
Cod producator:
19035
Producator:
KAMOKA
pentru numar articol:
555091
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Suspensie - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Directie - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Angrenare roata - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Cutie viteze - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Piese motor - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Garnituri - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Sistem de racire - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Filtre - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Senzori - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Electrice - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Sistem pornire - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Caroserie - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Lumini - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Interior - VW Transporter T5 Platform 2.5 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Roţi cilindrice
Turaţie la putere maximă
3500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
340
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
12°+/22°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
30°-/21°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,956
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
5
Secvenţă de aprindere
1-2-4-5-3
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
18,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 105°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Duză pompă
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC 16
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
700 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4800 - 5200
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4800 - 5200
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
cu ampatament scurt
3000
mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
3400
mm
Ecartament faţă
1620 - 1628
mm
Ecartament spate
1620 - 1628
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 2E3
29,50
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3
32,50
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR
32,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 2E3
25,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3
28,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR
28,50
mm
Grosime discuri de frână osie spate
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
19,50
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
18,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Etrier frână FN44, Frână de parcare, Număr PR. 0WR
185,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Etrier frână FN44, Frână de parcare, Număr PR. 0WR
186,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 2E3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Etrier frână FN44, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 0WR
13,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Etrier frână FN44, Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 0WR
5,50
mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
5,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Etrier frână FN44, Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 0WR
1,00
mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 2E3
308,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3
333,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR
340,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
294,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
314,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
60,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
44,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
72
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
380
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
150 - 180
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
2,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
7,40
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
0W-30, 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
Motor AXD
VW 506 01
Specificare ulei de motor
Motor BNZ
VW 507 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 0A5
2,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 0A5
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
6 treapta 09K
7,00
litru
Umplere pe termen lung
Specificaţie ulei transmisie automată
6 treapta 09K
G 055 025 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
7,10
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
650 - 700
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
900 - 1000
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso, cu instalaţie de climatizare spate
230 - 250
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
125 - 155
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden, cu instalaţie de climatizare spate
225 - 255
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de curăţare a filtrului de are
toate 60.000 km
în ţările cu mult praf
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de drenaj al filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de drenaj al filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 15.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
(dacă este disponibil)
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Valoare limită 95 grame
Interval de schimbare rolă de ghidare pentru compresorul de climatizare
Motor AXD
toate 150.000 km
Interval de schimbare rolă de ghidare pentru compresorul de climatizare
Motor BNZ
toate 180.000 km
Interval de schimbare rolă de ghidare pentru generator
Motor AXD
toate 150.000 km
Interval de schimbare rolă de ghidare pentru generator
Motor BNZ
toate 180.000 km
Interval de schimbare cuplaj elastic pentru generator interval de schimbare
Motor AXD
toate 150.000 km
Interval de schimbare cuplaj elastic pentru generator interval de schimbare
Motor BNZ
toate 180.000 km
Interval de schimbare cuplaj elastic pentru compresorul de climatizare
Motor AXD
toate 150.000 km
Interval de schimbare cuplaj elastic pentru compresorul de climatizare
Motor BNZ
toate 180.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024