Supapa EGR Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R) - 224 cai benzina 2ZZ-GE - magazin online
Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J)
224 cp - benzina
02.2005 - 02.2007
224 cp - benzina
02.2005 - 02.2007
Marca: Toyota
Model: Corolla Hatchback (E12U,E12J)
Modif.: 1.8 VVTL-i TS - benzina
Sasiu: hatchback
An: 02.2005 - 02.2007
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1796 cmc
Putere: 224 cp / 165 kW
Codul motorului: 2ZZ-GE
Ulei motor: 4,40
litru cu filtru
Ulei motor Jojă de ulei cu marcaj de culoare verde: 4,90
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Atentie! In categoria pentru vehiculul selectat inca nu au fost adaugate produse.
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Cele mai vandute piese auto pentru Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Toate piesele auto pentru Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Franare - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Suspensie - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Directie - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Piese motor - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Garnituri - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Filtre - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Senzori - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Electrice - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Caroserie - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Lumini - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Interior - Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
7800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4200
1/min
Cuplu maxim
250
Nm
Ridicare
85,00
mm
Alezaj
82,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,08 - 0,18
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,22 - 0,32
mm
rece
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
La mers în gol
10°-/58°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
La sarcină maximă
15°-/97°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
La mers în gol
14°-/34°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
La sarcină maximă
36°-/60°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,460 - 5,475
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,455 - 5,470
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
12,5 - 14,5
bar
Rată de compresie
11,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,40
bar
Retard maxim chiulasă
0,200
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,74 - 1,03
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
IFR6A-11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
SK20R11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Presiune sistem
3,00 - 3,40
bar
Tip duze de injecţie
4-Lochdüse
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
700 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
60
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,20
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
700 - 900
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/55 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/55 R 16
2,80
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2600
mm
Ecartament faţă
1480
mm
Ecartament spate
1460
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
9,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
4000±1000
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
1750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
225±75
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
rece
1630 - 2740
Ohm
-10°C - 50°C
Rezistenţă - senzor arbore cotit
cald
2065 - 3225
Ohm
50°C - 100°C
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
rece
835 - 1400
Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
cald
1060 - 1645
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,40 - 14,20
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Producător generator
Variantă 1
DENSO
Producător generator
Variantă 2
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 1
70
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 2
80
Amperi
Producător demaror
Variantă 1
Bosch
Producător demaror
Variantă 2
DENSO
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,40
litru
Ulei de motor cu filtru
Jojă de ulei cu marcaj de culoare verde
4,90
litru
Viscozitate ulei de motor
API SJ
0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SL
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SJ|API SL
SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
Posibilitate alternativă:
API SJ|API SL
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90
Agent de răcire
7,60
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
420 - 480
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Cu reumplare
70
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
55
litru
Specificaţie ulei – compresor (încărcare)
Klübersynth GH6-80
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Toyota Corolla Hatchback (E12U,E12J) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_, ZZE123R) - 224 cai Introduceti sasiu
Salveaza
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024