Supapa Ford Focus C-Max 2.0 TDCi - 136 cai motor diesel G6DA, G6DB, G6DD, G6DG - magazin online

Ford
Cumpara online 24/7
Ford Focus C-Max
Ford Focus C-Max
136 cp - motor diesel
10.2003 - 03.2007
Marca: Ford Model: Focus C-Max Modif.: 2.0 TDCi - motor diesel
Sasiu: microbus An: 10.2003 - 03.2007 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1997 cmc Putere: 136 cp / 100 kW Codul motorului: G6DA, G6DB, G6DD, G6DG Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • FEBI BILSTEIN
    • AJUSA
    • AE
    • SWAG
    • FRECCIA
    • FAI AutoParts
    • TOPRAN
    • TRW Engine Component
    • MAXGEAR
    • KOLBENSCHMIDT
    • BGA
    • ET ENGINETEAM
    • WILMINK GROUP
    • MOTIVE
    Aplica
    • culbutor supapa FEBI BILSTEIN 21945 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Lungime [mm]:
      34 mm
      Diametru exterior [mm]:
      12 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Greutate [kg]:
      0,04 kg
      pt. cod original (OE):
      9638075480
      Atentie la informatii de service:
      Partea de admisie Partea de evacuare
      55 Lei cu TVA
    • culbutor supapa AJUSA 85010400 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      AJUSA
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Numar bucati necesare:
      16
      Cod motor:
      G6DG
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de admisie Partea de evacuare
      210 Lei cu TVA
    • culbutor supapa AJUSA 85013200 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      AJUSA
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Numar bucati necesare:
      16
      Cod motor:
      G6DA
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DD
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de admisie Partea de evacuare
      231 Lei cu TVA
    • Supapa admisie AE V94490 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      G6DG
      Lungime [mm]:
      105 mm
      Material:
      Otel crom-siliciu
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Tija supapa cromata
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Scaun supapa calit
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      capat tija supapa intarit
      Diametru taler ventil [mm]:
      29,8 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      71 Lei cu TVA
    • Supapa evacuare AE V94491 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      G6DG
      Lungime [mm]:
      105 mm
      Material:
      Bimetal
      Material:
      Otel crom-mangan-nichel
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Tija supapa cromata
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Scaun supapa acoperit cu stelit
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      capat tija supapa intarit
      Diametru taler ventil [mm]:
      25 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      Material tija ventil:
      Otel crom-siliciu
      82 Lei cu TVA
    • Culbutor, tren supape AE FOL247 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      G6DG
      Numar bucati necesare:
      16
      52 Lei cu TVA
    • culbutor supapa AE FOL250 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      AE
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      G6DG
      Numar bucati necesare:
      16
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Diametru [mm]:
      8 mm
      Înaltime [mm]:
      33,9 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de evacuare Partea de admisie
      62 Lei cu TVA
    • culbutor supapa AE FOL253C Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      AE
      Partea de montare: Partea de admisie
      Cod motor:
      G6DG
      Numar bucati necesare:
      8
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de admisie
      288 Lei cu TVA
    • culbutor supapa AE FOL254C Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      AE
      Partea de montare: Partea de evacuare
      Cod motor:
      G6DG
      Numar bucati necesare:
      8
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de evacuare
      288 Lei cu TVA
    • culbutor supapa SWAG 70 92 1945 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      SWAG
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Lungime [mm]:
      34 mm
      Diametru exterior [mm]:
      12 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Greutate [kg]:
      0,04 kg
      pt. cod original (OE):
      9638075480
      Atentie la informatii de service:
      Partea de admisie Partea de evacuare
      55 Lei cu TVA
    • Supapa admisie FRECCIA R6163/SCR Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DG
      Cod motor:
      G6DD
      Diametru taler ventil [mm]:
      29,8 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Lungime [mm]:
      105 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Tija supapa cromata
      Material:
      Otel crom-siliciu
      Tehnica de cuplaj:
      I
      40 Lei cu TVA
    • Supapa evacuare FRECCIA R6164/BMCR Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DG
      Cod motor:
      G6DD
      Diametru taler ventil [mm]:
      25 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Lungime [mm]:
      105 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Tija supapa cromata
      Material:
      Bimetal
      Material taler ventil:
      Otel crom-mangan-nichel
      Material tija ventil:
      Otel crom-siliciu
      Tehnica de cuplaj:
      I
      42 Lei cu TVA
    • culbutor supapa FRECCIA PI 06-0039 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      FRECCIA
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DD
      Diametru [mm]:
      12 mm
      Înaltime [mm]:
      34 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de admisie Partea de evacuare
      62 Lei cu TVA
    • culbutor supapa FRECCIA PI 06-0050 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      FRECCIA
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Cod motor:
      G6DA
      Înaltime [mm]:
      34,8 mm
      Diametru [mm]:
      12 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de admisie Partea de evacuare
      57 Lei cu TVA
    • Supapa admisie FAI AutoParts IV94490 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      FAI AutoParts
      Partea de montare: admisie
      Cod motor:
      G6DG
      Partea de montare:
      admisie
      Lungime [mm]:
      105 mm
      Diametru taler ventil [mm]:
      29,8 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      Numar de striatii:
      3
      admisie
      57 Lei cu TVA
    • Culbutor, tren supape FAI AutoParts R360S Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      G6DG
      Pana la data de productie:
      05.05.10
      pt. cod original (OE):
      0903.60
      Calitate:
      1
      70 Lei cu TVA
    • culbutor supapa FAI AutoParts BFS156S Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      FAI AutoParts
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      G6DG
      pt. cod original (OE):
      9632372480
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Diametru [mm]:
      12 mm
      Înaltime [mm]:
      31,6 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      33,7 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Calitate:
      1
      Diametrul bilei [mm]:
      7,9 mm
      Partea de evacuare Partea de admisie
      57 Lei cu TVA
    • culbutor supapa TOPRAN 721 599 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Separarea blocurilor:
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Mod de operare:
      hidraulic
      Diametru exterior [mm]:
      12 mm
      Înaltime [mm]:
      33,5 mm
      Numar bucati necesare:
      16
      Numar comercial:
      721 599 001
      Partea de admisie Partea de evacuare
      34 Lei cu TVA
    • Supapa evacuare TRW Engine Component 181105 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DD
      Cod motor:
      G6DG
      Diametru taler ventil [mm]:
      25 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Lungime [mm]:
      105 mm
      Material:
      Bimetal
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Tija supapa cromata
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      scaun ventil tratat termic
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      capat tija supapa intarit
      Material taler ventil:
      Bimetal
      68 Lei cu TVA
    • Pană Supapă TRW Engine Component MK-6H Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DD
      Cod motor:
      G6DG
      Numar crestaturi/gauri:
      3
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Procesare:
      calit
      10 Lei cu TVA
    • culbutor supapa MAXGEAR 17-0052 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      MAXGEAR
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Mod de operare:
      hidraulic
      Înaltime [mm]:
      33,5 mm
      Numar bucati necesare:
      16
      Partea de admisie Partea de evacuare
      43 Lei cu TVA
    • Culbutor, tren supape KOLBENSCHMIDT 50006096 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DD
      Cod motor:
      G6DG
      34 Lei cu TVA
    • culbutor supapa KOLBENSCHMIDT 50006145 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      KOLBENSCHMIDT
      Partea de montare: pe ambele parti
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DD
      Cod motor:
      G6DG
      Mod de operare:
      hidraulic
      Diametru exterior [mm]:
      12 mm
      Lungime [mm]:
      34,5 mm
      Partea de montare:
      pe ambele parti
      pe ambele parti
      51 Lei cu TVA
    • Supapa admisie BGA V531021 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Lungime [mm]:
      105 mm
      Diametru taler ventil [mm]:
      29,8 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      38 Lei cu TVA
    • Supapa evacuare BGA V531022 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Lungime [mm]:
      105 mm
      Diametru taler ventil [mm]:
      25 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      34 Lei cu TVA
    • Supapa evacuare BGA V996046 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Suprafata:
      nitrat
      Lungime [mm]:
      106,1 mm
      Diametru taler ventil [mm]:
      25 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      30 Lei cu TVA
    • Culbutor, tren supape BGA RA4173 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      An fabricatie de la:
      11.2003
      34 Lei cu TVA
    • culbutor supapa BGA HL5393 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      BGA
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Cod motor:
      G6DA
      Numar bucati necesare:
      16
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de admisie Partea de evacuare
      34 Lei cu TVA
    • Supapa admisie ET ENGINETEAM VI0044 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      ET ENGINETEAM
      Partea de montare: Partea de admisie
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DD
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DG
      Lungime [mm]:
      105 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Diametru taler ventil [mm]:
      29,8 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      Material:
      Otel crom-siliciu
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Tija supapa cromata
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de admisie
      45 Lei cu TVA
    • Supapa evacuare ET ENGINETEAM VE0055 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      ET ENGINETEAM
      Partea de montare: Partea de evacuare
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DD
      Cod motor:
      G6DG
      Lungime [mm]:
      105 mm
      Diametru ax ventil [mm]:
      6 mm
      Diametru taler ventil [mm]:
      25 mm
      Unghi scaun ventil [grade]:
      45 °
      Material:
      Bimetal
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Tija supapa cromata
      Material taler ventil:
      Otel crom-mangan-nichel
      Material tija ventil:
      Otel crom-siliciu
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de evacuare
      49 Lei cu TVA
    • Culbutor, tren supape ET ENGINETEAM VV0052 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DD
      Cod motor:
      G6DG
      43 Lei cu TVA
    • culbutor supapa ET ENGINETEAM ZH0073 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      ET ENGINETEAM
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Cod motor:
      G6DA
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DB
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DD
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      G6DG
      Mod de operare:
      hidraulic
      pt. cod original (OE):
      094249
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de admisie Partea de evacuare
      31 Lei cu TVA
    • culbutor supapa WILMINK GROUP WG1051880 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      WILMINK GROUP
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      G6DD
      Cod motor:
      G6DA
      Cod motor:
      G6DB
      Cod motor:
      G6DG
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de evacuare Partea de admisie
      71 Lei cu TVA
    • Culbutor, tren supape MOTIVE RA90 Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
      mai mult
      MOTIVE
      Partea de montare: admisie pe partea gazelor de eșapament
      Cod motor:
      G6DD
      Partea de montare:
      admisie
      Partea de montare:
      pe partea gazelor de eșapament
      Numar bucati necesare:
      16
      Lungime [mm]:
      58,8 mm
      admisie pe partea gazelor de eșapament
      78 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Ford Focus C-Max 2.0 TDCi
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 1/min
    Cuplu maxim
    320 Nm
    Ridicare
    88,00 mm
    Alezaj
    85,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,969 - 5,987 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    6,000 - 6,018 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Rată de compresie
    18,00 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,030 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,35 - 1,55 bar
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Producător carburaţie
    Siemens
    Presiune injecţie Diesel
    350 - 1650 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Stânga pe tabloul de comandă.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    800 1/min
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    195/65 R 15
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    205/55 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    205/50 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/40 R 18
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 205/50 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/40 R 18
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    195/65 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    205/55 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    205/50 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    225/40 R 18
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,80 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,80 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/50 R 17
    2,80 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/40 R 18
    2,80 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2640 mm
    Ecartament faţă
    1535 mm
    Ecartament spate
    1531 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    23,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,10 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    11,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    9,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
    0,10 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    278,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    265,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    5,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    WSS-M2C913-C
    5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    WSS-M2C913-D
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    WSS-M2C913-C
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    Posibilitate alternativă:
    WSS-M2C913-D
    SAE 5W-30
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta MMT6
    1,75 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta MMT6
    WSS-M2C200-D2
    Ulei transmisie automată
    cu răcitor de ulei
    8,90 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    WSS-M2C928-A
    Ulei servodirecţie
    2,00 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    WSS-M2C204-A
    Agent de răcire
    de la 2004/07
    8,40 litru
    Agent de răcire
    până la 2004/06
    9,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    WSS-M97B44-D
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 2004/07/19
    725 - 755 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 2004/07/20
    585 - 615 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    200 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    WSH-M1C231-B
    Conţinut rezervor
    53 litru
    Adfitiv ptr. regenerare
    1,80 litru
    Specificaţie lichid de regenerare
    EOLYS 176
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H8 12V 35W PGJ19-1
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Unitate faruri ceaţă
    Accesoriu
    FOG1
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate - lumini de ceaţă
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    Lumini spate - lumini de ceaţă
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    cu instalaţie de avertizare antifurt
    Glass socket 12V 6W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2005/08
    la fiecare 200.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2005/07
    la fiecare 240.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    de la 2005/08
    la fiecare 200.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    până la 2005/07
    la fiecare 240.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 3 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    la fiecare 60.000 km / 3 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    la fiecare 10 ani
    Violet
    Obturator radiator - mod de verificare
    până la 2005/07
    la fiecare 4 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    la fiecare 120.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
    până la 2005/07
    o dată pe an
    Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
    de la 2005/08
    la fiecare 2 ani, apoi anual din al 6.-lea an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire filtrului de particule
    cu normă de limitare a noxelor EURO 4
    toate 120.000 km
    Interval de înlocuirea aditivului ptr. regenerare
    la fiecare 60.000 km / 3 ani
    Instalaţie de climatizare - mod de verificare
    la fiecare 3 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Ford Focus C-Max 2.0 TDCi - 136 cai Introduceti sasiu
    Ford Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024