Supapa regulatoare, compresor THERMOTEC KTT060002 pentru Audi A3 (8L1) 1.9 TDI - 90 cai motor diesel
Audi A3 (8L1)
90 cp - motor diesel
09.1996 - 07.2001
90 cp - motor diesel
09.1996 - 07.2001
Marca: Audi
Model: A3 (8L1)
Modif.: 1.9 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 09.1996 - 07.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: AGR, ALH
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Motor:
90 cai - 66 kW - motor diesel
Cod producator:
KTT060002
Producator:
THERMOTEC
Restrictiile producatorului:
SANDEN
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Incarcare ...
Franare - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Suspensie - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Directie - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Angrenare roata - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Cutie viteze - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Piese motor - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Piese bloc motor - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Garnituri - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Sistem de racire - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Filtre - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Senzori - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Sistem alimentare - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Electrice - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Sistem pornire - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Curatare parbriz - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Caroserie - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Lumini - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Interior - Audi A3 (8L1) 1.9 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor AGR
4000
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor ALH
3750
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900
1/min
Cuplu maxim
210
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
16°+/25°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
28°-/19°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,943
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor AGR
1,55 - 1,75
bar
Cu presiune atmosferică
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor ALH
1,80 - 2,05
bar
Cu presiune atmosferică
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 906
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1660
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
VE.4/9
Producător duze de injecţie
Bosch
Tip duze de injecţie
DSLA 150 P
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
0°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Pornire alimentare cu combustibil statică
0,65 - 0,75
mm
Presiune injecţie Diesel
190 - 200
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
860 - 940
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
860 - 940
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4800 - 5200
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4800 - 5200
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,70
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2513
mm
Ecartament faţă
1513
mm
Ecartament spate
1495
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
20,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
256,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LS
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KK
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C41
239,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C41
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
72
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
380
Amperi
Conform standardului DIN
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02J
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02J
G 052 726 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cu reumplare
5,30
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 01M
0,75
litru
Umplere pe termen lung
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 01M
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,90
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2000
toate 90.000 km
înlocuirea inclusiv a rolei de întindere
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2002
toate 120.000 km
înlocuirea inclusiv a rolei de întindere
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1999
toate 60.000 km
înlocuirea inclusiv a rolei de întindere
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 2000
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 48 luni
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024