Supapa ventilatie secundara VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI - 150 cai benzina BJX - magazin online
VW Polo 4 (9n)
150 cp - benzina
09.2005 - 11.2009
150 cp - benzina
09.2005 - 11.2009
Marca: VW
Model: Polo 4 (9n)
Modif.: 1.8 GTI - benzina
Sasiu: hatchback
An: 09.2005 - 11.2009
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: BJX
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Suspensie - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Directie - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Angrenare roata - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Cutie viteze - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Piese motor - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Piese bloc motor - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Garnituri - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Sistem de racire - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Filtre - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Senzori - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Sistem alimentare - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Electrice - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Sistem pornire - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Curatare parbriz - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Caroserie - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Lumini - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Interior - VW Polo 4 (9n) 1.8 GTI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900
1/min
Cuplu maxim
220
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,943
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
21,36 x 1032
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
0,80
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6Q
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 91 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Bosch Motronic
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME 7.5
Presiune sistem
2,50
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 820
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
700 - 820
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/40 R 17
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/40 R 17
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/45 R 16
3,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/40 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/40 R 17
3,40
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2464
mm
Ecartament faţă
1429
mm
Ecartament spate
1419
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
13,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
60
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
280
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
120
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02R
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02R
G 060 726 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU12
525 - 575
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU14
525 - 575
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 7SEU16
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
70 - 90
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
până la 2007
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
de la 2008
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024