Suport motor Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI - 150 cai motor diesel CSUD, DDCB - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A6 Sedan (4G2, C7)
Audi A6 Sedan (4G2, C7)
150 cp - motor diesel
09.2014 - 09.2018
Marca: Audi Model: A6 Sedan (4G2, C7) Modif.: 2.0 TDI - motor diesel
Sasiu: limuzina An: 09.2014 - 09.2018 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: CSUD, DDCB Ulei motor: 4,70 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • LEMFORDER
    • METZGER
    • FEBI BILSTEIN
    • MEYLE
    • SWAG
    • ORIGINAL IMPERIUM
    • GSP
    • MAXGEAR
    • REINHOCH
    • VAG
    Aplica
    • Suport motor LEMFORDER 34740 01 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      LEMFORDER
      Partea de montare: pe ambele parti
      Partea de montare:
      pe ambele parti
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 DA
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 DH
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 EL
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 GQ
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 LE
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 LJ
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 LL
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 LT
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 NL
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 NQ
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 NS
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 PA
      pt. cod original (OE):
      8K0 199 381 PF
      pt. cod original (OE):
      8R0 199 381 B
      pt. cod original (OE):
      8R0 199 381 C
      pt. cod original (OE):
      8R0 199 381 E
      pt. cod original (OE):
      8R0 199 381 F
      pe ambele parti
      625 Lei cu TVA
    • Suport motor METZGER GREENPARTS 8054174 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      METZGER
      Partea de montare: stanga partea de jos
      Serie:
      GREENPARTS
      pt. numar PR:
      G0K
      Partea de montare:
      stanga
      Partea de montare:
      partea de jos
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      stanga partea de jos
      550 Lei cu TVA
    • Suport motor METZGER 8054255 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      METZGER
      Partea de montare: dreapta
      Partea de montare:
      dreapta
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      pentru număr PR combinat:
      TD1+G0K
      Separarea blocurilor:
      Partea de montare:
      dreapta
      Tip cutie viteza:
      Cutie veteze automata 7 trepte
      pentru număr PR combinat:
      TD1+G1C
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      dreapta
      519 Lei cu TVA
    • Suport motor FEBI BILSTEIN 180761 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: stanga
      Tip cutie viteza:
      Cutie veteze automata 7 trepte
      Partea de montare:
      stanga
      Nr. de cuplaje:
      1
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      Greutate [kg]:
      1,565 kg
      pt. cod original (OE):
      4G0 199 381 NF
      stanga
      596 Lei cu TVA
    • Suport motor FEBI BILSTEIN 43700 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: dreapta
      Cod motor:
      CSUD
      Partea de montare:
      dreapta
      Nr. de cuplaje:
      2
      Material:
      Cauciuc/Metal
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      Greutate [kg]:
      1,53 kg
      dreapta
      422 Lei cu TVA
    • Suport motor MEYLE ORIGINAL: True to OE. 100 199 1003 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      MEYLE
      Partea de montare: fata stanga
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      pt. numar PR:
      G0K
      Partea de montare:
      fata stanga
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu mufa
      Numar bucati necesare:
      1
      Unitate de calitate:
      bucata
      Numar comercial:
      MEM0626
      fata stanga
      444 Lei cu TVA
    • Suport motor MEYLE ORIGINAL: True to OE. 100 199 1009 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      MEYLE
      Partea de montare: dreapta
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
      Partea de montare:
      dreapta
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      pt. numar PR:
      G0K
      Separarea blocurilor:
      Partea de montare:
      dreapta
      Tip cutie viteza:
      cv. automata
      pt. numar PR:
      G1C
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu mufa
      Numar comercial:
      MEM0720
      dreapta
      494 Lei cu TVA
    • Suport motor MEYLE -ORIGINAL-KIT: Better solution for you! 100 199 1402/S Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      MEYLE
      Partea de montare: fata stanga fata dreapta
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL-KIT: Better solution for you!
      Partea de montare:
      fata stanga
      Partea de montare:
      fata dreapta
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      A se schimba numai în perechi:
      Numar bucati necesare:
      1
      Unitate de calitate:
      set
      Numar comercial:
      MEM0880
      fata stanga fata dreapta
      975 Lei cu TVA
    • Suport motor MEYLE -ORIGINAL-KIT: Better solution for you! 100 199 1404/S Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      MEYLE
      Partea de montare: fata stanga fata dreapta
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL-KIT: Better solution for you!
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      pt. numar PR:
      G0K
      Partea de montare:
      fata stanga
      Partea de montare:
      fata dreapta
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      A se schimba numai în perechi:
      Unitate de calitate:
      set
      Numar comercial:
      MEM0882
      fata stanga fata dreapta
      897 Lei cu TVA
    • Suport motor MEYLE -ORIGINAL-KIT: Better solution for you! 100 199 3200/S Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL-KIT: Better solution for you!
      Partea de montare:
      pe ambele parti
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      Tip cutie viteza:
      Transmisie cu ambreiaj dublu 7 viteze
      A se schimba numai în perechi:
      Numar bucati necesare:
      1
      Unitate de calitate:
      set
      Numar comercial:
      MEM0855
      pe ambele parti
      1297 Lei cu TVA
    • Suport motor SWAG 30 94 3700 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      SWAG
      Partea de montare: dreapta
      Cod motor:
      CSUD
      Partea de montare:
      dreapta
      Nr. de cuplaje:
      2
      Material:
      Cauciuc/Metal
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      Greutate [kg]:
      1,53 kg
      dreapta
      488 Lei cu TVA
    • Suport motor ORIGINAL IMPERIUM 37384 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      ORIGINAL IMPERIUM
      Partea de montare: pe ambele parti
      pt. cod original (OE):
      8R0199381F
      Partea de montare:
      pe ambele parti
      Tip montare:
      hidrolagar
      Tip montare:
      lagar carbon
      Masa [g]:
      1575 g
      pe ambele parti
      483 Lei cu TVA
    • Suport motor GSP 532340 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      GSP
      Partea de montare: pe ambele parti
      Partea de montare:
      pe ambele parti
      Numar comercial:
      GRM32340
      pe ambele parti
      792 Lei cu TVA
    • Suport motor MAXGEAR 40-0352 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      MAXGEAR
      Partea de montare: stanga
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Tip montare:
      Rulment hidraulic controlata electric
      Partea de montare:
      stanga
      stanga
      572 Lei cu TVA
    • Suport motor REINHOCH RH11-0179 Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      mai mult
      REINHOCH
      Partea de montare: stanga dreapta
      Partea de montare:
      stanga
      Partea de montare:
      dreapta
      Tip montare:
      hidrolagar
      Numar bucati necesare:
      2
      stanga dreapta
      338 Lei cu TVA
    • hydro-mounting VAG 4G0199381NF Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Informatii:
      1262 Lei cu TVA
    • engine mounting VAG 8K0199381GK Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Informatii:
      855 Lei cu TVA
    • engine mounting VAG 8K0199381GQ Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Informatii:
      918 Lei cu TVA
    • Engine Mount - Right VAG 8R0199381AK Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Информация:
      Eliminate excessive engine vibrations
      1321 Lei cu TVA
    • Engine Mount - Right VAG 8R0199381AL Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Информация:
      Eliminate excessive engine vibrations
      1542 Lei cu TVA
    • engine mounting VAG 8R0199381AP Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Informatii:
      1373 Lei cu TVA
    • engine mounting VAG 8R0199381B Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Informatii:
      1542 Lei cu TVA
    • Engine Mount - Left VAG 8R0199381C Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Информация:
      Eliminate excessive engine vibrations
      1321 Lei cu TVA
    • engine mounting VAG 8R0199381E Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Informatii:
      1303 Lei cu TVA
    • engine mounting VAG 8R0199381H Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Informatii:
      1669 Lei cu TVA
    • engine mounting VAG 8R0199381S Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
      Informatii:
      1542 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4200 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 - 2500 1/min
    Cuplu maxim
    350 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,975 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,965 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Poziţia cilindrului 1.
    Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
    Presiune de compresie
    19,00 - 31,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    16,20 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,40 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    0,00 mm
    Proiectarea chiulasei nu este permisă.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,20 - 1,60 bar
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Presiune sistem
    Pompă de prealimentare
    6,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Reciclarea gazului de eşapament
    Da
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    225/60 R 16
    2,00 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/60 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/55 R 17
    2,00 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/55 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    245/45 R 18
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 245/45 R 18
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    225/60 R 16
    2,00 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/60 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri spate
    225/55 R 17
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/55 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    245/45 R 18
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 245/45 R 18
    2,30 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2912 mm
    Ecartament faţă
    1627 mm
    Ecartament spate
    1618 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR FM0
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR FM0
    32,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EE
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KY
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KW
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EA
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EE
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KY
    20,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    9,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate
    8,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    320,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    345,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LL
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LP
    345,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR 1ZK
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR FM0
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    300,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    330,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EE
    330,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KY
    356,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,70 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 507 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 0CK
    3,80 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze 0CS
    2,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    G 052 549 A2
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0CK
    3,50 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0CK
    G 055 529 A2
    Ulei original
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze mecanică
    1,15 litru
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    VW 501 14
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    550 - 590 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    110 - 130 cm³
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    toate 210.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de verificare filtru de particule
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    Valoare limită 175 ml
    Interval de schimb al uleiului pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0CK
    toate 60.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A6 Sedan (4G2, C7) 2.0 TDI - 150 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024