Suport motor Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD - 150 cai motor diesel Z 19 DTH - magazin online
Saab 9-5 Saloon (YS3E)
150 cp - motor diesel
01.2006 - 12.2009
150 cp - motor diesel
01.2006 - 12.2009
Marca: Saab
Model: 9-5 Saloon (YS3E)
Modif.: 1.9 TiD - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 01.2006 - 12.2009
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1910 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: Z 19 DTH
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Suspensie - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Directie - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Angrenare roata - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Cutie viteze - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Transmisie cu curea - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Piese motor - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Piese bloc motor - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Garnituri - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Sistem de racire - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Sistem de aer conditionat - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Incalzire si ventilatie - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Filtre - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Uleiuri si lichide - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Senzori - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Sistem alimentare - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Electrice - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Sistem pornire - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Curatare parbriz - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Sistemul de esapament - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Caroserie - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Lumini - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Interior - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 1.9 TiD
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
320
Nm
Ridicare
90,40
mm
Alezaj
82,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,982 - 6,000
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,972 - 5,990
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
18,40
:1
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
1,00 bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
106,95
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40
bar
Termostatul se deschide la temperatura
88° - 103°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
96°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
99°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 03
101°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 04
103°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
101°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 03
103°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 04
105°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Presiune injecţie Diesel
1600
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
800 - 900
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
215/55 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
225/45 R 17
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
235/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri spate
205/65 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri spate
215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
225/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri spate
235/45 R 17
2,40
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2703
mm
Ecartament faţă
1522
mm
Ecartament spate
1522
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,08
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,08
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
160,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
0,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
286,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5896
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2057
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1175
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
596
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
323
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
186
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
1,80
mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
860
Ohm
la 20°C
Rezistenţă - injectoare
0,22 - 0,30
Ohm
Rezistenţă senzor - turaţii roată
punte spate
1015 - 1245
Ohm
Rezistenţă senzor - turaţii roată
punte față
1440 - 1760
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
60
Ah
Capacitate baterie
Variantă 2
70
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
580
Amperi
Conform standardului SAE
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
700
Amperi
Conform standardului SAE
Producător generator
DENSO
Curent de încărcare a generatorului
70 - 130
Amperi
Rezistenţă stator
0,04
Ohm
Rezistenţă rotor
2,60
Tensiune regulator
14,00
Volţi
Producător demaror
Bosch
Tip demaror
0001109015
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
Dexos 2
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
GM-LL-B-025
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
GM-LL-B-025|DEXOS 2
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
MTF 0063
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată, Cu reumplare
7,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată
ATF 3309
Ulei servodirecţie
Cu reumplare
1,10
litru
Specificare ulei servodirecţie
Pentosin CHF 202
Agent de răcire
7,50
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
825
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
16 4759 106
Ulei original
Conţinut rezervor
75
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 120.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 110.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024