Suport motor VAICO Original Quality V10-1257 pentru VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion - 90 cai motor diesel
VW Bora Sedan (1J2)
90 cp - motor diesel
11.1998 - 04.2002
90 cp - motor diesel
11.1998 - 04.2002
Marca: VW
Model: Bora Sedan (1J2)
Modif.: 1.9 TDI 4motion - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 11.1998 - 04.2002
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: AGR
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Motor:
90 cai - 66 kW - motor diesel
Cod producator:
V10-1257
Producator:
VAICO
Serie:
Original Quality
Partea de montare:
fata dreapta
Partea de montare:
fata
Tip montare:
Bucșa cauciuc-metal
Greutate [kg]:
2,2221 kg
Informatii generale:
Products supplied by us are without exception intended for the designated use. Please note that our products are usually delivered without installation instructions. Installation may only be carried out by trained specialist personnel. There is no guarantee for inappropriate, improper or unintended use.
Informatii generale:
In the warranty, we always make a distinction between wear parts and vehicle parts. All wear parts are subject to a reduced warranty period and a maximum mileage. Brake components such as brake disks, brake pads, etc. maximum of 1000 km (break-in period). Therefore, warranty claims for brake parts are only reviewed with an installation invoice and a record of the wheel hub run-out measurement, including photos. For brake disks and brake pads, the break-in requirements specified by the vehicle manufacturer must be observed. When replacing brakes, the chassis components must always be checked with regard to clearance and the wheel hub with regard to wobble, and the appropriate documentation must be produced. If the vehicle is no longer in its original condition due to tuning work such as wheel accessories and tracking plates, the entitlement to make warranty claims is lost due to third-party work. The same warranty claims are lost if the vehicle is used for motor sports or similar events.
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Suspensie - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Directie - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Angrenare roata - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Cutie viteze - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Transmisie cu curea - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Piese motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Piese bloc motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Garnituri - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Sistem de racire - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Filtre - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Senzori - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Sistem alimentare - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Electrice - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Sistem pornire - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Curatare parbriz - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Sistemul de esapament - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Caroserie - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Lumini - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Interior - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor AGR
4000
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor ALH
3750
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900
1/min
Cuplu maxim
210
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
16°-/25°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
28°-/19°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,943
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor AGR
1,55 - 1,75
bar
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor ALH
1,70 - 2,25
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,55 - 0,85
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
85° - 105°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 906
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1660
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Producător duze de injecţie
Bosch
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
0°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Presiune injecţie Diesel
Motor AGR
170 - 200
bar
Presiune injecţie Diesel
Motor ALH
200 - 230
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
875 - 950
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4800 - 5200
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4800 - 5200
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
1,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,60
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2513
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508
mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1485
mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1481
mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1473
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LR
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LS
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZM
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZP
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KE
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2EG
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KE
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2EG
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KE
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2EG
11,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LS
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZM
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZP
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KE
239,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2EG
239,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
60
Ah
Capacitate baterie
Variantă 2
72
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
280
Amperi
Conform standardului DIN
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
380
Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,80
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 00|VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 01|VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02C
2,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02C
G 052 726 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,00
litru
Specificaţie ulei punte spate
SAE 75W-90
Ulei pentru ambreiaj integral
Cu reumplare
0,42
litru
Ulei pentru ambreiaj integral
Cantitate de schimb
0,25
litru
Specificaţie ulei ambreiaj integral.
G 052 175 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2001
toate 90.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2002
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2003
toate 150.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 2000
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
numai 2002, cu piesa de schimb nr. 038 109 244 H
o dată la 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
la fiecare 100.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Renault Laguna 2 Grandtour (KG0-1) 1.6 16V (KG0A, KG0L) - 107 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD 16V (937.AXG1B, 937.BXG1B) - 126 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Alfa Romeo 156 (932) Sportwagon 2.0 JTS (932BXD00, 932BXD01) - 162 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Renault Laguna 2 Grandtour (KG0-1) 3.0 V6 24V (KG0D, KG01) - 207 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
- senzor,temperatura exterioara VEMO V20-72-0061
- Filtru, aer habitaclu ALCO FILTER MS-6339C
- Supapa control, presiune combustibil METZGER 0892134
- set placute frana,frana disc ATE 13.0460-5811.2
- Comutator temperatura, ventilator radiator KAMOKA 4090016
- termostat,racire ulei TOPRAN 112 948
- Heater Core VAG 8D1819030B
- lamela stergator VALEO 628550
- starter AS-PL S0073PR
- tampon BLIC 5510-00-0035901PQ
- Brat, suspensie roata MOOG AU-TC-7437
- Sticla oglinda, oglinda retrovizoare exterioara BLIC 6102-02-1232601P
- Baie ulei BSG BSG 30-160-004
- filtru combustibil BOSCH 0 450 906 508
- Brat/bieleta suspensie, stabilizator DELPHI TC2665
- Set ambreiaj LuK 622 3103 34
- Set accesorii, placute frana MAXGEAR 27-0555
- Fuel filter BMW OE 13327794549
- simering, diferential CORTECO 12016928B
- Conector teava, sistem de esapament HJS 83 12 2860
- set placute frana,frana disc DELPHI LP1724
- Generator / Alternator ERA 210529A
- Brat, suspensie roata MAXGEAR 72-1734
- Bucsa, levier schimbator viteza TOPRAN 117 812
- Senor batai VDO S107583009Z
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024