Suport radiator VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI - 170 cai motor diesel CFJA - magazin online
VW Caddy 3 Estate
170 cp - motor diesel
05.2012 - 05.2015
170 cp - motor diesel
05.2012 - 05.2015
Marca: VW
Model: Caddy 3 Estate
Modif.: 2.0 TDI - motor diesel
Sasiu: microbus
An: 05.2012 - 05.2015
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc
Putere: 170 cp / 125 kW
Codul motorului: CFJA
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Suspensie - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Directie - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Angrenare roata - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Cutie viteze - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Piese motor - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Garnituri - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Sistem de racire - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Filtre - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Senzori - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Electrice - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Sistem pornire - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Caroserie - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Lumini - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Interior - VW Caddy 3 Estate 2.0 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 2500
1/min
Cuplu maxim
350
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,975
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
motor nou
25,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
16,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Presiune sistem
0,50
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Presiune pneuri spate
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
cu ampatament scurt
2682
mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
3002
mm
Ecartament faţă
1794
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZA
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZA
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1ZA
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1ZA
8,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZA
312,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1ZA
272,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1ZA
38,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare
7,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb
5,20
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Schimbător direct de viteze 02E
G 052 182 A2
Ulei original
Agent de răcire
8,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 E
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 F
100 - 120
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 M
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
7H0 820 803 D
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 200 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Fază lungă
cu far dublu, cu lumină de zi
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină de zi
cu far dublu, cu lumină de zi
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină de zi
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon
LED
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 210.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 90.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2013
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
este inclus în planul de service al inspecţiei
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2014
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului uleiului transmisiei
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Valoare limită 175 ml
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024