Suport sistem de esapament Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90 - 90 cai motor diesel G9T 720, G9T 722, G9T 750 - magazin online
Renault Master 2 Bus (JD,ND)
90 cp - motor diesel
de 09.2000
90 cp - motor diesel
de 09.2000
Marca: Renault
Model: Master 2 Bus (JD,ND)
Modif.: 2.2 dCI 90 - motor diesel
Sasiu: bus
An: de 09.2000
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 2188 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: G9T 720, G9T 722, G9T 750
Ulei motor: 8,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Suspensie - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Directie - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Angrenare roata - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Cutie viteze - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Transmisie cu curea - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Piese motor - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Piese bloc motor - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Garnituri - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Sistem de racire - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Sistem de aer conditionat - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Incalzire si ventilatie - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Filtre - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Uleiuri si lichide - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Senzori - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Sistem alimentare - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Electrice - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Sistem pornire - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Curatare parbriz - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Sistemul de esapament - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Caroserie - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Lumini - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Interior - Renault Master 2 Bus (JD,ND) 2.2 dCI 90
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3650
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1500
1/min
Cuplu maxim
260
Nm
Ridicare
92,00
mm
Alezaj
87,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,960 - 5,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,950 - 5,970
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
25,0 - 35,0
bar
Rată de compresie
17,85
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,00 - 1,38
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Înălţime maximă a chiulasei
90,20
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40
bar
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
6PK1153
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
6PK1795
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC.15
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
CP 3
Producător duze de injecţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
3800 - 4000
1/min
Mod de măsurare
B
Timp de oprire
5
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
1,0
s
Valoare maximă K
2,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
215/70 R 15
3,50
bar
Presiune pneuri faţă
195/65 R 16
3,80
bar
Presiune pneuri faţă
195/70 R 15
3,60
bar
Presiune pneuri faţă
205/75 R 16
4,10
bar
Presiune pneuri faţă
215/65 R 16
3,90
bar
Presiune pneuri faţă
225/65 R 16
3,80
bar
Presiune pneuri faţă
225/70 R 15
3,30
bar
Presiune pneuri spate
215/70 R 15
3,75
bar
Presiune pneuri spate
195/65 R 16
3,80
bar
Presiune pneuri spate
195/70 R 15
3,75
bar
Presiune pneuri spate
205/75 R 16
4,10
bar
Presiune pneuri spate
215/65 R 16
4,30
bar
Presiune pneuri spate
225/65 R 15
3,75
bar
Presiune pneuri spate
225/65 R 16
4,40
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
cu ampatament scurt
3078
mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
4078
mm
Ampatamentul
cu ampatament mediu
3578
mm
Ecartament faţă
1740
mm
Ecartament spate
1725
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
25,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,07
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
17,80
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
16,90
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
8,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
305,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
305,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
45,00
mm
Diametru piston frână osie spate
42,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
8,00
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3|ACEA A3/B4
Ulei cutie de viteze manuală
2,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL5 SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
4,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei servodirecţie
1,10
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
10,00
litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 2003/10
815 - 885
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 2003/10, cu 9 locuri
1365 - 1435
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 2003/10, cu 16 locuri
1165 - 1235
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 2003/11
715 - 785
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
205 - 235
cm³
Specificaţie ulei de răcire
PAG 488
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2003/08
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
de la 2003/08
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Rolă de ghidare – interval de schimbare curele de transmisie agregate
de la 2003/08
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
de la 2003/08
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
Motor G9T 720, Motor G9T 722
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2004/12, Motor G9T 750
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2005/01, Motor G9T 750
la fiecare 80.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2001/03, Motor G9T 720, Motor G9T 722
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2001/04, Motor G9T 720, Motor G9T 722
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2003/01, Motor G9T 720, Motor G9T 722
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
Motor G9T 750
toate 80.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
Motor G9T 720, Motor G9T 722
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
Motor G9T 750
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Înlocuiţi bateria telecomenzii
până la 2004/12
la fiecare 2 ani
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024