Suport,trapez MEYLE ORIGINAL: True to OE. 15-14 610 0008 pentru Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11) - 165 cai benzina
Alfa Romeo GT
165 cp - benzina
11.2003 - 09.2010
165 cp - benzina
11.2003 - 09.2010
Marca: Alfa Romeo
Model: GT
Modif.: 2.0 JTS - benzina
Sasiu: cupe
An: 11.2003 - 09.2010
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1970 cmc
Putere: 165 cp / 121 kW
Codul motorului: 932 A2.000, 937 A1.000
Ulei motor: 4,40
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Motor:
165 cai - 121 kW - benzina
Cod producator:
15-14 610 0008
Producator:
MEYLE
Serie:
ORIGINAL: True to OE.
Partea de montare:
exterior
Partea de montare:
partea de jos
Partea de montare:
Axa fata stanga
Partea de montare:
Axa fata dreapta
Înaltime [mm]:
76 mm
Diametru interior [mm]:
12 mm
Diametru exterior [mm]:
42 mm
Articol extins/Informatii de extindere:
fara suport
Numar bucati necesare:
2
înlocuire în pereche recomandată:
Numar comercial:
MCB0143
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Suspensie - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Directie - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Angrenare roata - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Cutie viteze - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Transmisie cu curea - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Piese motor - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Piese bloc motor - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Garnituri - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Sistem de racire - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Filtre - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Uleiuri si lichide - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Sistem de aprindere - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Senzori - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Sistem alimentare - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Electrice - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Sistem pornire - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Curatare parbriz - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Sistemul de esapament - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Caroserie - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Lumini - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Interior - Alfa Romeo GT 2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3250
1/min
Cuplu maxim
206
Nm
Ridicare
91,00
mm
Alezaj
83,00
mm
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,975 - 6,990
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,960 - 6,975
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
11,25
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6B
Bujii/bujii incandescente altele
BKR6EKPA
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
95 ROZ
Denumire carburaţie
Multi Point
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
MED 7.1.1
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 900
1/min
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2596
mm
Ecartament faţă
1524
mm
Ecartament spate
1510
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,20
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
284,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
276,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
60
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
320
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
90
Amperi
Tensiune regulator
14,00
Volţi
Producător demaror
Bosch
Tip demaror
EMB 38.04
Putere demaror
1,10
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,40
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 PLUS SAE 75W-85
Ulei servodirecţie
1,20
litru
Agent de răcire
7,20
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Specificaţie lichid cuplaj hidraulic
Dexron III
Agent de răcire instalaţie de climatizare
460 - 540
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
63
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 60.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2006/04, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2006/05, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 60.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
la fiecare 60.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a arborelui de echilibrare
toate 120.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 100.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
toate 80.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024