Surub biela Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V - 140 cai motor diesel BKD, CFHC, CLCB - magazin online
Skoda Laura (1Z3)
140 cp - motor diesel
02.2004 - 04.2013
140 cp - motor diesel
02.2004 - 04.2013
Marca: Skoda
Model: Laura (1Z3)
Modif.: 2.0 TDI 16V - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 02.2004 - 04.2013
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc
Putere: 140 cp / 103 kW
Codul motorului: BKD, CFHC, CLCB
Ulei motor Motor BKD: 3,80
litru cu filtru
Ulei motor Motor CFHC: 4,30
litru cu filtru
Ulei motor Motor CLCB: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Suspensie - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Directie - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Angrenare roata - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Cutie viteze - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Transmisie cu curea - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Piese motor - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Piese bloc motor - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Garnituri - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Sistem de racire - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Sistem de aer conditionat - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Incalzire si ventilatie - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Filtre - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Uleiuri si lichide - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Senzori - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Sistem alimentare - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Electrice - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Sistem pornire - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Curatare parbriz - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Sistemul de esapament - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Caroserie - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Lumini - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Interior - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI 16V
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor BKD
4000
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor CFHC
4200
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor CLCB
4200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 2500
1/min
Cuplu maxim
320
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,975
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
Motor CFHC
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
Motor CFHC, motor nou
25,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
Motor CLCB
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
Motor CLCB, motor nou
25,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
Motor BKD
18,50
:1
Rată de compresie
Motor CFHC
16,50
:1
Rată de compresie
Motor CLCB
16,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Motor BKD
0,80
bar
Temperatură de verificare 80° C
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Motor CFHC
0,50
bar
Temperatură de verificare 80° C
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Motor CLCB
0,50
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
Motor BKD
0,050
mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Retard maxim chiulasă
Motor CFHC
0,100
mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Retard maxim chiulasă
Motor CLCB
0,100
mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
Motor BKD
87°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,34 x 950
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1050
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Motor BKD
Duză pompă
Denumire carburaţie
Motor CFHC
Common Rail
Denumire carburaţie
Motor CLCB
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motor BKD
EDC 16 U 1
Tip carburaţie
Motor CFHC
EDC 17 C 46
Tip carburaţie
Motor CLCB
EDC 17 C 46
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BKD
760 - 960
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor CFHC
730 - 930
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor BKD
760 - 960
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor CFHC
730 - 930
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
până la 2006/03, Motor BKD
4800 - 5200
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare turaţie Diesel
de la 2006/04, Motor BKD
4600 - 5000
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare turaţie Diesel
Motor CFHC
5200 - 5600
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
Motor BKD
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
Motor CFHC
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
până la 2006/03, Motor BKD
4800 - 5200
1/min
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
de la 2006/04, Motor BKD
4600 - 5000
1/min
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor CFHC
5200 - 5600
1/min
Mod de măsurare
Motor BKD
B
Mod de măsurare
Motor CFHC
B
Sondă de măsurare
Motor BKD
1
Sondă de măsurare
Motor CFHC
1
Timp de oprire
Motor BKD
1
Secundă(secunde)
Timp de oprire
Motor CFHC
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
Motor BKD
0,5
s
Timp de măsurare
Motor CFHC
0,5
s
Valoare maximă K
până la 2006/03, Motor BKD
0,70
1/m
Valoare maximă K
de la 2006/04, Motor BKD
1,20
1/m
Valoare maximă K
Motor CFHC
0,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,10
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri spate
2,00
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2578
mm
Ecartament faţă
1539
mm
Ecartament spate
1528
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
până la 2009/10
12,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
de la 2009/11
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
până la 2009/10
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
de la 2009/11
8,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
până la 2009/10
260,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
de la 2009/11
272,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
până la 2009/10
41,00
mm
Diametru piston frână osie spate
de la 2009/11
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
72
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
380
Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
140
Amperi
Producător demaror
Variantă 1
Bosch
Producător demaror
Variantă 2
VALEO
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor BKD
3,80
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor CFHC
4,30
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor CLCB
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
Motor BKD, cu interval de schimb fix
VW 505 01
Specificare ulei de motor
Motor BKD, cu interval de întreţinere flexibil
VW 506 01|VW 507 00
Specificare ulei de motor
Motor CFHC, cu interval de schimb fix
VW 507 00
Specificare ulei de motor
Motor CFHC, cu interval de întreţinere flexibil
VW 507 00
Specificare ulei de motor
Motor CLCB, cu interval de schimb fix
VW 507 00
Specificare ulei de motor
Motor CLCB, cu interval de întreţinere flexibil
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare
7,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb
5,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02Q
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Schimbător direct de viteze 02E
G 052 182 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02Q
G 052 171 A2
Ulei original
Agent de răcire
Motor BKD
8,70
litru
Agent de răcire
Motor BKD, cu încălzire suplimentară
9,70
litru
Agent de răcire
Motor CFHC
8,40
litru
Agent de răcire
Motor CFHC, cu încălzire suplimentară
9,40
litru
Agent de răcire
Motor CLCB
8,40
litru
Agent de răcire
Motor CLCB, cu încălzire suplimentară
9,40
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze cu angrenaje
1,00
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Zexel
110 - 130
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
100 - 120
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 803 F, Compresor Denso
170 - 190
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 803 E, Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 M, Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 S, Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 H, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 N, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 P, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 T, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 808 A, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
8J0 260 805, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină intermitentă lateral
LED
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2006, Motor BKD
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2007, Motor BKD
toate 150.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Motor CLCB
toate 210.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Motor CFHC
toate 210.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2006, Motor BKD
toate 240.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2007, Motor BKD
toate 300.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
Motor CLCB
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
Motor CFHC
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2010
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2011
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului uleiului transmisiei
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Interval de verificare filtru de particule
Motor CFHC
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
la atingerea valorii limită de 70 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
Interval de verificare filtru de particule
Motor CLCB
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
la atingerea valorii limită de 70 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024