Surub chiulasa Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi - 64 cai motor diesel K9K 740 - magazin online
Renault Symbol (LB0-1-2)
64 cp - motor diesel
de 06.2005
64 cp - motor diesel
de 06.2005
Marca: Renault
Model: Symbol (LB0-1-2)
Modif.: 1.5 dCi - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: de 06.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1461 cmc
Putere: 64 cp / 47 kW
Codul motorului: K9K 740
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Suspensie - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Directie - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Angrenare roata - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Cutie viteze - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Transmisie cu curea - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Piese motor - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Piese bloc motor - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Garnituri - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Sistem de racire - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Sistem de aer conditionat - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Incalzire si ventilatie - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Filtre - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Uleiuri si lichide - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Senzori - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Sistem alimentare - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Electrice - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Sistem pornire - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Curatare parbriz - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Sistemul de esapament - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Caroserie - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Lumini - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Interior - Renault Symbol (LB0-1-2) 1.5 dCi
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3750
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900
1/min
Cuplu maxim
160
Nm
Ridicare
80,50
mm
Alezaj
76,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,13 - 0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,33 - 0,45
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,969 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,955 - 5,971
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
17,60
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
127,00
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
Albastru
1,40
bar
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
Maro
1,20
bar
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
Galben
1,40
bar
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
Gri
1,80
bar
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
Alb
1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
89°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
5PK1135
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
6PK1200
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Injecţie directă, de înaltă presiune
Producător carburaţie
Producător DELPHI
Producător pompă de injectare
Producător DELPHI
Producător duze de injecţie
Siemens
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4850 - 5150
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
5
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
1,0
s
Valoare maximă K
2,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
165/65 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri spate
165/65 R 14
2,00
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
17,70
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,03
mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,20
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
204,45
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
13,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
5,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
8,70
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
2,40
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
238,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
17,50
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
RN0710
0W-40, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
RN0720
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
RN0720
Specificare ulei de motor
fără filtru de particule
RN0710
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze JB3
3,40
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze JC5
3,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL5 SAE 75W-80
Ulei servodirecţie
0,60
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
625 - 695
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
50
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
>
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Rolă de ghidare – interval de schimbare curele de transmisie agregate
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2007/11
toate 40.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 90.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 90.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024